W związku z rozwojem oferty usług cyfrowych oferowanych przez Volvo Trucks uruchamiamy proces rekrutacyjny na nowo tworzone stanowisko Specjalisty/ki ds. Wsparcia Serwisu i Obsługi Klienta.
Obszarem Twojego działania będzie zgłębianie wiedzy o procesie uruchamiania, zakresie i realizacji usług cyfrowych w ramach dostępu do portalu administrowania flotą Klienta – portalu Volvo Connect. Jednym z zadań w tym obszarze będzie wprowadzanie nowych i wspieranie aktualnych Klientów w jak najlepszym wykorzystywaniu funkcjonalności portalu, aby ułatwić naszym Klientom efektywne zarządzanie flotą pojazdów.
W realizacji zadań staramy się wykorzystywać możliwości, jakie oferuje nam obecna technologia informatyczna. Codzienne czynności staramy się upraszczać i przyspieszać wykorzystując do tego funkcjonalności pakietów usługi Power Platform. W celu oceny wyników budujemy i stosujemy wizualizacje danych Power Bi. W celu automatyzacji i skrócenia czasu trwania czynności powtarzalnych wykorzystujemy możliwości, jakie oferuje pakiet Power Automate. Jeśli chcesz się zaangażować w pracę w dynamicznym zespole, nie boisz się wyzwań i chcesz się rozwijać… Zapraszamy!
Twój zakres obowiązków:
- Dbałość o utrzymywanie najwyższych standardów obsługi Klienta poprzez kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem w celu planowania obsługi i naprawy pojazdów oraz potwierdzania umówionych terminów.
- Obsługa systemów telematycznych Volvo.
- Realizacja kampanii mających na celu rozwój i poprawę jakości produktu.
- Prezentacja oferty usług cyfrowych oferowanych przez Volvo Trucks głównie poprzez telemarketing.
- Wsparcie merytoryczne całego procesu sprzedaży i administracja usługami cyfrowymi.
- Proponowanie usprawnień na poziomie procesów objętych planowaniem.
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji jakościowej.
Praca w Świetnym Miejscu Pracy, w którym potrzeby naszych Pracowników są realizowane poprzez konkretne działania:
#InspirująNasTwojePotrzeby
- Rozbudowany pakiet socjalny.
- Volvo Card do wykorzystania na dowolne potrzeby.
- Wyposażenie stanowiskowe na najwyższym poziomie.
- Atrakcyjny system premiowy.
#InspirujeNasTwojeZdrowie
- Prywatna opieka medyczna.
- Cykliczne badania profilaktyczne przeprowadzane w siedzibie firmy.
- Karta Multisport i możliwość udziału w wyzwaniach zdrowotno-sportowych „Health Challenge”.
#InspirujeNasTwójRozwój
- Przyjazne środowisko pracy oparte na współpracy i dzieleniu się wiedzą.
- Dostęp do szerokiej bazy wiedzy wewnętrznej.
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego.
- Bogaty pakiet programów szkoleniowych wewnętrznych i zewnętrznych w ramach Volvo Group University.