Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel istnienia stanowiska

Zapewnienie obsługi prawnej Oddziału.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (prawo)
  • posiadanie uprawnień radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych)

Mile widziane:

  • minimum 6 lat pracy związanej z obsługą prawną

Wymagania dodatkowe

  • orientacja na cel/na jakość
  • komunikacja
  • współpraca
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • negocjowanie i wywieranie wpływu
  • podejmowanie decyzji
  • rozwiązywanie problemów
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu
  • skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie
  • skan dokumentu potwierdzającego wpis na listę Radców Prawnych
  • skany świadectw pracy potwierdzających posiadany staż pracy

Dodatkowe informacje

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
  • oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w pełnym wymiarze czasu pracy)
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • system premiowy
  • ruchomy czas pracy
  • szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność wykonywania pracy poza biurem
  • budynek 4-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie