Opinie o ZZN Sp. z o.o. w Lublin

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy ZZN Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w ZZN Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Administrowanie nieruchomościami

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ZZN Sp. z o.o. w Lublin

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy ZZN Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?

Karolina Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Tylko b2b

Marta Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Karolina

Jakie b2b? Umowa o pracę oferowana jest od samego początku

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy można liczyć w ZZN Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Damian
Pracownik

Zgadzam się z Tobą Worker! Wydaje mi się nawet, że zaległości są sprzed około 2 lat i przez nieudolną pracę poszczególnych osób problem się pogłębiał. Obstawiam, że gdyby zmiany w strukturze firmy zaczęły się właśnie 2 lata temu to nie mielibyśmy tych problemów co dzisiaj. Z resztą nie ukrywajmy, że Wspólnoty Mieszkaniowe odchodzą do firm konkurencyjnych, w których pracują pracownicy tumieszkamy. Gratuluję tym "Pionierom Biznesu" sposobu na biznes- nie ma co otworzyć biznes i ukraść nam Wspólnoty Miezkaniowe... Chciałbym Wam wszystkim przypomnieć, że jak już będziecie się reklamować przed Zarzadami WM. pamiętajcie o 7 przykazaniu!!!

11
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Damian

Tak, powiedz jeszcze że zaległości są z pięciu lat. Właśnie zaległości narastają z chwilą wprowadzenia nowego modelu biznesowego. Pracy nie ubyło bo były jeszcze wszystkie wspólnoty a pracownicy byli zwolnieni grupowo. Przeszło 140 osób było zwolnionych to kto miał robić całą pracę? Dom5, portal pro? Samo się nie zrobi. A nowi pracownicy, którym Ty zapewne jesteś nie ogarniają tematów. Są niedouczeni i nie ma kto ich szkolić z obsługi systemów, które nie są łatwe. I jeszcze dziwisz się ze byli pracownicy idą do konkurencji? A gdzie mają iść? Są doświadczonymi zarządcami to mają iść na kasę do biedronki? Ciekawe gdzie Ty pójdziesz pracować jak Cię zwolnią bo będziesz niepotrzebny. Mimo wszystko życzę Ci długiej kariery.

1
mikołaj
Inne
@Damian

sam sobie zaprzeczasz, gdyby były takie zaległości i źle zarządzanie w poprzednich latach to uważasz że WM przeszłyby do konkurencji gdzie pracuja byli pracownicy ZZN. Zastanów się co piszesz:-))

Piotr
Były pracownik
 Pytanie
@mikołaj

Szanowny Kolego, tak wspolnoty odchodza do swoich starych zarzadcow pomimo tego, ze nie zawsze wszystko bylo na czas i idealnie to byli blisko wspolnot i kiedy bylo zle, to pomagali rozwiazac wszelkie problemy. A teraz? Problemy sie pietrza, a rozwiazan na horyzoncie nie widac.

Pracodawca

@Piotr

Szanowny Panie Piotrze, zapewniamy, że wszelkie kwestie (w szczególności te zaniedbane przez "starych zarządców", jak ich Pan nazywa, - dziękujemy, że Pan to zauważył) rozwiązujemy w kolejności zgłoszeń i na bieżąco. Cieszy nas Pański wpis, gdyż powiedział Pan głośno to, czego my, w szacunku dla tychże właśnie osób, staramy się nie artykułować. Pracy jest sporo, niemniej wspieramy się nawzajem, a do organizacji dołącza coraz więcej bardzo zmotywowanych osób, które doskonale rozumieją wagę standardu obsługi klienta. Pragniemy wyrazić nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej.

Pracodawca

@mikołaj

Szanowny Panie, tutaj porusza Pan istotną kwestię uczciwości, czy raczej jej braku, byłych pracowników, w przejmowaniu klientów podczas przechodzenia to innej organizacji. Takie zachowania nie są niczym nowym i świadczą wyłączenie o kulturze biznesowej osób odchodzących. Mierzą się z tym wszytskie firmy, niezależnie od wielkości i przedmiotu działalności.

k.wawa
Inne
@Damian

jeśli ktoś pracował w zarządzaniu 15 lat to logiczną rzeczą jest, że przejdzie do innej firmy lub otworzy działalność, raczej się nagle nie przekwalifikuje . Myślę, że jeśli obecny zarządca wywiązuje się z obowiązków to i wspólnoty nie odchodzą,a ponadto może to nie jest kwestia zadowolenia, tylko faktu, że starsi ludzie nie posiadają narzędzi , lub siły do takiej komunikacji .

