Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- 5-letni staż pracy
- powyżej 3 lat doświadczenia w kierowaniu
- powyżej 4 lat doświadczenia w zarządzaniu
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne, ekonomia, zarządzanie)
- studia podyplomowe (ubezpieczenia społeczne, zarządzanie)
- minimum 2 lata pracy związanej z zarządzaniem samodzielną jednostką organizacyjną
Dodatkowe:
- zorientowanie na realizację celów
- zorientowanie na jakość
- umiejętność współpracy i komunikacji
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność kierowania
- umiejętność motywowania pracowników
- dbanie o rozwój podległych pracowników
- przywództwo
- umiejętność zarządzania procesowego
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe
- świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia - w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- odręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
- odręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie podlega wpisowi do rejestru prowadzonego przez Główną Komisję Orzekającą na podstawie art. 188 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Nabór będzie się składał z 2 etapów:
etap 1:
- test wiedzy zawodowej ze znajomości przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych, emerytur i rent z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, finansów publicznych, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego;
- etap 2: rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzona w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line lub w formie stacjonarnej.
Do etapu 2. zostaną zakwalifikowane osoby, które pozytywnie przejdą etap 1. rekrutacji (wyniki testu).
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji.
Oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i niepodpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.