Zarządzanie nieruchomościami będących w posiadaniu Banku Pekao S.A w szczególności:
Kompleksowa administracja wewnętrzną aplikacją do zarządzania zasobami w nieruchomościach Banku w całej Polsce. W tym obsługa zgłoszeń w ramach Helpdesk’u dla klienta wewnętrznego, projektowanie i wdrożenie udoskonaleń i nowych funkcjonalności.
Wykonywanie obowiązków w obszarze zarzadzania siedzibą Banku w której pracują organizacyjne Banku.
Wymagania
Ukończyłeś studia wyższe lub jesteś w trakcie ostatniego roku nauki (kierunki ekonomia, zarządzanie, informatyka, matematyka, bankowość lub finanse)
Chcesz zdobyć doświadczenie z obszaru zarządzania nieruchomościami.
Posiadasz umiejętność pracy w grupie, cenisz sobie kontakt i pracę z ludźmi
Jesteś osobą zaangażowaną w powierzone obowiązki, sumienną i dokładną
Jesteś otwarty na nowe wyzwania i szybko się uczysz
Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office
Dodatkowo:
Znasz zagadnienia związane z informacją zarządczą/MIS
Interesują Cię zagadnienia automatyzacji w procesowaniu danych
Znasz Excel w stopniu zaawansowanym.
Oferujemy
4-5 miesięczny staż w ramach umowy o pracę, rozpoczynający się w lipcu
Płatny urlop „na sesję”
System szkoleń i programów rozwojowych
Wsparcie Mentora i współpracę z Ekspertami, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem
Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w banku m.in. wewnętrznych akcjach charytatywnych, ekologicznych, sportowych
Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
Przyjazną atmosferę w pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!