1

Pracodawca

@k.wawa

Dziękujemy za trafne uwagi. Właśnie w trosce o komfort osób nie wykorzystujących w codziennej komunikacji narzędzi online będziemy stopniowo otwierać lokalizacje stacjonarne (oczywiście z zachowaniem reżimu sanitarnego), gdzie po wcześniejszym ustaleniu terminu, będzie można osobiście załatwić kwestie związane z obsługą nieruchomości. Pozdrawiamy serdecznie.

Basia
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

aby pisać o kulturze biznesowej,może najpierw popatrzycie na swoją "kulturę biznesową ". Na jakość obsługi

Patryk
Inne
@Basia

No co ty, przeciez oni nie mają sobie nic do zarzucenia. Zaraz zaprezentują ci swoje statystyki, ze wieksza polowa klientów jest zadowolona i to jest dla nich wyznacznik ze biznes idzie w dobrym kierunku.

Były pracownik
Były pracownik
@ZZN Sp. z o.o.

Zapewne Pan lub Pani ktora to napisała jest osobą wykształconą, dopiero co kończącą studia i bez jakiego kolwiek doświadczenia zawodowego i określenie "stary Zarządca " rozumie tylko jako osobę juz chyba po 60 roku życia. Niestety nie. "Stary Zarządca "(usunięte przez administratora)przynajmniej z 20 letnim doświadczeniem. I to nie te osoby spowodowały ten bałagan. Spowodowały to takie osoby o jakich wspomniałem na początku bez doświadczenia i pewnie i bez wiedzy bo przyjmowane są osoby po kierunkach studiów nie mających nic wspólnego z nieruchomościami.

Pracodawca

@Patryk

Szanowny Panie Patryku, wprost przeciwnie- w każdym biznesie zawsze znajduje się pole do poprawy. Nie wszystkie działania są realizowane w sposób perfekcyjny i my to dostrzegamy- stąd wiele korekt do pierwotnego planu transformacji, nowych aplikacji i ciągłej komunikacji z naszymi klientami. To świadczy o dojrzałości biznesowej i partnerskim podejściu do naszych klientów.

Pracodawca

@Basia

Dziękujemy Pani Basiu, patrzymy codziennie i bardzo się staramy, aby jakość obsługi poprawiać nieustająco. Zadowolenie klientów jest dla nas kwestią zawsze priorytetową.

Hardwork
Inne
@Piotr

Tak byli blisko, ze jak firma wprowadziła Smarta do analizy efektywności pracy, to się okazało, ze co niektórzy poświęcali na prace 2 godziny w tygodniu. A później zdziwienie, ze zostali zwolnieni. I pierwsze co, to zaczęli wylewać swój jad na prawo i lewo ???? My współpracujemy z ZZN blisko 10 lat i znamy nieco Julia- wspieramy i wybaczamy potknięcia, bo widzimy zaangażowanie PS. I nie odeszliśmy do naszego byłego Administratora, a atakował nas kilka tygodni

Taki
Inne
@Damian

Hahaha. Jestem ciekaw kto Ci nakładał takiej propagandy. Prezes czy może sam jesteś tą osobą z zarządu. Jak wiesz że się ziemia pali pod... Opowiadasz bajki tak bardzo płaczesz za starymi pracownikami którzy odeszli sami z przymuszonej woli. Z powodu śmiesznych plac poszli tam gdzie na robocie się znali czyli do konkurencji. Ciągnąć wspólnoty. Ale te wspólnoty wcale nie musiały iść za namowami i błagania mi. Dziwne bo wszyscy poszli razem w tym samym czasie. I administratorzy i wspólnoty. Oczyma to świadczy a konkretnie o braku szacunku do jednych i drugich. Ciekaw jestem czy Ty byś wiedział za najniższą pensje w danym zawodzie i tak negował pracowników. Bo pewnie byś dawno temu odszedł. Poza tym po Waszej wspólnocie mija 2 lata jak odeszlismy a do dnia dzisiejszego wychodzą brudy. I ostatnio okazało się że mamy 1tys zł płatności na lokal z waszych błędów.

Praca
Pracownik

Pracuję w ZZN od ponad roku. Jestem zadowolony z warunków i atmosfery. Jeżeli ktoś pracuje uczciwie i czerpie z niej przyjemność, to nie ma powodów do narzekania. Wynagrodzenie zawsze na czas, podwyżki roczne, benefity. Zmiana modelu zarządzania wywołała niezadowolenie w grupie głównie tych, którym się nie chciało i ich niekompetencja i bylejakość zaczęła być widoczna. Brawo ZZN za doskonałe decyzje kadrowe i biznesowe!!!!!!!!!!!! Na dłuższą metę malkontenci nie są nam straszni!!!! Z taką kadrą, jaką mamy poradzimy sobie doskonale z wszelkimi zawirowaniami!!! PS. Pisałem z własnej woli, nie za wynagrodzeniem i nie na prośbę pracodawcy (tak do wiadomości hejterów).

24
Monika Kocher - Wrocław
Inne
@Praca

Zmiana modelu zarządzania u nas polegała na tym, że naszego zarządcę zwolniono, mimo że mu się nie chciało. Widać i mi, i mieszkańcom całego bloku się "nie chce" i dlatego jesteśmy niezadowoleni.

1

Pracodawca

@Monika Kocher - Wrocław

Szanowna Pani Moniko, decyzje o redukcjach etatów (w tym stanowisk zarządcy) były poprzedzone badaniem ewaluacyjnym odnoszącym się do jakości pracy i standardu obsługi klienta. Nie wiemy dokładnie o jakiej Wspólnocie i o jakim Zarządcy piszemy, zatem trudno nam się odnieść do tego konkretnego przypadku. Niemniej, zapewniamy, że większość pracowników (zarządcy) otrzymali od organizacji propozycję pozostania i odnalezienia się w nowych uwarunkowaniach. Żywimy nadzieję, że po zamknięciu wdrożenia zaimplementowanych zmian sprostamy Państwa oczekiwaniom, a standard naszej obsługi będzie u Państwa źródłem zadowolenia i satysfakcji. Pozdrawiamy serdecznie :)

Monika Kocher - Wrocław
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

Gdyby odpisująca tu osoba zadała sobie minimum wysiłku, wiedziałaby o jakiej wspólnocie mowa. Standard obsługi już nie będzie lepiej oceniany przez naszą wspólnotę, już zakończyliśmy współpracę.

1
praciwnik2
Inne
@Praca

To nie Ty pracowniku masz byc zadowolony z pensji na czas,benefitów i podwyżek rocznych. Gdzie w tym wszystkim jest dobro wspólnot.PR znów wyrzuci moj post,juz 3 raz hahaha

1

Pracodawca

@praciwnik2

Szanowny "PRACOWNIKU2", wszyscy interesariusze powinni być zadowoleni ze współpracy. Zadowolenie naszych pracowników jest dla nas równie istotne, jak satysfakcja naszych klientów z obsługi. To właśnie zaangażowani i zmotywowani pracownicy wpływają w sposób bezpośredni na jakość obsługi i relacje z naszymi klientami. Takiego samego zaangażowania i koncentracji na swoich celach życzymy również i Panu/ Pani. Nadto, warto nadmienić, że w pierwotnej formule miała to być platforma dla obecnych i potencjalnych pracowników, a nie narzędzie dla podgryzających konkurentów, zatem wpis, do którego się Pan/i odnosi jest jak najbardziej na miejscu.

SUWOROW70
Inne
@Praca

Jedyne podwyżki jakie powinny być dla pracowników tej firmy (usunięte przez administratora) to podwyżki OBOWIĄZKÓW.

Taki
Inne
 Pytanie
@Praca

Dziwne za bardzo słodzi. Czym bardziej zaprzeczasz że nie masz wynagrodzenia za to to moje pytanie brzmi. To skąd wiesz że płacą za dodawanie komentarzy?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie ZZN Sp. z o.o.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Pracownik w Dziale Technicznym ds. technicznych
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
logo firmy Agent nieruchomości - oddział Gdynia
Gdynia
Partnerzy Nieruchomości
(129 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Agent nieruchomości RE/MAX Effect Katowice
Katowice
RE/MAX Polska
(219 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Edyta
Inne

Hejo, i jak z tymi zwolnieniami? Ktoś niżej pisał ze z 900 osób zostało 300 :/ jak tam aktualnie jest?

były pracownik
Były pracownik
@Edyta

Jest ich jeszcze mniej, teraz coś około 100-150 osób zostało

Halina
Inne
@były pracownik

A czy w związku z mniejszą ilością osób zatrudnionych zarobki wzrosły tym, którzy pozostali?

Jarek
Inne
@Halina

Teraz administrację wspólnot zlecają firmom zewnętrznym. Czyli osoba która administruje wspólnotą musi założyć swoją firmę i wystawia fv dla ZZN...

Honorata
Inne
@były pracownik

Z jakiego powodu ogólnie ludzie są zwalniani z tej firmy? Wiesz może?

Jarek
Pracownik
@Halina

Masz poczucie humoru :) Mogę się założyć o flaszkę, że nie wzrosły ;)

Lolik
Były pracownik
@Honorata

Ludzie zaczęli się zwalniać jak firma zaczęła zwalniać :) ot, przestraszyli się. Po za tym place były małe, strasznie dużo pracy, dodawali ciągle obowiązków, szkolenia były robione na pół gwizdka. Tutaj największy problem był w kadrze zarządzającej.

Bambocle
Były pracownik
@Lolik

Ludzie wciąż się zwalniają. Teraz będzie dombest zamiast tumieszkamy. Administratorzy przeszli na działalność i firma odchodzi od zarządzania nieruchomościami. Ale chcą robić księgowość dla wspólnot i jeszcze jakieś usterki. W jednym biznesie im nie wyszło to myślą że mogą w inny wejść, który jest związany z nieruchomościami. Ostatnio słyszałam od osoby, która jest ze starej kadry i się jeszcze ostała, że około 120 osób jest zatrudnionych, z czego jakieś 60 to oddział energetyki. I podobno kolejne osoby albo odchodzą same, albo są zwalniane.

Karolina
Inne
@Bambocle

czyli na jakiekolwiek przyjęcie do pracy nie ma już nawet co liczyć? a księgowość? ile osób potencjalnie potrzebują, żeby dalej sprawnie ją prowadzić? tam będzie opcja na pracę?

Andrzej
Były pracownik

Ciekawe kiedy spółka zniknie z mapy Polski przy kupnie spółki przedstawiciele z Litwy mówili że kapitałem spółki to jest doświadczona załoga i tego oczekiwały wspólnoty a zaczęto zwalniać ludzi i z 900 pracowników pozostało 300 i tak się skończyło że w Toruniu po Oddziale pozostały tylko meble.

Pracodawca

@Andrzej

Szanowny Panie, zapewniamy Pana, że nie mamy zamiaru znikać z mapy Polski. Wprost przeciwnie. Rozwijamy się dynamicznie, modyfikujemy Departamenty, wdrażamy nowe technologie i innowacje- Strefa klienta, Portal PRO, obsługa klienta w systemie 24/7. Wartości liczbowe, które Pan przywołuje, zupełnie nie przystają do rzeczywistości i nie bardzo wiadomo skąd były czerpane. Obecnie zatrudnienie wynosi dokładnie 453 osoby. W miesiącu grudniu zatrudniliśmy 33 osoby, a w pierwszych trzech tygodniach stycznia już 8 osób dołączyło do naszej organizacji. Zatem, przyzna Pan, że nie wygląda to na znikania, a raczej wprost przeciwnie. Nierentowne biura zostały zamknięte, co jest całkiem uzasadnione biznesowo i ekonomicznie, a znaczna część procesów obsługowych została scentralizowana, co ma zapewnić naszym klientom większy komfort i poczucie bezpieczeństwa.

klient
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

33 osoby chyba zatrudnione na infolinii ,bo w terenie pustka

Pracodawca

@klient

Szanowny Kliencie, postanowiliśmy się odnieść zbiorczo do wszelkich poruszonych w Pańskim wpisie- PO RAZ KOLEJNY. Pragniemy wyrazić nadzieję, że nasze stanowisko będzie dla Pana wystarczające i jasne. Zatem informujemy jn. Jako pierwsza firma zarządzająca nieruchomościami w Polsce zmieniliśmy strukturę organizacyjną, tak aby zapewnić kompleksową obsługę klienta i sprawnie zarządzać realizacją zadań w jednym miejscu. Z tego powodu, zamknęliśmy biura i oddziały terenowe, z wyjątkiem tych, w których realizowane są zadania dotyczące innych obszarów biznesu, bez możliwości wizyt klientów: • Bydgoszcz • Gorzów Wielkopolski • Koszalin • Kraków • Łódź • Olsztyn • Poznań • Rzeszów • Wrocław • Zielona Góra Jednocześnie, utworzyliśmy nowoczesne Centrum Obsługi Klienta w naszym biurze w Lublinie gdzie powstały: Dział Obsługi Klienta, Infolinia dla mieszkańców dostępna 24/7 oraz Centrum Księgowości Usługowej. Uprościliśmy procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami i dajemy klientom możliwość załatwienia wszystkich spraw online i zdalnie. Dzięki temu możemy świadczyć usługi na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych niezależnie od zewnętrznych uwarunkowań, a wizyty w biurze stacjonarnym nie są już konieczne. W Departamencie Usług Wspólnych w Lublinie pracujemy 24/7 i codziennie wykonujemy: • ponad 15 000 operacji • ok. 300 połączeń wychodzących • odbieramy ok. 700 telefonów od naszych klientów • rejestrujemy 3000 faktur i 7000 dokumentów Zatrudniamy specjalistów doświadczonych w zarządzaniu nieruchomościami, prowadzeniu księgowości, prowadzeniu windykacji należności oraz przygotowywaniu uchwał i umów. Przejęli oni wszystkie obowiązki administratora. Dzięki temu również nasi specjaliści z Departamentu Technicznego Utrzymania Nieruchomości skupiają się na sprawach związanych z technicznym utrzymaniem: regularnie odwiedzają nieruchomość, dbają o stan budynku i kontrolują pracę firm zapewniających ciągłość prac serwisowych. Departament Koordynacji Pracy Podwykonawców powstał po to, aby szybko reagować i realizować drobne prace, jak również usterki, zgłaszane przez Wspólnoty Mieszkaniowe oraz powiadamiać WM o statusie realizacji sprawy. Taka – rozszerzona – struktura pozwala nam zaopiekować się nieruchomością klientów, niezależnie od miejsca zatrudnienia pracowników. Wprowadzone zmiany stanowią kolejny krok rozwoju firmy w Polsce. Wspiera nas w tym Grupa City Service SE, której jesteśmy częścią. Dzięki wprowadzonym usprawnieniom zapewniamy opiekę nad nieruchomością i możliwość kontaktu dla Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych i właścicieli lokali przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Inwestujemy w ekspertów, infrastrukturę, nowe technologie, takie jak innowacyjny Audyt PRO. Aktywnie i regularnie kontaktujemy się z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych, aktualizując informacje o statusie spraw realizowanych na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych, badamy także opinię naszych klientów, aby na bieżąco poprawiać jakość świadczonych przez nas usług. Rozwinęliśmy możliwości zdalnego kontaktu z nami w związku z sytuacją związaną z pandemią. Ważne sprawy można załatwić wybierając dogodny sposób komunikacji zarówno online (Strefa Klienta, mailowo), jak i tradycyjny (telefonicznie lub korespondencyjnie). Dokumentacja Wspólnot Mieszkaniowych będzie przechowywana w centrali obsługi korespondencji znajdującej się przy ul. Wolskiej 11 w Lublinie, w sposób gwarantujący zachowanie jej poufności, integralności, kompletności oraz dostępności, w warunkach niegrożących uszkodzeniem lub jej zniszczeniem przez okres przechowywania. Wspólnoty mają stałą możliwość wglądu w dokumentację, po wcześniejszym dokonaniu zamówienia konkretnego dokumentu, a Zarządom na bieżąco udostępniamy faktury w Strefie Klienta. I kilka istotnych faktów na zamknięcie naszego oświadczenia: • posiadamy wysokie ubezpieczenie OC (10 mln zł) • jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych • naszym audytorem jest EY naszymi partnerami są m.in. PKO Bank Polski S.A. i UNIQA TU S.A.

Krystyna
Pracownik
@klient

nie zwalniali, dopóki obowiązywał pakiet pracowniczy podpisany przy sprzedaży , później to juz karuzela zwolnien ruszyła

klient
Pracownik
@ZZN Sp. z o.o.

są tak wspaniali dlatego wspólnotom odcina się media , czynsz nalicza się z kapelusza bo nie czyta się umów zawartych ze wspólnotami .,nie odpowiada się na korespondencję i tak można wyliczać

IT
Pracownik
@ZZN Sp. z o.o.

Audyt EY taki sam jak każdy inny audytor, zatrudniający studentów ,którzy badanie bilansu robią według schematu. Spółka na giełdzie, proszę popatrzeć po ile akcje i jak ciągłe lecą w dół. Przenieśli się do Lublina bo nie stać ich na Warszawę. Właścicie juz dawno powiedział, ze w stolicy nie znajda takiej taniej siły roboczej jak tam.

Pracodawca

@IT

Szanowny IT, smutnym, aczkolwiek względnie pokrzepiającym i mówiącym sporo o intencjach piszącego jest fakt, iż kwestionuje Pan nie tylko nasz biznes, ale również inne organizacje. Pisanie w ten sposób o organizacji z wielkiej czwórki (EY) jest co najmniej nie na miejscu. I druga kwestia- mamy siedzibę w Warszawie, przy ulicy Cybernetyki 10, gdzie są ulokowane prawie wszystkie nasze Departamenty Back office-owe. Zapraszamy do wirtualnego obejrzenia tego niezwykle nowoczesnego biurowca :) I ostatnia kwestia, choć chyba najważniejsza- Zarząd i my jako organizacja NIGDY nie mówimy i o naszych pracownikach "siła robocza". Ludzie są największym zasobem naszej organizacji, jesteśmy bardzo zgranym zespołem wyedukowanych specjalistów, zatem zwracamy się do Pana o kulturę dyskusji i szacunek do innych.

Pracodawca

@klient

Szanowny Pani , zapraszamy do kontaktu z naszym Contact Center. Na tym forum nie rozstrzygamy anonimowych wpisów, nie mamy też możliwości przekazać ich w takim kształcie (ogólniki, anonimowe oskarżenia) do Departamentu obsługi klienta. Dopiero po zweryfikowaniu IP przez właściwe służby mamy możliwość skontaktowania się i dopytania o szczegóły osoby piszące w takiej formule.

k.wawa
Inne
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Odnosząc się do wpisu- mieścimy się przy ul. Cybernetki Warszawa to w jakich dniach i godzinach jesteście Państwo dostępni na miejscu? . .

Pracodawca

@k.wawa

Dzień dobry, na ulicy Cybernetyki 10 mieszczą się nasze Departamenty Back Office-owe (jak precyzowaliśmy we wcześniejszym wpisie). Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00). Pozdrawiamy serdecznie.

MPI
Inne
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Nierentowne biura ;D Dobrze, że trójmiejskie się ostało, prawda? Przecież Trójmiasto wraz z przyległościami to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w Polsce o ile nie najszybciej... Nie ma możliwości by tak lukratywny biznes jak zarządzanie nieruchomościami był nierentowny w Trójmieście... Stek bzdur i dyrdymałów, czytam wypociny osób, które wypowiadają się w imieniu marki TuMieszkamy i chce mi się wymiotować. Prawda jedyna i objawiona jest taka, że daliście d... na całego, zaczynając od Pana z Litwy, na Panu Karolu i jemu podobnym kończąc. Zero reakcji na zgłoszenia i alarmy pracowników, wdrażanie śmiesznych rozwiązań na siłę bez konsultacji z Klientem. Pisanie o kradzieży przez pracowników jest idiotyzmem. Każdy kto ma odrobinę rozumu wie, że takie rzeczy zdarzają się jedynie wtedy gdy firma robi coś wbrew całemu środowisku i pracownikom. Jeśli firma nie daje pracować zarządcy, ten zmienia miejsce pracy a za nim idzie Klient. Relacje wypracowane przez lata, mimo waszych destrukcyjnych działań, przetrwały. Zaklinanie rzeczywistości nic nie da. Pomysły są ale niestety do du....

MPI
Pracownik
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

:D dobre. Ten sam szacunek pozwolił zwolnić hurtowo ludzi... przez internet w czasie pandemii- gdy tylko rząd dał taką możliwość. Ten sam szacunek zwalniającemu kazał patrzyć przez okno swojego litewskiego domu, kiedy stulał niezrozumiałe zdania po polsku (?) w czasie wideokonferencji... Wspieranie i szacunek kiedy wywalaliście pracowników nagrodzonych rok wcześniej MVP... Szacunek gdy na wypowiedzeniu przesłanym mailem były... litrówki w nazwiskach. Szacunek... słowo klucz. Czasami tu wchodzę zobaczyć jak bardzo mój były pracodawca mija się z prawdą... Jeśli będę dalej czytała takie bzdety, nie trzymana już żadną lojalką odpalę kilka rakiet, których nie odbijecie. Pokory trochę i autorefleksji.

Klient
Inne

W jednym z mieszkań wykryto wyciek gazu. Zgłoszono we wtorek 26.07.2022 administratorowi. Do dziś 30.07.2022 brak reakcji.

Justyna
Inne
@Klient

O matko a nie można zadzwonić na pogotowie gazowe czy coś?

Izabela
Inne

22. 07. 2022r. do mieszkania zostało wezwane pogotowie gazowe ze względu na ulatniający się tlenek węgla (wykryty dzięki zamontowanemu na własny koszt czujnikowi czadu). Panowie z pogotowia zakręcili zawór i kazali bezzwłocznie wezwać kominiarza. Pani Paulina S. z zarzadu Tu mieszkamy w Lublinie poleciła nie korzystać przez weekend z piecyka gazowego, bo kominiarz może przyjechać dopiero w poniedziałek. Skontaktowałam się z kominiarzem, który bezczelnie stwierdził cytuję:,, Utlenia się tlenek węgla (czad), który nie powoduje wybuchu tylko zatrucie", po czym rozmowa została zakończona. Nie można korzystać z ciepłej wody, ani z kuchenki. Zarząd olewa sprawę, twierdząc, że czadem można się ewentualnie TYLKO ZATRUĆ! A to przecież nie chodzi o przeciekający kran, tylko czad...

Mieszkaniec
Inne
 Pytanie

W październiku 2020 roku złożyliśmy wam wypowiedzenie umowy, ale stara obowiązywała jeszcze do końca stycznia 2021 roku przez 3 m-ce bo taki był zapis. Do tej pory nikt się nie skontaktował że wspólnotą, zablokowaliście konto na tu mieszkamy i ktoś ma czelność twierdzić że jestescie firmą? To jest zlepek dorobkiewiczów (usunięte przez administratora) ! Pewnie u was nikt nie rozumie że trzeba płacić zobowiązania wspólnoty? Przez prawie 120 dni nie mieliście czasu przygotować i przekazać dokumentów? Oświadczam że na tym wpisie się nie skończy. Na osiedle prowadzę media ale te komercyjne! Chodzi o blok 6 i wspólnotę jednocześnie w Leźnicy Wielkiej -Osiedle

Pracodawca

@Mieszkaniec

Szanowny Mieszkańcu, zapraszamy do kontaktu z naszym Contact Center. My również, z poziomu tego forum przekazaliśmy Pana wpis do właściwych Departamentów.

Aleksandra
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

Ta firemka( bo firma to jej nazwac nie mozna ,) ma ludzi w (usunięte przez administratora) totalnke ....dodzwonic to mozna sie chyba szybciej do papieża ... dzwonie na nr podany , po oczekiwaniu i zostaje tel rozlaczony. Nic sie dowiedzirc nie mozna . Jestem klientem od lutego i do tej pory nie otrzymałam zadnej informacji o playnosci ... brak mozliwosci kontaktu , marnowanie czasu na debilne telefony ktore i tak nie polacza z nikim... Rozmawualam juz z sadiadami o zmnianie tego dziadostwa na cos lepszego...

mieszkaniec
Pracownik
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Ty mały szanowny gościu z departamentu propagandy, nie wiem ile ci płacą za te bzdury co wypisujesz, ale jedno jest pewne że jesteście jedną z najgorszych firm na rynku. W Leźnicy Wielkiej Osiedle już nie administrujecie prawie nic, wszyscy od was odeszli, wszystkie wspólnoty a jest ich około 15 stu. I co ty na to mądralo z Tu Mieszkamy?

Lidia
Inne
@mieszkaniec

To jaka jest prawda?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w ZZN Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?

Karolina
Były pracownik
@Pytanie

Hej, nie polecam. Brak wsparcia dla nowych pracowników, niejasne zasady pracy, toksyczna atmosfera.

Karolina
Inne
@Karolina

Co dokładnie dla Ciebie jest niejasnego w zasadach pracy, które przedstawili? Powiesz?

Lidia
Inne
@Karolina

jak się przejawia ta toksyczna atmosfera??

Ex pracownik
Były pracownik

Pracowało się tu całkiem fajnie do czasu, kiedy nie zaczęli dodawać obowiązków przy jednoczesnym braku szkolenia bądź szkolenia z podstaw, które nigdy się nie trafiały, no i oczywiście bez podwyżek. Ogólnie w tej firmie nie ma problemu w pracownikach ale w kadrze kierowniczej, która podejmuje złe decyzje. Choćby pracownik bardzo się starał to przełożony tłumi jego zapał.

Lidia
Inne
@Ex pracownik

W jaki sposób przełożony tłumi zapał pracowników? Nie ma podwyżek na przykład czy o coś innego chodzi?

