Konsultant Medyczny (Fizjoterapeuta, Technik farmacji)

Łódź
Oferta opublikowana01.06.2024
Oferta wygasa08.07.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja zdalna
Wymiar etatupełny etat
Branżaopieka zdrowotna, sprzedaż i obsługa klienta, uroda / rekreacja / zdrowy styl życia
Rodzaj stanowiskaspecjalista (mid / regular)

Wstęp

  • Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy w branży medycznej. Obecnie poszukujemy konsultanta medycznego z aktywnym prawem wykonywania zawodu fizjoterapeuty lub technika farmacji do nowego sklepu medycznego mieszczącego się w Łodzi na ul. Pomorskiej.

Zadania:

  • Praca polega na rozmowie z Pacjentami w sklepie medycznym, rozpoznawaniu ich potrzeb oraz wsparciu w wyborze najlepszych produktów, jak również na realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne.
  • Dodatkowym zadaniem pracownika jest dbanie o aspekt wizualny sklepu zgodnie ze standardami firmy, koordynacja przepływu dokumentów sprzedażowych i refundacyjnych oraz telefoniczny kontakt z Pacjentem.
  • Współpraca z dostawcami, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z Pacjentami.

Oczekiwania:

  • Fizjoterapeuta, technik farmacji, farmaceuta z aktywnym PWZ - warunek konieczny.
  • Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
  • Praktyczna znajomość zagadnień refundacyjnych.
  • Doświadczenie w pracy przy realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne eZWM.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office.
  • Samodzielność - samodzielne planowanie oraz organizacja pracy, w celu zapewnienia płynności funkcjonowania sklepu, podejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu wszelkich problemów Klientów, udzielaniu informacji o produktach, poprawie wyglądu sklepu, uzupełnianiu towaru na półkach, utrzymywaniu porządku w sklepie.
  • Umiejętność budowania relacji ze współpracownikami oraz kontrahentami firmy - pomimo samodzielności w działaniu, osoba na tym stanowisku powinna także umieć współpracować z innymi osobami w zespole, chętnie dzielić się informacjami, wspierać innych pracowników sklepu i angażować się w realizację wspólnych celów.
  • Komunikatywność - umiejętność klarownego i jasnego przekazywania Klientom informacji o ofercie produktowej, budowania atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu, nastawienie na rozwiązywanie problemów.
  • Zorientowanie na sukces firmy - stałe poszerzanie i aktualizowanie wiedzy w celu skutecznego reprezentowania naszej firmy i obsługi Klienta/Pacjenta.

Oferujemy:

  • proponujemy współpracę w ramach umowy o pracę
  • pracę w stałych godzinach 8.00-16.00
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • szkolenia dostosowane do profilu stanowiska, w tym szkolenia dotyczące produktów i refundacji
  • rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych

Benefity

Spotkania integracyjne
Dofinansowanie zajęć sportowych
Kawa i herbata
Ubezpieczenie na życie
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Etapy procesu rekrutacji:

  • przeglądanie aplikacji
  • krótka rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami
  • rozmowa kwalifikacyjna online
  • stacjonarna rozmowa rekrutacyjna
  • złożenie oferty pracy wybranemu kandydatowi
  • informacje zwrotne do pozostałych kandydatów z podziękowaniami za udział w rekrutacji
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie