Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta Car Assistance

Warszawa
Oferta opublikowana21.05.2024
Oferta wygasa15.08.2024
Tryb pracyhybrydowa, zdalna
Rodzaj umowyumowa zlecenie
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat, część etatu, dodatkowa

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od Klientów posiadających pakiet assistance
  • Organizacja pomocy technicznej na drodze, m. in. zlecanie pomocy drogowej, wynajem pojazdów zastępczych, kontakt z warsztatami itp.
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami tak, by czuli się bezpiecznie
  • Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta w języku polskim i angielskim
  • Znajomość obsługiwanych produktów ubezpieczeniowych będzie dodatkowym atutem

Nasze wymagania

  • Gotowość do odbycia 2-3 tygodniowego szkolenia w siedzibie firmy w Warszawie
  • Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Elastyczność i dyspozycyjność w związku z pracą zmianową (24/7)
  • Chęć niesienia pomocy innym
  • Umiejętność pracy zespołowej i wielozadaniowej
  • Odporność na stres i dobra organizacja pracy własnej
  • Obsługa MS Office i Windows
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta

To oferujemy

  • Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną oraz dodatki dyżurowe
  • Zgrany zespół oraz wsparcie przełożonego
  • Świetną lokalizację w okolicy ronda ONZ
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub o pracę
  • Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie
  • Pyszną kawę w naszym biurze bez ograniczeń

Benefity

Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Możliwość pracy zdalnej
Inicjatywy dobroczynne
Owoce
Elastyczny czas pracy
Strefa relaksu
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie