Zakłady Farmaceutyczne POLPHARMA S.A.

2 Dodaj opinię

Jak wygląda rekrutacja?

Jak wygląda rekrutacja?

 

ETAP 1
Aplikowanie.

Prowadzimy rekrutacje na wiele stanowisk. Sprawdź nasze ogłoszenia, wybierz to, które najbardziej pasuje do Ciebie i  prześlij swoją aplikację.

 

ETAP 2
Selekcja aplikacji.

Analizujemy CV i wybieramy te, które najbardziej spełniają wymagania danego stanowiska.

 

ETAP 3
Kontakt z kandydatami.

Na tym etapie prowadzimy krótkie wywiady telefoniczne, a niekiedy sprawdzamy znajomość języków obcych.

 

ETAP 4
Spotkania rekrutacyjne.

Wybranych kandydatów zapraszamy na rozmowy kwalifikacyjne. Podczas spotkania skupiamy się doświadczeniu, kompetencjach i motywacji kandydatów. Kandydaci natomiast zapoznają się z naszą organizacją oraz wymaganiami dotyczącymi stanowiska, na które aplikują.

 

ETAP 5
Testy, kwestioniusze, case study.

W trakcie rekrutacji, na niektóre stanowiska, kandydaci mogą być dodatkowo poproszeni o wypełnienie testów  i/lub rozwiązanie case study.

 

ETAP 6
Podjęcie decyzji o zatrudnieniu.

Finalnym etapem jest spotkanie z przełożonym wyższego szczebla, po którym podejmowana jest decyzja o zatrudnieniu kandydata.

 

 

APLIKUJ →

 
×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-DyrdaOfiara mobbingu - Radca prawny
Zakłady Farmaceutyczne POLPHARMA S.A.