Rozmowy kwalifikacyjne w Zibi S.A. - Warszawa

Dowiedz się jak przebiega rozmowa kwalifikacyjna do Zibi S.A. Warszawa. Dowiedz się jak wygląda rekrutacja do Zibi S.A., jak przebiega proces rekrutacyjny, jakie możesz otrzymać pytania.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze raporty z rekrutacji w Zibi S.A. - Warszawa

- 2020-09-09 13:42 przez Kandydat

Przebieg rekrutacji

Rekruter nie zjawił się w umówionym miejscu o umówionej godzinie. Nie dostałem odpowiedzi na wiadomość, czekałem 15 minut i poszedłem sobie.

Pytania

Brak

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

- 2020-02-09 00:01 przez Don

Przebieg rekrutacji

Spróbuję obiektywnie, zarówno jako osoba prowadząca setki rekrutacji jak też manager. Ponieważ przeczytałem masę książek o dalekim wschodzie, o specyficznych kulturach prowadzenia biznesu, wychowania i komunikacji w Chinach i Japonii (licząc od VII wieku p. n. e.), natknąłem się na kilka nieprawidłowości, które z "Drogą Toyoty" nie mają wiele wspólnego. Zakładam - bardziej z Orwel'em. Rozmowa bardziej przypominała aktywną próbę wciągnięcia mnie do wyznawanych w firmie ram pojęciowych oraz misji, niż pokazanie zalet pracy w organizacji. To, co było najbardziej podkreślane podczas rozmowy (dominując ją tym samym), to słowa: misja, wartości i cele. Nacisk na zaznaczenie tychże tematów oraz sposobów, jakimi żyją one wewnątrz firmy (procedury / zwyczaje / zasady) był do tego stopnia silny, że zaprzeczał stwierdzeniu "nasza firma jest otwarta na zmiany", o której to usłyszałem na początku rozmowy. Co mnie zaciekawiło, jako osoby z doświadczeniem w realizacji celów finansowych, zarządzaniu i kreatywnym "zdobywaniu" nowych źródeł skutecznego marketingu to to, że podczas rozmowy rekrutacyjnej (1,5h) nie zostałem zaproszony do rozmów o strategii, o wynikach, o oczekiwaniach z mojej strony - nie było też wzmianki o żadnych celach (finansowych, wizerunkowych, ekspansyjnych, etc.). Kierowanie się wizją oraz misją może być odpowiednim fundamentem spajającym markę oraz firmę jako całość (wszyscy pracownicy), jednak nie należy zapominać, że nie kierowanie, ale właściwe zarządzanie tymi wartościami winno być głównym czynnikiem rozwoju. Zarządzanie firmą to umiejętność prowadzenia takiej komunikacji wewnętrznej, co do której będziemy mieli pewność, że uwzględnia ona oczekiwania pracowników, a nie nakłada na nich niezmienne, sztywne ramy i wartości, których nieprzestrzeganie kończy się czerwoną kartką przełożonego - być może nawet pomijając fakt, że pracownik osiąga coraz to lepsze rezultaty. Zmuszać kogoś do przestrzegania pewnych zasad poprzez warunkowanie "albo dostosujesz się do A i B" (które to A i B nie są w żaden sposób powiązane z efektywnością pracy) - a przedstawić komuś pomysł na stosowanie takiej zasady - to zupełnie inne światy. Dlatego też słysząc jawne ostrzeżenie zamknięte kilkukrotnym pytaniem "czy jest pan pewien, że takie zwyczaje będą panu odpowiadać", zdecydowałem się zadać pytanie: "skąd firma bierze tę pewność, że wszyscy wewnątrz firmy utożsamiają się z przyjętymi w niej procedurami oraz rytuałami (o których kilkukrotnie usłyszałem), że nie kłamią przyjmując te zasady jako coś, co musi być, ale i tak nikt w to nie wierzy, dostałem odpowiedź: "tego niestety nie wiemy". Otóż to, pracownik może łatwo kłamać i udawać, aby spełnić takie oczekiwania, z którymi się nie utożsamia, ale które dają mu pracę i bezpieczeństwo - tylko czy o to chodzi w mądrym zarządzaniu, by zagłuszyć motywację pracowników i wrzucić ich w ramy procedur przypominające tresurę? Nie przyjąłbym tej pracy z 2-óch względów. Po 1 z takiego, że szef ma zawsze rację i jego decyzje są niepodważalne (taką przenośnię mi zakomunikowano na spotkaniu - szef wprowadził zasady XYZ i to nigdy się nie zmieni), a po 2, że w pkt 1 uwierzyli wszyscy pracownicy.

Pytania

Nie zostało zadane żadne pytanie związane bezpośrednio ze stanowiskiem pracy, którego dotyczyła rozmowa. Wszystkie pytania dotyczyły próby odnalezienia mojego zrozumienia oraz akceptacji procedur, które panują wewnątrz firmy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Doradca Klienta 2018-11-15 14:08 przez Bogdan

Przebieg rekrutacji

Pani rekruter nawet nie stawiła się na umówioną rozmowę, rozmowa miała odbyć się w kawiarni, brak jakiejkolwiek wiadomości o możliwym spóźnieniu czy też ustalenia innego terminu rozmowy, NIE POLECAM!

Pytania

-

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

- 2018-08-23 21:53 przez Hr-ówka

Przebieg rekrutacji

Miejsce rekrutacji zrobiło na mnie złe wrażenie - była to malutka salka sprawiająca wrażenie przytłoczenia. Sama rozmowa ogólnie w porządku choć zabrakło mi wprowadzenia, informacji jaki jest jej planowany przebieg, ile będzie trwała itp. Pani rekrutująca była miła, choć dało się zauważyć, że nie zajmuje się rekrutacją na co dzień. Ogólnie rekrutacja była przeciętna - być może był to wynik mojego podejścia do tej rekrutacji (już przed samą rozmową nie byłam pewna czy oferta pracy mnie interesuje). Nie dostałam też informacji zwrotnej chociaż rekruterka podała termin, do którego miałam otrzymać informację o wyniku rozmowy. Aha, w mailu informującym o terminie spotkania zabrakło podstawowych informacji m.in. ile rozmowa będzie trwała oraz danych kontaktowych do rekrutera. To właśnie spowodowało, że zaczęłam się zastanawiać czy nadal jestem zainteresowana ofertą pracy w tej firmie.

Pytania

Rekruterka pytała o rzeczy związane ze stanowiskiem, o które się ubiegałam. O znajomość języka angielskiego tylko zapytała (po polsku).

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Doradca Klienta 2017-08-02 00:30 przez Pókicook

Przebieg rekrutacji

Ważna była dyspozycyjności, miłe usposobienie. Kierownik salonu zapytał czy wiem czym firma się zajmujesz, jakie spółki wchodzą w jej skład, misja wizja itp. Opowiedział o markach i moim zadaniem było sprzedać mu zegarek. Pytaniem "Jakiego Pan poszukuję" chyba wygrałam, ponieważ jest to kluczowy zwrot w codziennej pracy.

Pytania

Dyspozycyjność od zaraz była bardzo istotna.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Zibi S.A.