Starszy referent

Szczecinek
Oferta opublikowana05.04.2024
Oferta wygasa04.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent do spraw organizacji i archiwizacji
sekcja ds. organizacji i kadr

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sekretariatu komendanta powiatowego
  • realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy powiatowej
  • organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem komendanta powiatowego
  • opracowywuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego
  • prowadzi obieg dokumentów w komendzie powiatowej
  • obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • prowadzi archiwum zakładowe i sprawy związane z archiwizacją dokumentów
  • przygotowuje analizy oraz wnioski z zakresu działania komendy powiatowej
  • zajmuje się ewidencją urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności
  • realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność sporządzania pism
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe administracja
  • kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • umiejętność obsługi systemu EZD
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania posiadania kursu kancelaryjno-archiwalnego
  •  oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-19
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa PSP w Szczecinku
    ul. 1 Maja 61
    78-400 Szczecinek

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa , w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30,
  • możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń,
  • kontakty z podmiotami zewnętrznymi,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej,
  • narzędzia i materiały do pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka,  skaner,
  • praca na  I piętrze budynku,
  • pomieszczenie jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne),
  • występują bariery architektoniczne: toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym oraz osobą z uszkodzonym słuchem.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie