Niezbędne:
Mile widziane:
Dodatkowe:
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Nabór będzie się składał z 2 etapów:
etap 1: test wiedzy zawodowej ze znajomości przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych, emerytur i rent z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, finansów publicznych, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego;
etap 2: rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzona w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line lub w formie stacjonarnej.
Do etapu 2. zostaną zakwalifikowane osoby, które pozytywnie przejdą etap 1. rekrutacji (wyniki testu).
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
Warunki wykonywania pracy:
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:
- Dorota Parada, Zduńska Wola
- Marcin Olek, Łowicz