Stanowisko ds. egzekucji

Chorzów
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel istnienia stanowiska

Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:
- wykształcenie średnie

Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym
    w administracji,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • orientacja na cel, na jakość
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • umiejętność współpracy z innymi
  • komunikacja, elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • orientacja na klienta

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe

Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)

Dodatkowe informacje:

  • skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
  • oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny
  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie

Oferujemy

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
  • poszukujemy dwóch pracowników

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • Warunki wykonywania pracy:
  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczności wykonywania pracy poza biurem,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 4 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych 3 piętrze budynku,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie