Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

Myślibórz
Oferta opublikowana20.05.2024
Oferta wygasa14.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 54/24/z
  • kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji wg wzoru:

'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Oddział ZUS w Szczecinie

ul. Jana Matejki 22

70-530 Szczecin

Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 54/24/z'

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie.

Dodatkowe informacje:

 

  • umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • oferty niekompletne i niepodpisane nie będą rozpatrywane
  • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • proces rekrutacji obejmować będzie formalną ocenę dokumentów, rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
  • miejsce wykonywania pracy: ZUS Inspektorat w Myśliborzu

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę
  • zorientowaną na klienta
  • zorientowaną na cel i jakość
  • radząca sobie w trudnych sytuacjach

To zachęcamy do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • rozwój zawodowy
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania do studiów
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

 

 

Oferujemy

Oferujemy:

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiąże się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
  • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego
  • budynek 1 piętrowy z pomieszczeniem sanitarnym na parterze dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych

  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku

  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia

  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie