Naczelnik Wydziału Rachunkowości i Finansów

Elbląg
Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik za stanowisku nadzoruje prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych działalności Zakładu i Funduszy, których Zakład jest dysponentem oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie, planowanie finansowe oraz kontrolę stopnia realizacji finansowej planu. Zapewnia nadzór nad realizacją zadań w zakresie przepływów finansowych dokonywanych przez oddział.

Wymagania

Wymagania formalne na oferowanym stanowisku

Niezbędne: 

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowość/ finanse
  • minimum 4 lata stażu pracy ogółem

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse)
  • minimum 3 lata pracy związanej z rachunkowością/finansami w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym 1 rok pracy związanej z kierowaniem zespołem

 

Dodatkowe:

  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych do ustawy
  • znajomość zasad finansowania oraz zarządzania Funduszem Ubezpieczeń Społecznych
  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Dodatkowym atutem  będzie:

  • znajomość obsługi programów finansowo-księgowych SAP

Wymagane dokumenty

  • CV,
  • list motywacyjny (ze wskazaniem komórki i stanowiska, o które kandydat się ubiega),
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • oferty można składać przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny.

 

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
  • oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne, niepodpisane, nie będą rozpatrywane
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę
  • zorientowaną na cel
  • nastawioną na rozwój
  • posiadasz umiejętność kierowania zespołem
  • posiadasz umiejętność motywowania pracowników

 

to zachęcamy do przesłania dokumentów, oferując:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych

 

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek czteropiętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych znajdujące się pierwszym piętrze budynku,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na drugim piętrze budynku,
  • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
  • przy wejściu do budynku znajduje się podjazd,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie