Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji (Zgierz)

Zgierz
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie

 

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

 

 

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • znajomość przepisów KPA
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

 

Jeśli jesteś osobą:

  • zorientowaną na komunikację, klienta, cel i jakość
  • elastyczną i nastawioną na rozwój
  • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych

zachęcamy do składania dokumentów.

 

 

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 51/2024
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

 

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • otrzymanych dokumentów nie zwracamy



miejsce wykonywania pracy:

Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 4

ul. Chopina 5

95-100 Zgierz

Oferujemy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych



Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.



Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.



Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

 

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się sporadycznie z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 1-piętrowy
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika

Ogłoszenie listy kandydatów

Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:

Renata Chachaj, Łódź

Łukasz Czarnecki, Łódź

Magdalena Filipczak, Łódź

Renata Łysakowska, Skierniewice

Oliwia Pałągiewicz, Łomnik

Katarzyna Pisera, Lubień

Małgorzata Sendkowska, Łódź

Dorota Szarek, Lorenki

Justyna Wasińska, Zgierz

Dawid Woźniak, Zgierz

Anetta Zalepa, Zgierz

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie