Stanowisko doradca ds. emerytalnych - Toruń (wyniki naboru)

Toruń
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik na tym stanowisku zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.

Wymagania

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe.

Mile widziane:

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klientów; doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami,
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z obsługą spraw emerytalno-rentowych.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość Ustawy z 13.10.1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość Ustawy z 17.12.1998 roku o emeryturach i rentach z FUS,
  • znajomość zasad obsługi PUE ZUS,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy, inne niezbędne.

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 1 pracownika,
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
  • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę,
  • zorientowaną na klienta oraz na budowanie relacji z klientem,
  • zorientowaną na cel i jakość,
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach.

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnym zakładzie pracy, na podstawie umowy o pracę,
  • rozwój zawodowy,
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność wykonywania pracy poza biurem,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek IV- piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Ogłoszenie listy kandydatów:

1. Ewelina Zdybel, zam. Toruń
2. Natalia Krzyżykowska, zam. nie podaje
3. Marta Żbikowska, zam. Pędzewo
4. Anna Chodorek, zam. Toruń
5. Joanna Pachuc, zam. Czernikowo
6. Małgorzata Banasiak, zam. Toruń
7. Kinga Grausz, zam. Toruń

Ogłoszenie wyników naboru:

Joanna Pachuc, zam. Czernikowo

Uzasadnienie wyników naboru:

Kandydatka wykazała dużą motywację do pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych na proponowanym stanowisku. Z uwagi na posiadane kwalifikacje i kompetencje zawodowe jest odpowiednią osobą do zatrudnienia.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie