Funkcja ds. przyznawania i wypłat zasiłków

Słupsk
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

 

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
  • minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową

 

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (poziom podstawowy)
  • Orientacja na cel
  • Orientacja na jakość
  • Komunikacja
  • Współpraca
  • Elastyczność
  • Nastawienie na rozwój
  • Orientacja na klienta
  • Rozwiązywanie problemów
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach

 

Wymagane dokumenty:

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o nadesłanie:

  • CV
  • listu motywacyjnego z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
  • dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie

 

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Dodatkowe informacje:

  • umowa o pracę
  • poszukujemy jednego pracownika
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy.
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
  • oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

 

Oferujemy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy


Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • budynek IV piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na trzecim piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

 

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie