Stanowisko ds. obsługi postępowania odwoławczego - Toruń (Wyniki naboru)

Toruń
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik na tym stanowisku zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych.

Wymagania

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe.

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (prawo, administracja),
  • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi w Zakładzie lub 1 rok pracy związanej z obsługą prawną.

Wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 1 pracownika,
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
  • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę
  • zorientowaną na klienta
  • zorientowaną na cel i jakość
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • rozwój zawodowy
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II i III piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Ogłoszenie wyników naboru:

Rekrutacja przerwana.

Uzasadnienie wyników naboru:

Rekrutacja została przerwana ze względu na niecelowość obsadzenia stanowiska wynikającą ze zmiany organizacyjnej.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie