Banking Champions - Biuro Optymalizacji Procesów Reklamacyjnych

Warszawa
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Analizę procesów pod względem:
    • ograniczenia wpływu reklamacji
    • doskonalenia procesu obsługi reklamacji
  • Wypracowywanie pomysłów usprawniających oraz rekomendacji pozwalających na poprawę analizowanych procesów
  • Analizę i agregację danych w ramach prowadzonych działań usprawniających
  • Koordynację oraz monitoring wdrożenia wypracowanych zmian w procesach
  • Przygotowanie materiałów podsumowujących wyniki pracy

Wymagania

  • ograniczenia wpływu reklamacji
  • doskonalenia procesu obsługi reklamacji

Oferujemy

  • Jesteś w trakcie ostatniego roku nauki (kierunki ekonomia, bankowość, informatyka, zarządzaniem zmianą)
  • Chcesz zdobyć doświadczenie w obsłudze reklamacji w instytucjach finansowych oraz optymalizacji procesów usługowych
  • Potrafisz logiczne i analitycznie myśleć, prowadzić analizy i prezentować ich wyniki
  • Posiadasz podstawową znajomość produktów bankowych
  • Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office
  • Dodatkowo:

     

  • Interesujesz się zagadnieniami związanymi z doskonaleniem procesów (KAIZEN, LEAN)
  • Masz doświadczenie w pracy z bazami danych
  • Posiadasz doświadczenie w sektorze finansowym (obsługa produktów, klientów reklamacji, jakości, customer experience mile widziane)
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Bank Pekao/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie