Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
Dodatkowe:
Wymagane dokumenty:
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj - na dole oferty (HRlink.pl)
Dodatkowe informacje:
Proces rekrutacji obejmować będzie:
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
Warunki wykonywania pracy: