Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Opocznie

Ogłoszenie o naborze nr 66452ARCHIWALNE z dnia 29.07.2020 r.

  • Oferty do
    8

    sierpnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: organizacyjnych i archiwizacji

w Wydziale organizacyjno - kwatermistrzowskim



Miejsce wykonywania pracy:

Opoczno

Adres urzędu:

Komenda Powiatowe PSP 26-300 Opoczno ul. Rolna 1

WARUNKI PRACY

1. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30. (wymiar etatu 1/1), 2. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe i szkolenia, załatwianie spraw poza jednostką organizacyjną, 3. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, 4. Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon, 5. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, 6. Praca na drugim piętrze budynku administracyjno-garażowego, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych, 7. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego,
  • 2. Przestrzeganie ustalonych procedur obiegu dokumentów (instrukcji kancelaryjnej) i realizowanie prac archiwalnych w zakresie przekazywania wytworzonych dokumentów do archiwum zakładowego i ich brakowania,
  • 3. Prowadzenie list obecności,
  • 4. Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego,
  • 5. Realizowanie zaleceń pokontrolnych,
  • 6. Znajomość i przestrzeganie przepisów, regulaminów i norm ogólnych obowiązujących w Komendzie oraz zarządzeń, instrukcji dotyczących realizowanych zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • 1. Wykształcenie: wyższe,
  • 2. Kurs kancelaryjno – archiwalny,
  • 3. Kurs z zakresu ochrony danych osobowych RODO,
  • 4. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • 5. Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • 6. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • 1. Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu organizacji pracy,
  • 2. Znajomość ustaw: ogólna znajomość ustawy o PSP oraz o Służbie Cywilnej,
  • 3. Znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office, poczty elektronicznej, drukarki, kserokopiarki, niszczarki, skaner i telefonu,
  • 4. Znajomość prawa i procedury postępowania administracyjnego,
  • 5. Znajomość instrukcji kancelaryjnej,
  • 6. Odporność na stres,
  • 7. Samodzielność,
  • 8. Komunikatywność i kultura osobista,
  • 9. Umiejętność organizacji pracy,
  • 10. Umiejętność analitycznego myślenia.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    26-300 Opoczno ul. Rolna 1

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa PSP, 26-300 Opoczno
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (90-521 Łódź, ul. Wólczańska 111/113, tel. 42 6315 161, 695232441, adres e–mail: iod@straz.gda.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa PSP, 26-300 Opoczno
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komendzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1.   Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2600 zł brutto + wysługa.
2.   Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane,
3.   Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” – data, własnoręczny podpis.
4.   Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, podpisanej imieniem
i nazwiskiem z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektor w KP PSP
w Opocznie”,
5.   Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
6.   Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naboru dostępna będzie na tablicy ogłoszeń
w siedzibie tutejszej Komendy, przy ul. Rolnej 1 (na parterze budynku) oraz na stronie internetowej http://www.straz.opoczno.pl
7.   Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (44) 645 32 00.
8.   Przed rozpoczęciem poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego kandydat okazuje ważny dokument potwierdzający Jego tożsamość. Brak dokumentu stwierdzającego tożsamość powoduje wykluczenie z dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
9.   Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek
z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
10.   Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona
na stronie Urzędu Służby Cywilnej.
11.   Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata na stanowisko Inspektor
podejmie Komendant Powiatowy PSP w Opocznie.
12.   Nad całością naboru czuwa Komisja Rekrutacyjna powołana Decyzją
Nr 11/2020 przez Komendanta Powiatowego PSP w Opocznie z dnia
24 lipca 2020 roku w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej ds. naboru
w celu zatrudnienia członka Korpusu Służby Cywilnej w Komendzie Powiatowej PSP w Opocznie.
Komenda Powiatowa PSP w Opocznie jest pracodawcą równych szans
i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

ETAPY PRZEPROWADZENIA NABORU

Nabór w celu zatrudnienia członka Korpusu Służby Cywilnej na stanowisko Inspektor ds. organizacyjnych i archiwizacji w KSC w tutejszej komendzie będzie przeprowadzony w następujących etapach:
1.   Komisja rekrutacyjna przyzna każdemu z kandydatów numer identyfikacyjny, zgodnie z którym będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.
2.   Wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne określonych w ogłoszeniu o naborze. Tylko osoby spełniające wymogi przechodzą do dalszych etapów naboru.
3.   Test sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu znajomości ustawy
o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie Cywilnej oraz znajomość zasad klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji przekazywanej do archiwum w formie pisemnej. Test składa się z 20 pytań punktowanych 1 pkt za odpowiedź prawidłową i 0 pkt za odpowiedź błędną. Do dalszego etapu naboru przechodzą osoby, które uzyskały min. 11 pkt z testu.
4.   Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej.
5.   Po ww. etapach komisja rekrutacyjna wyłania pięć najlepszych kandydatur, które zostają przedstawione Komendantowi Powiatowemu.
6.   Wybór kandydata spośród przedstawionych kandydatur.
7.   Akceptacja Komendanta Powiatowego.



Liczba odwiedzin: 2959

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Opocznie

Udostępnił: Krzysztof Juszczak

Komórka organizacyjna: p.o. Komendanta Powiatowego

Wprowadzono: 29.07.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×