Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- minimum 1 rok doświadczenia z ubezpieczeniami społecznymi
- wykształcenie wyższe zawodowe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)
- umiejętność obsługi MS Excel na poziomie zaawansowanym
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego w zakresie prowadzenia postępowań, terminów wydawania decyzji, postanowień itd.
- znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- komunikacja.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert: 06.03.2024 r.
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę,
- oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- proces rekrutacji obejmować będzie test z umiejętności obsługi MS Excel oraz rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Wałbrzychu,
- miejsce wykonywania pracy:
Oddział ZUS w Wałbrzychu
ul. Kasztanowa 1
58-390 Wałbrzych
Oferujemy:
Jeśli jesteś osobą:
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3-piętrowy z windą z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów:
Kamila Błońska, Wałbrzych
MAJA DWÓRZNIK, Wałbrzych
Grzegorz Grzesiczak, Lutomia Dolna
Agnieszka Janik, Świdnica
Anna Liniewicz, Wałbrzych
Kamila Mrozowska, Wałbrzych
Dominik Przybylski, Głuszyca Górna
Marta Rajter-Ciesielska, Wałbrzych
Sylwia Tomaszewska, Wałbrzych
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów
Kamila Błońska, Wałbrzych
Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata
Kandydatka zaprezentowała motywację do pracy na przedmiotowym stanowisku. Badane kompetencje, wiedza na temat ZUS oraz osobowość kandydatki wykazały, że komisja kwalifikacyjna pozytywnie oceniła kandydatkę