Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel stanowiska:
Zapewnia obsługę nieaktywnych kont płatników w zakresie rozliczeń

Wymagania

Wymagania formalne: 
Niezbędne:
•    wykształcenie średnie

Mile widziane:
•    wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo)
•    minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi 


Wymagania dodatkowe:
•    znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
•    znajomość Ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego 
•    umiejętność obsługi pakietu MS Office
•    orientacja na cel
•    orientacja na jakość
•    komunikacja
•    współpraca
•    elastyczność
•    nastawienie na rozwój
•    orientacja na klienta
•    rozwiązywanie problemów
•    radzenie sobie w trudnych sytuacjach 


Wymagane dokumenty:
•    CV 
•    list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska pracy 
•    skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie 

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty 


Dodatkowe informacje:
•    proces rekrutacyjny obejmował będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu 
•    skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
•    oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny)

Oferujemy

Szczegóły oferty:
•    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
•    możliwość rozwoju zawodowego
•    bogaty pakiet świadczeń socjalnych 
•    system premiowy


Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


Wyposażenie stanowiska pracy:
•    sprzęt komputerowy
•    sprzęt biurowy


Warunki wykonywania pracy:
•    spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
•    polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę 
•    konieczność poruszania się po całym obiekcie 
•    konieczność odbywania podróży służbowych 
•    budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
•    stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze 
•    wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
•    przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
•    drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
•    w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują  się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie