Radca prawny (wyniki naboru)

Wałbrzych
Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Osoba zatrudniona na stanowisku Radcy prawnego zapewnia obsługę prawną Oddziału.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (prawo)
  • posiadanie uprawnień radcy prawnego (wpis na Listę Radców Prawnych)

Mile widziane:

  • minimum 6 lat pracy związanej z obsługą prawną

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi pakietu Ms Office,
  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, cywilnego oraz karnego.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny
  • skan dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
  • skan dokumentu potwierdzającego wpis na listę Radców prawnych

 

Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

Termin składania ofert: do 19.03.2024 r.

Dodatkowe informacje:


- oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- rekrutacja będzie składać się z rozmowy kwalifikacyjnej.

 

miejsce wykonywania pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział Wałbrzych
Pl. Grunwaldzki 1
58-390 Wałbrzych

Oferujemy

Oferujemy:

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę,
  • zorientowaną na klienta,
  • zorientowaną na cel i jakość,
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach,

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • umowę na czas zastępstwa podczas usprawiedliwionej nieobecności pracownika,
  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • rozwój zawodowy,
  • bogaty program szkoleń,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie.

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy

 

- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów:

Nie zgłosił się żaden kandydat spełniający wymagania formalne.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie