Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik na tym stanowisku, zapewnia analizę akt kontroli oraz wydawanie decyzji wynikających z ustaleń kontroli.

Wymagania

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie.

Mile widziane:

  • minimum 2 lata stażu pracy ogółem,
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli płatników składek lub/i ubezpieczeń społecznych i/lub zasiłków,
  • wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne).

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy,
  • znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny, ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy, inne niezbędne.

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 1 pracownika,
  • umowa na czas określony w celu zastępstwa,
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
  • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę,
  • zorientowaną na klienta,
  • zorientowaną na cel i jakość,
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach.

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • rozwój zawodowy,
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność wykonywania pracy poza biurem,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie