Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Wymagania niezbędne:
Atutem będzie:
Wymagania dodatkowe:
Wymagane dokumenty:
Sposób aplikowania
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
Jeśli jesteś osobą:
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
Informacje dodatkowe:
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy: