Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Łomża

Łomża
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie


Atutem będzie:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

 

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
  • podstawowa znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • podstawowa umiejętność obsługi pakietu MS Office.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie.

 

Sposób aplikowania

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny, wybierając  Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę,
  • zorientowaną na klienta,
  • zorientowaną na cel i jakość,
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach.

 

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • system premiowy, nagrody specjalne, jubileuszowe,
  • wynagrodzenie "trzynastkę",
  • ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
  • możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń,
  • świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

 

Informacje dodatkowe:

  • poszukujemy 3 pracowników,
  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy z przepisów wskazanych w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną,
  • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana,
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.

 

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę. 

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:    sprzęt komputerowy,  sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej  4 godzin na dobę,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie