Stanowisko ds. analiz zarządczych (wynik naboru)

Bielsko-Biała
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel stanowiska

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku wspomaga zarządzanie oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności TJO.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • 1 rok doświadczenia zawodowego (organizacja i zarządzanie, finanse i rachunkowość, ubezpieczenia społeczne, ekonomia, analityka statystyczna i finansowa)

 

Mile widziane:

  • 1 rok pracy związanej z prowadzeniem analiz lub opracowywaniem raportów i informacji zarządczych

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego w zakresie załatwiania skarg i wniosków
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.

 

Dokumenty należy przesłać:

  • przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.

 

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie

głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".

 

Dodatkowe informacje:

  • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Proces rekrutacji obejmować będzie:

  • test wiedzy
  • test sprawdzający znajomość programu Excel
  • rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną, elastyczną, lubiącą współpracę, nastawioną na rozwój
  • zorientowaną na cel i jakość
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach
  • umiejącą rozwiązywać problemy

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę- umowa na czas określony zawarta w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
  • rozwój zawodowy
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

 

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • budynek 4-piętrowy z windą,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:

  1. Lucyna Kowal-Wójtowicz, Bielsko-Biała

 

Wynik naboru:

W wyniku rekrutacji nie wyłoniono kandydata. Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie