Czy Warbus Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Proponuję przeczytać poprzedni wpis i wszystko powinno być jasne. Ta firma to przysłowiowy dziadtrans i nie polecam rozważyć zatrudnienia u tego przewoźnika. Pozdrawiam
Ktoś dostał pieniądze?
Dobrze rozumiem, że Warbus Sp. z o.o. nie wypłaca w terminie wynagrodzeń dla swoich pracowników? Komuś z Was jeszcze zalegają z wypłatą?
Czyli zatem sprawa jest na tyle poważna, że już trafiła do mediów. Dobrze jednak, że przyniosło to jakiś efekt i część z Was już dostała należne wynagrodzenie od firmy Warbus. A jak przedstawiają się tam pozostałe warunki pracy? Powiecie coś o nich?
Przysyłali do wypełnienia z funduszu gwarantowanego z tego mają wyplacać, od czerwca do sierpnia z odprawą.
W wątku padła informacja, że firma już nie istnieje. Inna osoba stwierdziła, że firma wróci w starym stylu, lecz pod nową nazwą. Jak to w rzeczywistości wygląda? Proszę o konkretną informację.
Ktoś wie co z pitem za 2019? Albo ma narmiary gdzie się dobijać? Dzwoniłem do syndyka ale podobno upadłość zawieszona i dalej to funkcjonuje.
Skoro firma w dalszym ciągu rzekomo funkcjonuje, to wiecie może, czy realizują już przewozy? Trudno jest dowiedzieć się cokolwiek merytorycznego w tej kwestii.
Jeśli firma jest zawieszona z upadłością to niech oddadzą pieniądze, po od czasu braku funkcjonowania oddali tylko 1500zł. Jakim prawem zawieszona upadłość? Jest to legalne? Coś więcej syndyk mówił jak w takim razie z wypłatami zaległymi i odprawami? Takiego obrotu sprawy się nie spodziewałem.
Wiedziałem, że tak się skończy, wszystko układa się wg schematu jaki wiele firm januszy biznesu. Kapitał mają, ale w nieruchomościach, a tego nikt nie ruszy bo to teoretycznie nie należy do firmy Warbus. Ludzie którzy byliście zatrudnieni na normalnej umowie w Warbusie, dzwońcie do wszystkich kierowców na to wygląda, że musimy wziąć sprawy w swoje ręce.
Witam chciałbym opisać plusy i minusy pracy w warbus sp z.o.o z uwagi na duże zainteresowanie rekrutacja ! Otóż plusy są ich bardzo wiele, nowe Mercedesy serwisowane u autoryzowanych przedstawicieli z za zachodniej granicy,pełne naprawy bez żadnej fuszerki a co najważniejsze na czas są dopilnowanie samochody, dodatkowo firma posiada 3 samochody rezerwowe które są gotowe do wyjazdu w razie awarii innych pojazdów ,są to 2 przegubowce i jedna solówka, 2 plusem firmy jest wypłata na czas przykładowo wypada 10 stycznia w niedzielę więc pieniądze wpływają już 8 stycznia czyli w piątek! Pieniądze zawsze się zgadzają i są UCZCIWIE zapłacone! 3 plus firmy to grafik z wyprzedzeniem miesięcznym np przykład jest 20 stycznia a grafik jest już ułożony do końca lutego z wyprzedzeniem miesięcznym tak jak stanowi prawo pracy! 4 plus firmy to doskonały kontakt z dyrektorem i szefostwem można zawsze liczyć na pomoc i zrozumienie służą pomocą zwykłemu szaremu pracownikowi i przekładają swoje dobro na rzecz pracownika !5 plus firmy to super atmosfera w firmie odział Lublin, pracownicy bardzo cenią Pana dyrektora i służą mu pomocą ,widać że cenia jego autorytet poświęcenie oraz bogate wykształcenie i doświadczenie w zarządzaniu takim dużym przedsięwzięciem logistycznym,nie raz słyszałam od pracowników opinie że jest to super gość i konkretny na temat, a co najważniejsze nie oszukuje!polecam pracę w warbus odział Lublin! AAA zapomniałem dodać że w firmie od nowego roku jest wprowadzona premia w wysokości 380 zł netto sam wiem bo ja otrzymałem 10 stycznia! Polecam pracę w warbus Lublin!! A teraz jeden jedyny minus- brak obecności Pana dyrektora który jest kompetentny w dziedzinie tej pracy, powinien zagościć i odzwiedzic nas częściej w Lublinie.. To jest jedyny minus tej firmy ,że brak jest nam tego Pana dyrektora, sama jego obecność dobrze wpływa na pracę w Lublinie... Mam nadzieję że coś się zmieni i niedługo zagości u nas na dłużej bo potrzebujemy pana tutaj!
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna?
Szansa jest ... tylko nie spodziewaj się grafiku pracy na więcej niż tydzień. Na resztę szkoda pisać. sam poszukaj informacji o tej firmie.
Co to za cisza
Jak z wypłatami w warbusie? Poszukują 10 kierowców i się zastanawiam... A może lepszy (usunięte przez administratora)?
Murzynek bambo w Afryce mieszka i nie ma zero pojęcia o Warbusie
Należy wskazać, że każdy rodzaj przewozu, wyłączony na mocy rozporządzenia 561/2006 z obowiązku użytkowania tachografu, podlega przepisom ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1155 z późn. zm.), w której dokładnie określono dopuszczalny czas prowadzenia pojazdu, przerw, odpoczynków oraz czas pracy. Kwestie czasu pracy przy przewozach regularnych do 50 km zostały uregulowane w rozdziale 4a wskazanej ustawy. Dzienny czas prowadzenia pojazdów dla kierowców, wykonujących przewozy regularne, których trasa nie przekracza 50 km nie może być dłuższy niż 10 godzin. Dzienny łączny czas prowadzenia pojazdu oznacza łączny czas prowadzenia pojazdu określony w rozkładzie czasu pracy kierowcy na daną dobę, zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy (art. 31a ustawy). Tygodniowy łączny czas prowadzenia pojazdu nie może z kolei przekraczać 60 godzin, a w ciągu dwóch kolejnych tygodni 90 godzin. Należy zauważyć, że do czasu pracy kierowcy, oprócz prowadzenia pojazdu zalicza się także inne czynności, a w szczególności: obsługę codzienną pojazdów i przyczep; inne prace podejmowane w celu wykonania zadania służbowego lub zapewnienia bezpieczeństwa osób, pojazdu i rzeczy; niezbędne formalności administracyjne; utrzymanie pojazdu w czystości. Pracownikowi zatrudnionemu jako kierowca w komunikacji miejskiej przysługują przerwy w pracy. Czas trwania przerw uzależniony jest od dziennego łącznego czasu prowadzenia pojazdu. w przypadku, gdy łączny czas prowadzenia pojazdu wynosi co najmniej 6 i nie więcej niż 8 godzin – wówczas przerwa powinna trwać co najmniej 30 minut. W przypadku, gdy łączny dzienny czas prowadzenia pojazdu jest dłuższy niż 8 godzin – wówczas łączny czas przerwy powinien wynieść 45 minut. Wspomniana przerwa przysługuje kierowcy przed upływem 6 godzin łącznego dziennego czasu prowadzenia pojazdu. Przerwy mogą być dzielone na okresy krótsze, które są wykorzystywane w czasie prowadzenia pojazdu zgodnie z obowiązującym kierowcę rozkładem jazdy, pod warunkiem że jedna z tych przerw trwa co najmniej 15 minut. Kierowcy w komunikacji miejskiej przysługuje prawo do co najmniej 11 - godzinnego nieprzerwanego odpoczynku dobowego w każdej dobie oraz 35 bądź (w niektórych wypadkach) 24 – godzinnego odpoczynku tygodniowego. Przepisy ustawy o czasie pracy kierowców wyraźnie wskazują kiedy kierowca musi odpoczynek tygodniowy wykorzystać - nie później niż po zakończeniu sześciu okresów 24 godzinnych, licząc od zakończenia poprzedniego tygodniowego okresu odpoczynku (art. 31c ustawy). Rozkład czasu pracy kierowcy w komunikacji miejskiej ustanawia się na okres co najmniej 1 miesiąca (rozkład czasu pracy powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko kierowcy, miejsce bazy pojazdu, który kierowca ma prowadzić, ustalony harmonogram okresów pracy kierowcy obejmujących okresy prowadzenia pojazdu, wykonywania innej pracy, przerw i pozostawania w dyspozycji oraz dni wolne. art. 31e ustawy). Oznacza to, że zaplanowanie czasu pracy, powodujące np. niezapewnienie pracownikom wymaganych przerw jest nieprawidłowe. Należy w tym miejscu zauważyć, ze rozkład jazdy linii autobusowych nie jest równoznaczny z rozkładem czasu pracy pracownika.
(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) starczy już tego samo zachwytu..
Kolego po co się tak męczysz??
Skoro ma jest lepiej to: > niech firma kupi program do grafików lub załatwi Kaszubowi korypetycje z planowania czasu pracy kierowców- facet nie ma pojęcia jak to robić by było przepisowo > grafiki miesięczne > szczegółowy grafik dzienny, a nie te P, S, D itp. itd. > wywalić te półtoraki, które są nieprzepisowe > podwyżka do mininimum 15,50 zł- obecnie zarabiamy poniżej najniższej krajowej... > wypłata na czas to pieniądze, które pracownik ma najpóźniej 10-go > odcinki - każdy chce wiedzieć ile godzin i jak miał policzonych do wypłaty, ile poszło do ZUS i US > doprowadzić do ładu i składu autobusy > normalna baza z normalnym zapleczem socjalnym > więcej kompletu ubrań służbowych > płaćcie nam za pranie > zacznijcie wreszcie szanować kierowców, szczególnie tych pracujących od początku
I na (usunięte przez administratora) było się tak kundlić?
Zróbmy zrzutę dla miłościwie nam panującego Pana Kaszuba i kupny mu program który robi wszystko: Jaki jest SuperTacho? Szybki - Wczytanie plików 100 kierowców trwa ok. 1 minutę, a ich ewidencja poniżej 2. Prosty w obsłudze - Supertacho to przyjazny i prosty program, intuicyjny dla wszystkich użytkowników, Dopasowany do potrzeb - Powiedz nam czego jeszcze potrzebujesz a my zaktualizujemy program zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, Bezpieczny - nasze oprogramowanie jest na bieżąco weryfikowane i testowane przez inspektorów zajmujących się kontrolą kierowców, Nowoczesny - dzięki dokładnej weryfikacji przekroczenia granic, masz szansę na zoptymalizowanie kosztów. Co otrzymasz w zamian? W skład pakietu obejmującego comiesięczne rozliczenie wchodzą: miesięczna karta pracy, wnioski o wolne za przepracowane nadgodziny, wnioski urlopowe, rozliczenie ryczałtów - kwartalne, rozliczenia podróży służbowych wraz z poleceniami wyjazdu. ... I wkoncu dostaniemy odcinek z wyplata... Jupii hura hura hura !!!! Oneoneone!
>Należy pamiętać, że od 2012 roku przedsiębiorca narażony jest na karę 2000zł za brak harmonogramu dla każdego kierowcy A jak to jest z warbusem? BUSHARMONOGRAM - to prosta i niezawodna aplikacja, której celem jest tworzenie rozkładów czasu pracy kierowców (zwanych potocznie harmonogramami) na liniach regularnych do 50 km oraz tworzenie ewidencji czasu pracy. Jest to jedyny tego typu działający program na rynku. Obsługa programu jest prosta i intuicyjna. Jej przyswojenie nie zajmuje więcej niż 15 minut pracy. Należy pamiętać, że od 2012 roku przedsiębiorca narażony jest na karę 2000zł za brak harmonogramu dla każdego kierowcy. W harmonogramach powinny być ujęte wszystkie kursy obsługiwanych linii z zachowaniem norm Rozdziału 4a Ustawy o czasie pracy kierowców - błędne wykonanie harmonogramu, gdzie skutkowało nałożeniem kary pomimo tego, iż harmonogramy są wykonywane.
To taka ironia była kolego, a raczej sarkazm... Głównie napisałem ze powinni to mieć i bez łaski dawać odcinki i pelne miesieczne harmonogramu pracy kierowcy. Ale oni leja na prawo
(usunięte przez administratora)
Kolejny jelop! Powiedz mi czemu jesteś takim jelopem?! Czemu plujesz w swoje gniazdo jelopie ?!
W swoje? Chyba w twoje. Już dawno mnie tam nie ma. Bo w przeciwieństwie do was mam różne inne kwalifikacje i możliwości, a nie tylko kręcenie kółek od słupka do słupka. Praca fajna, ale nie z ludźmi waszego pokroju. Do pasażerów też tak się odnosisz? Jełopie? Stara? A może Ty K...? Weź się zastanów co ty robisz i jaka pracę wykonujesz i zacznij coś sobą reprezentować.
Weź gamoniu spadaj z tad dobrze że się przyznales to twoja opinia nie będzie brana pod uwagę, nie umiesz fieju czytać ze forum jest dla pracowników a nie byłych nierobów ? Podejrzewam że jesteś tym fiejem że swidnika...krzysio albo Marcin pjederasty!
Na szybę boczną, kierowcy do 9006 też zabrakło... Przez was, bo przyzwalacie na to dziadostwo, nic z tym nie robiąc. Zieloną Górę jakoś się udało wykopać.. krótkie auta na przegubowych rozkładach mimo ferii... nieźle...
Mógłbyś rozwinąć temat tankowania?
Chyba tylko dlatego że dziś jest sobota nie było takiego pogromu jak pamiętnego 7 marca 2016 tylko tym razem z powodu braku paliwa a nie ITD. Choć z drugiej strony może w końcu by się ktoś zainteresował tym dziadostwem gdyby po mieście stała ekspozycja wozów Warbusa bez paliwa może nawet na środku jakiegoś ważnego skrzyżowania.
Szyba boczna jest wynikiem wyjazdu jakiegoś fieja rano na skreconych kołach na maxa z szeregu. Jego prawe lusterko znalazło się w kabinie kierowcy 9006.... Sami sobie gotujecie ten los gamonie
A czy właściciel wozu może jeździć z szyba(tj. Z plastikowa pleksą) ktora nie ma homologacji? Chyba Wam się w głowach poprzewracało zapatrzeni jak w obraz warbusowi wyznawcy. To prawda ze wyjeżdżając autem pełnym usterek łamiemy prawo to raz a dwa narazamy życie innych pasażerów. Niesprawny filtr dpf, odcięta moc silnika? Dla was żaden problem ale jak wyniknie sytuacja nadzyczajna ze trzeba podgonić bo np coś wyskoczy Ci na drogę to wtedy faja Wam mieknue i dopiero dostrzegacie ze macie muła a nie autobus pod sobą.
Jak sami? Pracodawca ma zapewnić sprawne urządzenia które służą do wykonywania pracy. Zbił ktoś tą szybę, i co z tego? Powinna zostać zamontowana nową, która spełnia wszystkie warunki. Może dykte było wstawić, albo blachę wspawać. Normalnie Ukraina. Czas stąd uciekać tzn ze wschodu, bo z taka mentalnością to nic daleko nie zajdzie.
(usunięte przez administratora)
Spadaj trolu.
Przeanalizujmy twoją ofertę: 1. Na 100% kursy w porannym i popołudniowym szczycie więc cały dzień zwalony. Nigdy nie uwierzę że to 8-9 godzin pracy. 2. Patrząc po tych busikach to obraz nędzy i rozpaczy więc jazda złomem. 3. Przyjmowanie kasy od ludzi więc wieczne podejrzenia szefa czy podbierasz czy nie. 4. Piszesz 125 netto więc zapewne umowa od najniższej krajowej bądź co gorsza zlecenie. Spróbuj pójść na urlop bądź jak ci się przydarzy L4.... 5. Na 100% tankowanie, sprzątanie, mycie i drobne naprawy oczywiście gratis ... Coś pominąłem?
Witam chciałbym opisać plusy i minusy pracy w warbus sp z.o.o z uwagi na duże zainteresowanie rekrutacja ! Otóż plusy są ich bardzo wiele, nowe Mercedesy serwisowane u autoryzowanych przedstawicieli z za zachodniej granicy,pełne naprawy bez żadnej fuszerki a co najważniejsze na czas są dopilnowanie samochody, dodatkowo firma posiada 3 samochody rezerwowe które są gotowe do wyjazdu w razie awarii innych pojazdów ,są to 2 przegubowce i jedna solówka, 2 plusem firmy jest wypłata na czas przykładowo wypada 10 stycznia w niedzielę więc pieniądze wpływają już 8 stycznia czyli w piątek! Pieniądze zawsze się zgadzają i są UCZCIWIE zapłacone! 3 plus firmy to grafik z wyprzedzeniem miesięcznym np przykład jest 20 stycznia a grafik jest już ułożony do końca lutego z wyprzedzeniem miesięcznym tak jak stanowi prawo pracy! 4 plus firmy to doskonały kontakt z dyrektorem i szefostwem można zawsze liczyć na pomoc i zrozumienie służą pomocą zwykłemu szaremu pracownikowi i przekładają swoje dobro na rzecz pracownika !5 plus firmy to super atmosfera w firmie odział Lublin, pracownicy bardzo cenią Pana dyrektora i służą mu pomocą ,widać że cenia jego autorytet poświęcenie oraz bogate wykształcenie i doświadczenie w zarządzaniu takim dużym przedsięwzięciem logistycznym,nie raz słyszałam od pracowników opinie że jest to super gość i konkretny na temat, a co najważniejsze nie oszukuje!polecam pracę w warbus odział Lublin! AAA zapomniałem dodać że w firmie od nowego roku jest wprowadzona premia w wysokości 380 zł netto sam wiem bo ja otrzymałem 10 stycznia! Polecam pracę w warbus Lublin!! A teraz jeden jedyny minus- brak obecności Pana dyrektora który jest kompetentny w dziedzinie tej pracy, powinien zagościć i odzwiedzic nas częściej w Lublinie.. To jest jedyny minus tej firmy ,że brak jest nam tego Pana dyrektora, sama jego obecność dobrze wpływa na pracę w Lublinie... Mam nadzieję że coś się zmieni i niedługo zagości u nas na dłużej bo potrzebujemy pana tutaj!
Ryja fieju to ja ci mogę obić skoro jesteś taki chojrak pkdaj imię i woz na którym jeździsz a gwarantuje ci że jutro podejde i obije ci twoja facjate pajacu na zmianie i przy ludziach
Czyli chojrak nie jesteś skoro nie podajesz imienia i wozu nie ładnie.... Jeśli poczekasz do 4.47 to chętnie ci facjate obije pozdrawiam :)
Podaj mi jutro linie jaka masz to wpadne..bo z rana muszę cię rozczarować mam wolny dzień bo w porównaniu do ciebie dziś pracuje burku...to zobaczenia fieju na 31 lub 42 !
A jak nie to zapraszam cię burku dziś na linie do mnie zobaczymy czy jesteś taki chojrak.... Czekam na.....
Wiedziałem że (usunięte przez administratora) nie przyjdziesz a imię i numer wozu poznasz jak przyjdziesz o 4 30 i będziesz pamiętał do końca życia buraku
Dlaczego nie było cię ć -to miałeś inne zajęcie nasrałes w gacie i prałes majtki potrafisz tylko anonimowo podszywać się pod innych kierowców i pisać bzdury jeszcze kiedyś trafisz się buraku
dobre jak dwoch chamow od fiei sie wyzywa
Haha weź się pajacu gon ,czekałem na ciebie fieju o godz 4.47 a jak ci coś leszczu nie pasuje to zapraszam na porebe jutro fieju pozdrawiam z 31 lub 42 pało !
Warbus wypowiedział umowę w Jastrzębiu. Dzięki temu pozostałe oddziały powinny wreszcie odetchnąć W Lublinie miasto zalega Warbusowi z tytułu złej waloryzacji 5 mln pln a irexowi 5 mln przepłaca Sytuacja ma się rozwiązać w najbliższych tygodniach. Jeżeli dojdzie do porozumienia to Warbus zasilą należne środki a irex się spakuje i wróci na śląsk jeżeli jeszcze będzie istniał http://infobus.pl/warbus-odpowiada-mzk-39-autobusow-idzie-na-sprzedaz_more_112966.html
Myślę że jak irex zostanie obciążony 5 milionami z dnia na dzień to będzie miał ogromne kłopoty z wypłacalnością wynagrodzeń
Jeśli już to pozmieniają im rozkłady, żeby kasa się zgodziła. Tak jak w LLA, niby pakiet konopcnicki a co rusz roszady, bo muszą się zgodzić liczby kilometrów i finanse.
Tu nie chodzi o zamianę rozkładów jazdy tylko o to że źle była waloryzowana stawka dla Irexa ze szkodą dla miasta. A obowiązuje coś takiego jak dyscyplina finansów publicznych i nie można sobie ot tak przepłacać Wytłumaczę jeżeli irex zaczynał od stawki 7,50 i po pierwszej waloryzacji należało stawkę obniżyć o 0,23 pln to stawka obowiązująca stała się 7,27 po kolejnej waloryzacji stawkę obniżono o 0,20 pln to powinna ona wynosić 7,07 a ztm lubelski obniżał ją od pierwotnej stawki i ustalił po dwóch obniżkach na 7,30. Obecnie narosło poprzez przepłacanie ok 5 mln na szkodę ztm Z tego co wiem taka sama sytuacja jest w LLA
Ale kilometry z kontaktu też się muszą zgodzić. Umowa z LLA przewiduje ich za dużo. Macie może wieści z lubelskich linii?
Wkrótce sam się przekonasz
Na razie to się przekonałem ja i nie tylko, że Warbus zna się na wszystkim tylko nie na tym do czego został stworzony.
Niech zaczną płacić zgodnie z umowa wynagrodzenia to nie bedzie zdziwienia ze ludziom nerwy puszczają. W JASTRZĘBIU (usunięte przez administratora)podwykonawcy, dlatego dostali kare gdy podwykonawca a w zasadzie kierowcy zastrajkowali. I niech się nie zdziwi Warbus ze (usunięte przez administratora)wynagroden nie powoduje konsekwencji...
Chyba nie znasz przyczyny strajku w Jastzębiu Kierowcy PKM strajkowali do ich właściciel MZK rozpoczął ich likwidację I za to chciano ukarać warbus
(usunięte przez administratora)
Irex bierze bez doświadczenia? Znowu naściąga śmieci z całego kraju? Jak wygląda obecna sytuacja w warbusie?
Dopier.dola im taka kare ze się nie pozbierają. Krotka piłka jak klysiak zastajkowal to się pieniądze znalazly
Irex niedługo nie wyjedzie na ulice jak mu ztm skoryguje stawki za niesłuszną waloryzację na kilka milonów za ostatnie 3 lata
tu macie wyjasnienie sytuacji http://infobus.pl/warbus-odpowiada-mzk-39-autobusow-idzie-na-sprzedaz_more_112966.html
Czy ktokolwiek jeszcze te autobusy sprząta? Czy Absolutny Brak Czegokolwiek wszedł już na drugi level?
Warbus nie ogłosił upadłości tylko złożył wniosek o restrukturyzacje przy sądzie ds. upadłości i restrukturyzacji i został ustalony nadzorca
Adaś!!! Zapomniałeś uiścić opłaty za Cleaning Service, dawaj bo już 3 kary za brudne wozy mamy. Twoje Panny strajkują i już tydzień nie mam do czego zwalić.
Co się stało z 9122?
Ile godzin?
4 koła robisz od rana do nocy? W Warzłodzieju za to 200-250h w miesiącu. Jeździ się praktycznie non stop.
Może w końcu pora na strajk? Nie płacą zupełnie, brak grafików, auta niezdatne do jazdy. Co ma się wydarzyć, żebyście przejrzeli na oczy? Któryś z was koniecznie chce trafić do więzienia?
Strajku nie trzeba, poprosić tylko ITD o kontrolę wszystkich wyjeżdżających z zajezdni i nie wiem czy połowa wyjedzie na trasę. W zasadzie to byłby koniec Warbusa...
Każdy zatrudniony na umowę o prace boi się konsekwencji zablokowania wyjazdu z zajezdni. Jak nie placa na czas to teraz nikt nie ma pieniędzy żeby się z nimi sadzić jak nie starcza już na chleb... Bledne koło.
Nie wiem czy jest się czego bać. Rynek nie znosi próżni więc na miejsce Warbusa przyjdzie ktoś inny. Na prawdę małe są szanse by przyszła taka sama firma. Pójdzie opinia że w Lublinie to nie przelewki i byle dziadtransa tolerować nie będą. Paradoksalnie im wcześniej wywalą Warbusa tym wcześniej nam będzie lepiej. Zaległą kasę udałoby się wyrwać jeśli tylko byłoby zgranie w załodze ale z tym ciężko więc będzie z tym problem.
W Lublinie brak jest człowieka z charyzmą albo szaleńca który by zaryzykował i pociągnął resztę załogi za sobą. A cześć by za kimś takim poszła tylko kto jest na tyle ustawiony by zastrajkować?
Tym bardziej, że zieloną górę udało się wykurzyć mimo iż pracownikom płaciła. Pora się zabrać do roboty. Najlepiej zacząć od tego, żeby nie wyjeżdżać uszkodzonym autem. Jako kierowcy odpowiadamy za bezpieczeństwo przewożonych pasażerów i nie możemy tolerować, by warsztat, który jest odpowiedzialny za usuwanie usterek na bieżąco, przenosił tą odpowiedzialność na kierowców. Chce ktoś z was wylądować w więzieniu, bo jakiś system zawiedzie?
Dodam, że każdego ranka wyjeżdżając niepewnym, niesprawnym samochodem ryzykujemy nie mało. Nie należy nam się za to nawet PODATAWOWE PRAWO? Prawo do wynagrodzenia za wykonaną pracę?
To jest chyba najwyższy czas aby w końcu upomnieć się o swoje i nie ma się co bać prawo jest po naszej stronie!
To zacznijcie walczyć z nimi, wielu już walczy...Czy wam tak cieżko odezwać się do Nas (osób które już walczą) i już sprawy są w sądzie karnym, sądzie pracy o jakąś pomoc? Czy Wy nie widzicie że oni Was okradają a Wy centralnie im jeszcze pomagacie?
Jeżeli bedzie ktos chcial sie spotkac w sobote, to nie ma problemu. Tylko zebyscie chcieli walczyc tak jak My to robimy...bo z tego co juz dawno wiadomo to wasza szefowa (na szczescie juz moja byla szefowa) sama mowila ze kierowcy z Lublina to banda debili...i smiala sie z Nas wtedy i teraz smieje sie z Was...Nie wiem ile jest prawdy w tym ze chcecie walczyc a ile glupiego gadania ze trzeba cos zrobic a wcale z tym nic nie zrobicie...Nie jestescie pewni ile prawnik wezmie? mamy Prawniczke ktora krzywdy nie da zrobic i sama powiedziała ze jak bedzie ktoś chciał jeszcze to dawać jej znać. Wiec decydujcie się...
Niech żyje nasz dyrektor Kaszub Goebbels, meldujemy wykonanie zadania.
Już rok czasu w Warbusie nie pracuję ale od czasu do czasu wchodzę tu żeby się pośmiać :), jeśli tak wam źle to emigrujcie do Poznania, tu jest MPK, SPK, Transkom, wszędzie potrzebują kierowców i wszystko płacą i na czas ;) Warbus się nie zmieni od tej pisaniny a pani Katarzyna S. Jak to kiedyś mi powiedziała ma dużo czasu i pieniędzy żeby się sądzić z pracownikami
Może ta "kobieta" dorabia na boku????? A "(usunięte przez administratora)"rosną rogi...xd
Kasa będzie w środę kiedy zarząd warbusa przyjedzie tłumaczyć się z paliwa a tym bardziej braku kiedy autobusy stanęły ,będą w środę się tłumaczyć w ZTM więc zapewne w środę będzie kasa w stylu taki jak w grudniu czyli kopertowka...pewne info moje nieroby