Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

Stalowa Wola
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zadania na stanowisku:

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

Niezbędne

  • wykształcenie średnie

Mile widziane

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

Jeśli jesteś osobą posiadającą:

  • umiejętność komunikacji
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

zachęcamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny
  • CV
  • dokument potwierdzający posiadane wykształcenie

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Dodatkowe informacje

  • umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu
  • oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  • dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
  • skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

Oferujemy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż,,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • budynek 3 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
  • wejście do budynku bezpośrednio z chodnika
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie