Zakłady Farmaceutyczne POLPHARMA S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię

Jak wygląda rekrutacja?

Jak wygląda rekrutacja?

 

ETAP 1
Wysłanie aplikacji

Chcesz dołączyć do drużyny Polpharmy? Rozpocznij proces rekrutacji i wyślij swoją aplikacją – na tym etapie zostanie ona przeanalizowana przez pracownika Działu HR oraz kierownika liniowego.

 

ETAP 2
Rozmowa telefoniczna

Jeżeli Twoje zgłoszenie nas zainteresuje, skontaktujemy się z Tobą, aby przeprowadzić wywiad telefoniczny oraz sprawdzić Twoją znajomość języka obcego.

 

ETAP 3
Spotkania rekrutacyjne

Podczas rozmowy z Działem HR oraz kierownikiem liniowym, będziesz miał okazję do przedstawienia nam swoich kompetencji, doświadczenia oraz motywacji. Możesz również zostać poproszony o rozwiązanie potencjalnego problemu z nowego stanowiska pracy.

 

ETAP 6
Podjęcie decyzji

Podczas ostatniego etapu rekrutacji spotkasz się z przełożonym wyższego szczebla. Po tej rozmowie otrzymasz finalną decyzję dotyczącą zatrudnienia.

 

 

APLIKUJ →

 
Zakłady Farmaceutyczne POLPHARMA S.A.