Elka
Pracownik
@Ex pracownik

To prawda w tej firmie istnieja bezsensowne procesy stworzone przez górę, pracownik często nie może załatwić sam sprawy bo ta musi przejść przez wszystkie osoby które tylko przepychają to dalej i tak np mailowe zgłoszenia wiszą u kogoś a ty się tłumacz przed mieszkańcami przez telefon dlaczego sprawa nie jest wyjaśniona mimo że sam bus to już dawno załatwił. To zniechęca

Emil
Inne
 Pytanie

Byłem na Spokojnej w Lublinie. Wielki Zarządca nieruchomości w pośpiechu, jak szczur z tonącego okrętu opuścił zajmowane lokale. To tak, kto został niech drży o swoje dokumenty, faktury, bo to ostatnie podrygi, gdzie szukać ratunku? Firma zniknęła z powierzchni. RIP.

Pele
Inne

Zepsuliście strefe klienta nie da się zalogować

Józef
Inne
@Pele

Tak, to prawda nie mogę przez SK złożyć info o awariach oraz wysłać korespondencji. Jestem z Bydgoszczy. Składałem zażalenie na @kontakt, zero reakcji.

Aleksander
Inne
@Józef

Próbowałeś telefonicznie? Bo czasem e-maile dochodzą z opóźnieniem albo zmienili adres. Może to tylko chwilowe problemy. Jak myślisz?

Józef
Inne
@Aleksander

Odezwali się po blisko miesiącu z zapytaniem, czy wszystko OK. Przypuszczam, że jakiś plik im padł, ale kto się przyzna. Aktualnie mam kontakt. Ale problem im przekazałem tlf i mail na kontakt z swojego konta , pośpiechu nie było!

ja
Inne
@Aleksander

Tak to zwykle są chwilowe problemy

Kamil
Były pracownik

Schemat prowadzenia firmy rodem z korpo czyli wyciskanie cytryny. Zatrudniając się w administracji, pracowało tam 5 osób ( 2 technicznych, 2 admin, 1 zarządca) Po roku zwolnili jednego technicznego a po kolejnym administratorkę. Tak więc za te same pieniądze (nawet nie zwiększone o stopień inflacji) musiałem wykonywać pracę za 3 osoby. Ostatnim krokiem, który definitywnie zdecydował o tym, że się rozstałem z firmą było przesłuchiwanie inspektorów czy ich pracę nie mogła by przejąć administratorka opłacana najniższą krajową. To był typowy gwóźdź do trumny po którym stwierdziłem , że trzeba się stad zawijać. I dobrze zrobiłem, gdyż niebawem wszyscy inspektorzy polecieli z firmy. Zdecydowanie niestabilne warunki pracy.

Józef
Inne
@Kamil

Potwierdzasz moje obserwacje, dzięki, wiem, że wrzucając właścicielom potrzebę pożegnania się z TM , to słuszna decyzja, a nie moje fanaberie, że nie mogę się dogadać z firmą!

Penelopa
Inne

Nie można się zalogować do strefy klienta co żeście zepsuli

Józef
Inne
@Penelopa

Potwierdzam od 07.01 nie mogę również zalogować się do SK (korespondencja, awarie), zgłaszam na infolinię i piszę na @kontakt, cisza. Jestem z Bydgoszczy i nie anonimowy! Było trochę lepiej, ale od początku roku znowu (usunięte przez administratora) chyba jednak pożegnamy TM, rok daliśmy na ucywilizowanie się, ponieważ dotychczasowa umowa była tak skonstruowana, że musimy mieć uchwałę, to po zebraniu wybierzemy komitet pożegnalny. Nie ma innej opcji, mieszkańców mam zdeterminowanych do pożegnania.

Pele
Inne

klient czeka na fakture wyślicie mu jak zabraliście ludziom dostęp do strefy klienta jutro sprawa trafia na policję

nicko
Inne

Brak możliwości zalogowania się zero kontaktu z wami faktuki sami sobie zapłaćcie

nick
Inne

Możecie zapłacić klientowi nadpłatę i czynsz za mnie bo nie bęe płacić w ciemno przez zabranie ludzion strefy klienta fakt bedzie trzeba zgłosić na policję za brak wystawienia faktury

nick
Inne

Wyłaczyli ludizon strefe klienta i fakturki w ciemno się płąci brawo , trzeba zgłosić na policję fakt...

nick
Inne

W nowym roku odcinanie użytkowników od strefy klienta żeby w ciemno płacić za czynsz i nie głosować przy uchwałach może klient sie nie zdziwi że wygonią go z chałupy bo firma nie daje wglądu do faktur swoich...

Zostaw merytoryczną opinię o ZZN Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ZZN Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy ZZN Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ZZN Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ZZN Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii