Okręgowy Urząd Miar w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 62682ARCHIWALNE z dnia 30.03.2020 r.
-
Oferty do
17
kwietnia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik referatu
Kadrowo-Płacowego w Wydziale Obsługi
Łódź
Okręgowy Urząd Miar
ul. Narutowicza 75
90-132 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem,
- prowadzenie całości zagadnień w zakresie płacowym ,
- ustalanie, naliczanie, rozliczanie wynagrodzeń i zasiłków (w tym dokonywanie potrąceń) oraz innych wypłat dokonywanych na rzecz pracowników, a także pochodnych od tych wynagrodzeń i wypłat,
- sporządzanie „paczek” dokumentów przelewowych i deklaracji rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z tytułu składek ubezpieczeniowych oraz przesyłanie dokumentów w formie elektronicznej za pomocą programu PŁATNIK,
- sporządzanie „paczek” dokumentów przelewowych i deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego, dokonywanie rozliczeń, przesyłanie dokumentów w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego,
- kontrolowanie zaangażowania wydatkowanych kwot w ramach naliczonych i wypłaconych wynagrodzeń, sporządzanie miesięcznej informacji o stopniu realizacji budżetu na wynagrodzenia wraz z pochodnymi w celu przedstawienia ich Dyrektorowi Urzędu (potwierdzanie wykonania realizacji budżetu w ramach paragrafów dot. wynagrodzeń oraz pochodnych od wynagrodzeń z główną księgową w celu uniknięcia niezgodności wykonania budżetu na dany rok
- sporządzanie rocznych informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy ,
- sporządzanie zestawień do planów stanowiących podstawę do ujęcia w planie na dany rok i sprawozdań budżetowych dotyczących wynagrodzeń, zatrudnienia oraz sporządzanie pozostałych sprawozdań, a w szczególności sprawozdań Głównego Urzędu Statystycznego i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
- wystawianie druków Rp-7 dla byłych pracowników oraz pracowników przechodzących na emeryturę,
- wystawianie zaświadczeń dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o osiągniętych dochodach pracowników pobierających emeryturę lub rentę,
- sporządzanie planów regulacji płac, podwyżek i przeszeregowań,
- obsługiwanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego – QUORUM (moduły z obszaru działania Referatu Kadrowo – płacowego),
- nadzór na całością spraw związanych z obsługą kadrową pracowników,
- nadzór nad prowadzeniem procesów rekrutacyjnych,
- nadzór nad całością spraw związanych ze szkoleniami pracowników,
- przygotowywanie raportów i analiz na polecenie Dyrektora ,
- przygotowywanie procedur i wewnętrznych aktów prawnych z obszaru obsługi kadrowej, płacowej i szkoleniowej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kadry i płace
- znajomość przepisów ZUS, podatkowych, Kodeksu Pracy, Ustawy o Służbie Cywilnej oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
- biegła znajomość obsługi komputera, oprogramowania MS Office,
- umiejętność naliczania wynagrodzeń oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej oraz pracownikom niebędącym członkami korpusu służby cywilnej,
- umiejętność obsługi programu kadrowo – płacowego oraz ZUS – Płatnik,
- umiejętność wypełniania druków ZUS i podatkowych,
- umiejętność komunikacji i kierowania zespołem oraz organizacji pracy,
- umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność .
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe w kierunku prawa pracy, ekonomii lub ubezpieczeń społecznych
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- umiejętność obsługi zintegrowanego systemu QUORUM
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.04.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Okręgowy Urząd Miar
ul. Narutowicza 75
90-132 Łódź
lub mail: dagmara.wojtasiak@poczta.gum.gov.pl
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO informujemy:
1. Szanowny/a Panie/Pani, Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Łodzi, zwany dalej: „Administratorem”.
2. Może Pan/Pani skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: Okręgowy Urząd Miar w Łodzi, ul. G. Narutowicza 75, 90-132 Łódź lub telefonując pod numer:
+48 (42) 678-77-66
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Mariusza Kuśmierskiego, z którym można się skontaktować pod adresem: m.kusmierski@secmed.pl;
4.Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu uwzględnienia Pani /Pana osoby w procesie rekrutacji. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a), (wyrażenie przez kandydata na pracownika zgody), art. 6 ust. 1 lit. b RODO (podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa pracy), a także art. 6 ust 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Pracodawcy tj. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń).
5. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Administrator nie udostępnia Pana/Pani danych innym odbiorcom.
6. Podanie danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa jest warunkiem uczestnictwa w rekrutacji, a ich nie podanie skutkuje niemożliwością uczestnictwa w rekrutacji przeprowadzanej przez Pracodawcę. Podanie danych osobowych, na które kandydat wyraził zgodę jest dobrowolne.
7.Administrator nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
8.Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres ograniczony wyrażoną przez Pana/Panią zgodą, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w której brał/a Pan/Pani udział.
9.Ma Pan/Pani prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
10. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przez Administratora przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie ( decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Brak powiadomienia telefonicznego lub e-mailowego jest równoznaczne z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone można odebrać osobiście w Referacie Kadrowo-Płacowym ( pok.104), pozostałe zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 m-cy od zakończenia naboru. Prosimy o przesyłanie dokumentów na maila : dagmara.wojtasiak@poczta.gum.gov.pl lub wysyłanie pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem " Rekrutacja do Referatu Kadrowo-Płacowego na stanowisko Kierownika Referatu" .