Doradca ds. emerytalnych (zastępstwo) - wyniki naboru

Łódź
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe
  • 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów
  • doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami

 

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów KPA
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Jeśli jesteś osobą:

  • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
    zorientowaną na klienta, elastyczną i nastawioną na rozwój
  • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych

zachęcamy do składania dokumentów.

 

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr 60/2024
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

 

które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Dodatkowe informacje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony - zastępstwa
  • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

Oferujemy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

 

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

 

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 16-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

 

Ogłoszenie wyników naboru

 

Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:

Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.



Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:

Nie zgłosił się żaden kandydat spełniający wymagania formalne.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie