Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

Chełm
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel stanowiska

 

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

 

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie


Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

 

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office



Wymagane dokumenty należy złożyć w języku polskim

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe


Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 1 kandydata
  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, przeprowadzony w siedzibie Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Biłgoraju lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
  • umowa na czas zastępstwa
  • skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • oferty niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę
  • zorientowaną na cel i jakość
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach
  • nastawioną na rozwój

 

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa
  • rozwój zawodowy

 

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

    Warunki wykonywania pracy:
  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek I-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie