Specjalista ds. Service Desk

Warszawa
Oferta opublikowana14.03.2024
Oferta wygasa12.06.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżait

Twój zakres obowiązków

  • Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT
  • Obsługa systemu Service Desk - rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń
  • Realizowanie zleconych zgłoszeń serwisowych oraz rozwiązywanie incydentów w ramach obowiązujących instrukcji i procedur
  • Montaż, instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania
  • Tworzenie dokumentacji technicznej IT w obsługiwanym obszarze sprzętu i oprogramowania
  • Konsultacje i szkolenia pracowników innych Biur na temat sposobów użycia systemów informatycznych oraz sprzętu IT
  • Przeglądy i konserwacje sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • Administrowanie i zarzadzanie systemami operacyjnymi na końcowym sprzęcie użytkownika
  • Zarządzanie i administrowanie uprawnieniami w aplikacjach i systemach oraz na serwerze plików

Nasze wymagania

  • Wykształcenie w kierunku informatycznym
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji klienckich z rodziny MS Office
  • Znajomość sprzętu komputerowego i peryferii drukarek, AP Wi-Fi, LAN
  • Znajomość i zrozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa w systemach informatycznych
  • Komunikatywność i umiejętność obsługi Klienta zewnętrznego i wewnętrznego
  • Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność zarządzania czasem, kreatywność
  • Skuteczność w działaniu oraz odpowiedzialność biznesowa
  • Nastawienie na ciągły rozwój oraz umiejętność czerpania z różnych perspektyw
  • Znajomość podstawowych założeń metodyki ITIL lub podobnej w zakresie zarządzania incydentami
  • Znajomość środowiska sieciowego i usług WAN
  • Znajomość obsługi serwerów fizycznych oraz środowiska wirtualnego
  • Znajomość SAP

To oferujemy

  • Pełną wyzwań pracę w polskiej, stabilnej firmie będącej członkiem grupy kapitałowej Orlen S.A.
  • Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: system kafeteryjny MyBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta paliwowa
  • Dofinansowanie w ramach ZFŚS m.in. do wypoczynku, bonów świątecznych i innych
  • Elastyczny czas rozpoczynania pracy między godz. 7:00 a 9:00
  • Parking na terenie firmy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w ramach udziału w wielu ciekawych projektach
  • Niezbędne narzędzia pracy

Benefity

Karty przedpłacone
Preferencyjne pożyczki
Ubezpieczenie na życie
Parking dla pracowników
Dofinansowanie bletów do kina, teatru
Karta sportowa
Dodatkowe świadczenia socjalne
Dofinansowanie wakacji dzeci
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie wypoczynku
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie