Funkcja ds. opracowania decyzji i korespondencji

Kamienna Góra
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

 

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie

Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, zarządzanie, ubezpieczenia społeczne)

 

Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
-
 znajomość kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie prowadzenia postępowań, terminów wydawania decyzji, postanowień itd.
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja

 

Wymagane dokumenty:

- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

 

Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

Termin składania ofert: 27.05.2024 r.

Dodatkowe informacje:


- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną

miejsce wykonywania pracy:

Inspektorat ZUS w Kamiennej Górze
Al. Wojska Polskiego 14

58-400 Kamienna Góra

Oferujemy

Oferujemy:

 

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę,
  • zorientowaną na klienta,
  • zorientowaną na cel i jakość,
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach,

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa podczas usprawiedliwionej nieobecności pracownika,
  • rozwój zawodowy,
  • bogaty program szkoleń,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie,
  • ruchomy czas pracy.

 

 

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

.

Wyposażenie stanowiska pracy:

- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 4-piętrowy,

- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,

- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie