SPECJALISTA DS.ADMINISTRACJI/DORADCA KLIENTA (NR 1322)

Osielsko
Oferta opublikowana14.05.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Szosa Gdańska 7, 86-031 Osielsko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie

Zakres obowiązków: przyjmowanie i sprawdzanie dostaw, wprowadzanie faktur do systemu, obsługa programu Optima, realizacja i monitorowanie procesów zamówień, sprzedaż asortymentu Centrum-obsługa klienta i aktywna sprzedaż produktów, odpowiednia ekspozycja towaru w sklepie /wystawianie i prawidłowy opis produktów.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 01.06.2024

Wymagania konieczne

Uprawnienia: umiejętności w zakresie sprzedaży, umiejętnośc pracy jako pracownik adm-biur. z elementami księgowości, doświadczenie w pracy w zespole, obsługa klientów

Wymagania pożądne

Wykształcenie: pomaturalne/policealne

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 2

Inne wymagania: dobra organizacja pracy własnej gotowość do pracy w weekendy mile widziana znajomość branży ogrodniczej i umiejętność doradzania klientom

Pracodawca

Nazwa: CENTRUM OGRODNICZE "ROL-PEST" Sp. z o.o.

Adres: Szosa Gdańska 7, 86-031 Osielsko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV przesyłać na adres: Aplikuj

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie