Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji 30/2024/SER-2

Sosnowiec
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubepieczenia)

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
  • podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • orientacja na cel i jakość
  • umiejętność współpracy i komunikacji

Wymagane dokumenty:

  • CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
  • skan dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i ewentualnie innych dokumentów istotnych dla procesu rekrutacji

Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj") na dole oferty pracy do dnia 03.05.2024r.

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
  • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę
  • zorientowaną na klienta
  • zorientowaną na cel i jakość
  • elastyczną i nastawioną na rozwój
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • jasny i przejrzysty system wynagradzania, w tym premia kwartalna i roczna
  • elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6.00 a 8.00)
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
  • bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury), świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • atrakcyjne pakiety opieki zdrowotnej oraz ubezpieczeń na życie w PZU
  • pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy oraz pracę w zgranym zespole
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z 90-letniej tradycji

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • budynek IV-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie