Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków

Legnica
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowania dokumentacji do wypłaty świadczeń.

Wymagania

Wymagania formalne:

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie.

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne),
  • minimum 6-miesięcy pracy związanej z obsługą finansową.


Wymagania dodatkowe:

  • znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby
    i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy,
  • znajomość Ustawy o świadczeniach przysługujących z ubezpieczenia społecznego z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
  • umiejętność obsługi programów pakietu Ms Office,
  • orientacja na cel i orientacja na jakość,
  • elastyczność, umiejętność komunikacji i współpracy,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • nastawienie na rozwój,
  • orientacja na klienta.


Wymagane dokumenty
:

  • CV,
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
  • tylko w przypadku przekazania tradycyjnej aplikacji pocztą lub złożenia jej w oddziale - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej).


Sposób aplikowania:

Zachęcamy do przesyłania dokumentów przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty. Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'.

Oferty tradycyjne można składać na Sali Obsługi Klientów w każdej Jednostce Terenowej lub przesyłać na adres:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Legnicy
Wydział Kadrowo-Płacowy
ul. W. Grabskiego 26
59-220 Legnica
z dopiskiem 'OFERTA PRACY'

Kontakt: Damian Janusz, Wydział Kadrowo-Płacowy O/ZUS Legnica - tel. 76 876 42 34.


Dodatkowe informacje:

  • skontaktujemy się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne,
  • nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
  • za datę złożenia dokumentów za pośrednictwem poczty przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Legnicy,
  • rozpatrywane będą oferty kompletne, złożone w wymaganym terminie, zgodne z wymaganiami formalnymi,
  • proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganych kompetencji.


Wymagana klauzula
(dotyczy aplikacji tradycyjnych):

'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści:

'Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.'


Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa,
  • możliwość rozwoju,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie,
  • system premiowy.

Do aplikowania zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 2-piętrowy (4-kondygnacyjny) z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze (2 kondygnacji),
  • wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie