Jak wygląda rozmowa w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka na stanowisko Kosmetyczka? Z iloma osobami się rozmawia? 25 grudnia pojawiło się ogłoszenie.
Jak długo czekaliście na odzew z WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka? Oddzwaniają zawsze?
Co wchodzi w socjal WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?
Jestem (niestety) byłą klientką salonu. Po masażu, który był całkiem niezły, wciśnięto mi pakiet depilacji laserowej. Dlaczego „wciśnięto”? Ano dlatego, że nie mam jak się umówić na zabieg, od lutego próbuję skontaktować się z kliniką. Telefony są odrzucane, na skrzynkę mailową nikt nawet nie zagląda. Dziesiątki polaczeń, kilkanaście wysłanych maili, złożona miesiąc temu reklamacja i… cisza. Tysiąc złotych poszło w błoto, raczej tej kasy juz nie odzyskam. Sprawa co prawda została przeze mnie skierowana do rozpatrzenia przez Rzecznika Praw Konsumenta, jednak patrząc na pozostałe opinie bylych klientow, nie łudzę się, że coś to da. Życzę właścicielce powodzenia, bo karma wraca. Kup se coś ładnego za ten hajs ;)
Co znaczy, gdy pracownik pisze, że można się dużo nauczyć, na kliencie?Oczekuje, płacąc za usługę niemałe pieniądzę, że otrzymam profesjonalnie wykonamy zabieg, już z umiejętnościami pracownika. Jeśli chodzi o szefową, to brak jej kultury, nie upomina się pracownika nawet jeśli ma jakieś zarzuty przy klientach, a spotkałam się z takim zachowaniem. Jeśli chodzi o zabiegi, to nie wiem co tak wszyscy zadowoleni, zarówno fryzjerka nic ciekawego jak i zabiegi. Skrócony ich czas, omijanie zabiegu na ciele, n.p. ma być na twarz, szyje i ręce a wykonany jest bez szyi. Nie podobało mi się zmuszanie niemalże, do podpisywania zgód, oświadczeń i co tam jeszcze idąc tylko do fryzjera, to było wówczas moje pierwsze wizyta. Na kolejne jak wielu dałam się namówić, sprytne dziewczyny robią to umiejętnie. Tu należy im się pochwała, choć uważam, że stałam się ofiarą, ale to już moja wina. Mają słaby system ewidencjonowania klientów, wciąż ,,kopią" w papierach, czegoś szukają w nich zamiast mieć to skomputeryzowane. No dobrze, trochę tu naświetliłam sytuację, ale przyznam, że kawę mają dobrą, na osłodę są czekoladki i miłe panie. Sam salon też ładny, ale to tyle z pozytywów.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?
Pani Piętka bardzo źle traktuje swoich pracowników. Krzyczy na nich nawet przy klientach a klienci nie wiedzą jak mają się zachować. Pewna dziewczyna przez nią płakała bo tak nakrzyczała, że nawet osobie słyszącej robi się głupio bo przychodzi do miejsca mającego na celu zrelaksowanie się, a słyszy takie coś? Jak ktoś ma się zrelaksować? Eh, po prostu brakuje słów… trzeba mieć stalowe nerwy słysząc takie wypowiedzi kierowane do drugiego człowieka. Bardzo nieprzyjemne doświadczenie. Plis więcej szacunku do siebie!
I mimo tego klienci wciąż przychodzą i deklarują zadowolenie jak w ostatnich opiniach?
Potrzebujesz prawdziwej, bezpiecznej, szybkiej pożyczki bez zabezpieczenia? potrzebujesz pożyczki osobistej? pożyczka na projekt czy na inwestycje? oferujemy sprawne i niezawodne usługi. To jest właściwe miejsce. wyślij zapytanie teraz. stawka 2% Mój adres e-mail: lawsonsmithloan24@gmail.com Pan Lawson Smith
Nie widzę problemów opisywanych, pensje wypłacane punktualnie, trochę stresu ale gdzie go nie ma? Jeśli się wykonuje zadania jak powinno pracodawca nie ma żadnych zastrzeżeń, wręcz jestem szanowana.
Chodzi o to że czasami jest trochę biegania, koledzy są leniwi i nie wykonują swoich obowiązków. Dzisiaj każdy by chciał siedzieć, drapać się wiadomo gdzie i kasę zarabiać.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie SYLWIA PIĘTKA?
Niestety zadnych gdyz ona nie jest przy wiekszosci rozmow o prace .... ja zostalam przyjeta tam do pracy przez recepcjonistke ... po krotkim czasie mojej pracy zaczelo brakowac pracownikow na stanowisko na ktorym ja pracowalam i poleceniem szefowej bylo to abym to ja sprawdzala czy owe przyszle pracownice się „nadają” no ŚMIECH NA SALI .... OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM JEŚLI NIE CHCECIE SIĘ NABAWIĆ NERWICY TAK JAK JA ... pół roku mojego życia zmarnowane na pracę w tym ... nie boję się tego powiedziec (usunięte przez administratora)PRACY !
Witam jestem była klientka salonu, Najgorszy salon w jakim kiedykolwiek był a w szczególności Właścicielka okropna kobieta nie szanuje pracownic, krzyczy, wyzywa, popycha szarpie, nawet potrafi uderzyć To jest pracodawca??? Pytam się??? Stosuje (usunięte przez administratora) wobec pracownic zastrasza,(usunięte przez administratora) i grozi. Drogie panie omijajmy ten salon wielkim łukiem. Ta kobieta powinna się leczyć.
Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim traktowaniem Klienta. Kompletny brak szacunku, łamanie praw konsument, cywilnych, bezprawne wzbogacanie się właścicielki moim kosztem i jedno wielkie (usunięte przez administratora) i łamanie prawa. Jak to jest możliwe, że takie miejsce jeszcze funkcjonuje? Przez takich ludzi cierpią dobrzy i solidni przedsiębiorcy, bo złe doświadczenia niestety zapisują się w pamięci. Wysłałam mnóstwo wiadomości i dzwoniłam wiele razy i jestem traktowana jak powietrze. Zero uczciwości i szacunku do drugiej osoby. Wydałam ogromne dla mnie pieniądze na serie zabiegów laserowych, które jak się okazała z powodów zdrowotnych nie mogę zrobić i przedstawiłam zaświadczenie od lekarza i zostałam po prostu zlekceważona, a pieniądze salon sobie po prostu zatrzymał. Od 4 miesięcy właścicielka nie chce zwrócić mi pieniędzy co jest niezgodne z prawem. Zdecydowanie polecam omijać to miejsce szerokim łukiem. Walka o moje pieniądze kosztuje mnie dużo stresu i nerwów
Ta sytuacja jest bardzo podobna do mojej tylko ze ja zaczynam walkę. Ze względu na zdrowie również nie mogę kontynuować zabiegów laserowych, chciałam zwrotu pieniędzy właścicielka zaczęła kłótnie ze nie przyjmuje reklamacji nie odda mi pieniędzy zaczęła straszyć nagraniem wideo ochrona i policja. Wyzywała mnie od (usunięte przez administratora) a na koniec z uśmiechem na ustach ze prowadzi ta firmę nie od dziś i ktoś taki jak ja nic jej nie zrobi a kamery nie nagrywają dźwięku.
Najgorszy Pracodawca na świecie!!! Chora psychicznie kobieta. Zastraszanie pracowników, ciągle wyzwiska, przeciąganie pensji lub ucinanie jej. Umowa? owszem na pierwszy miesiąc, później pół roku lub więcej bez umowy, bo ,nie do końca jest pewna czy ma zatrudnić' i ciągle coś nie pasuje. Pracownicy nie są w żaden sposób szanowani- szarpanie, wrzaski, wylewanie na głowę wody brudnej z mopa. Ciągła walka o klienta- chęć największego zarobku i naciągnięcia na inne zabiegi nawet na koszt zdrowia klienta. Wyzwiska na klientów, ponieważ ,takich ma na pęczki'. Nie można usiąść na chwilę i zjeść, bo zaraz wrzask. Po zakończeniu pracy telefony z wyzwiskami, grożeniem sądami bez żadnej podstawy i powodu... Zmienianie nazw i miejsc salonów, które mają zbyt dużo negatywnych opinii na zupełnie nowe, żeby nikt niby się nie poznał...Psychika mocno nadruszona przez to babsko, wymiana pracowników co chwilę. Z wieloma klientami i byłymi pracownikami się sądzi.