Wywiady z WELCOME Airport Services Sp. z o.o. Warszawa
Były pracownik
Byłem zatrudniony jako Specjalista Obsługi Kasowej – Agent Obsługi Pasażerskiej. Główne obowiązki na tym stanowisku to obsługa rezerwacyjno-biletowa pasażerów oraz bieżąca administracja biurowa.
Sam zrezygnowałem ze współpracy. Nie miałem możliwości wynegocjowania stałych godzin pracy dla poprawy stanu zdrowia. Odmówiono mi także bezpłatnego urlopu jesienią 2023 roku, na którym mi zależało. Motywowano to brakiem pracowników i proszono mnie o wyrozumiałość, co mnie zirytowało. Uważam, że zapewnienia o docenianiu mojej wieloletniej pracy nie miały pokrycia w rzeczywistości, ponieważ nikt nie posłuchał moich sugestii. Starałem się być dyspozycyjny przez szereg lat, lecz wraz z upływem czasu rosną również oczekiwania ze strony pracownika względem firmy. Nie pozostawiono mi wyboru, postanowiłem odejść. Po złożeniu rezygnacji nikt w firmie nie próbował mnie zatrzymać i zmotywować do dalszej współpracy.
Widełki wynagrodzeń na tym stanowisku to 3500 – 4800 zł netto.
Pracowałem w tej firmie siedem lat.
W chwili obecnej nie widzę żadnych pozytywnych aspektów pracy w tej firmie, do roku 2020 byłem zadowolony ze współpracy.
Brak umiejętności zatrzymania pracownika i zmotywowania go do dalszej współpracy. Brak wsparcia ze strony przełożonych i odpowiadania na potrzeby pracownicze, na przykład w kwestii mojego unormowania godzin pracy w celu poprawy stanu zdrowia. System pracy w firmie jest formalnie równoważony, ale jest to de facto praca zmianowa, chociaż oczywiście nie przebiega to tak jak w fabryce. Najwcześniejsza zmiana zaczyna się o 4 rano, a zakończenie pracy jest zależne od bieżących potrzeb. W firmie jest też duża rotacja pracowników, przez co nieustannie musiałem przyuczać nowe osoby. Niestety nie każdy z zatrudnionych kandydatów nadawał się do tej pracy. Dodatkowo część nowych osób szybko odchodziła z powodu niskich zarobków podczas okresu próbnego oraz godzin pracy.
Na tym stanowisku nie miałem żadnych możliwości rozwoju.
Tak, ta praca wymaga ciągłych szkoleń. Większość z nich odbywa się w trybie e-learningu obligatoryjnego. Tematyka szkoleń najczęściej dotyczy aktualizacji wiedzy stanowiskowej, szkolenia z zakresu obsługi poszczególnych linii lotniczych, zasad bezpieczeństwa elektronicznego czy BHP. Brałem również udział w szkoleniach stacjonarnych z zakresu Pierwszej Pomocy, BHP i Bezpieczeństwa w Lotnictwie Cywilnym.
W moim odczuciu atmosfera pomiędzy pracownikami jest coraz gorsza. Dawniej byliśmy zgranym zespołem i atmosfera była przyjazna. Osoby zarządzające nie zareagowały również w porę na niepożądane zachowania ze strony pewnego pracownika w stosunku do drugiego pracownika w biurze, co negatywnie wpłynęło na zespół.
Atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą oceniam negatywnie.
Pozwolę sobie zasugerować pochylenie się nad umiejętnościami zarządzania kierownictwa i administracji oddziału KRK. Proponuję także, by CEO zadał pytanie kadrze zarządzającej, dlaczego nie próbuje się zatrzymywać wieloletnich pracowników i motywować ich do dalszej pracy w firmie.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |