Aktualności
Skuteczne działania Kancelarii z GK Votum sprawiły, że Frankowicze mają już ponad 10 tys. korzystnych wyroków i każdego dnia dochodzą kolejne! Wiele rodzin toczących trudną walkę z wysokimi ratami kredytów we frankach szwajcarskich odetchnęło z ulgą.
Najczęstsze wygrane to:
95,7% nieważność umowy kredytowej,
4,3% odfrankowienie.
Wśród uzyskanych orzeczeń zapadło:
1359 przed sądami II instancji,
9061 przed sądami I instancji.
Po przeanalizowaniu statystyk z wokand sądowych można przewidywać, że w 2023 r. liczba orzeczeń w sprawach klientów GK Votum przekroczy zeszłoroczne wartości. W marcu po raz pierwszy w historii GK Votum liczba posiedzeń sądowych przekroczyła 3 tys.
Chcesz pomagać razem z nami zmieniać życie ludzi na lepsze? Sprawdź aktualne oferty pracy i dołącz do GK Votum.
Misją, która towarzyszy Votum S.A. od początku istnienia, jest pomoc drugiemu człowiekowi.
Dlatego oprócz tego, że na co dzień spółki z GK Votum wspierają m.in. osoby poszkodowane w wypadkach oraz kredytobiorców zmagających się z bankami, to do życia w 2007 roku została powołana także Fundacja Votum.
Pod opieką Fundacji Votum znajdują się głównie osoby, które ucierpiały w wypadkach. Fundacja walczy o to, by życie ich podopiecznych stało się choć odrobinę łatwiejsze, a otaczający ich świat był bardziej przyjazny.
Jak Fundacja Votum działa na rzecz niepełnosprawnych?
- Oferuje pomoc finansową, rzeczową i merytoryczną
- Likwiduje przeszkody architektoniczne, społeczne, komunikacyjne
- Ułatwia dostęp do rehabilitacji i nowoczesnego sprzętu medycznego
- Stawia na rozwój osobisty i aktywność fizyczną
- Walczy ze stereotypami dotyczącymi osób niepełnosprawnych.
Obecnie pod swoimi skrzydłami Fundacja Votum ma ponad 1350 podopiecznych, a więcej informacji o działalności organizacji znajduje się na stronie www.
Z radością i dumą przyjęliśmy informację, że Votum S.A. zajęło III miejsce w rankingu Giełdowa Spółka Roku 2022 (kategoria Sukces w 2022 r.).
Eksperci tego najstarszego i najbardziej prestiżowego rankingu spółek giełdowych w Polsce docenili Votum S.A. za:
- kompetencje zarządu,
- spektakularny sukces w roku poprzednim,
- wysoką jakość produktów i usług,
- dobre relacje z inwestorami,
- ciekawe perspektywy rozwoju.
W skład ponad stuosobowego zespołu specjalistów ankietowanych przez "Puls Biznesu" wchodzą:
- analitycy giełdowi,
- doradcy inwestycyjni i zarządzający.
Eksperci reprezentują domy i biura maklerskie, fundusze emerytalne oraz fundusze inwestycyjne.
Więcej szczegółów znajdziecie na naszej stronie internetowej.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat (praca od pn.-pt.);
- możliwość rozwoju i awansu w młodym zespole oraz Grupie Kapitałowej;
- kartę sportową – możliwość korzystania z oferty Benefit Systems – Multisport;
- bezpłatną opiekę medyczną oraz wiele innych bonusów, m.in. owocowe środy, spotkania integracyjne, wyróżnienia i nagrody za zaangażowanie,
- elastyczny system czasu pracy- możliwość rozpoczęcia pracy od 7:00 do 11:00.
- archiwizowania i wydawania dokumentacji do wewnętrznych i zewnętrznych podmiotów z Grupy Kapitałowej,
- weryfikacji dokumentów kierowanych do archiwum i kwalifikowania dokumentacji archiwalnej do zniszczenia,
- uzupełniania danych w systemie informatycznym,
- kontaktu mailowego z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- skanowania dokumentacji.
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- wykształcenie minimum średnie,
- umiejętność szybkiego reagowania na zgłaszane zapotrzebowanie dokumentów,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
- prawo jazdy kat B. mile widziane.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat (praca od pn.-pt.);
- możliwość rozwoju i awansu w młodym zespole oraz Grupie kapitałowej;
- karta sportowa – możliwość korzystania z oferty Benefit Systems – Multisport;
- bezpłatna opieka medyczna; wiele innych bonusów: owocowe środy, spotkania integracyjne, wyróżnienia i nagrody za zaangażowanie.
- kompleksowej obsługi telefonicznej połączeń przychodzących oraz wychodzących – Infolinii;
- udzielania rzetelnych informacji o produktach, usługach i etapach spraw Klientów;
- budowania relacji z Klientami;
- utrzymywania długofalowych relacji z Przedstawicielami firmy;
- koordynacji i analizy zleceń przekazywanych do struktur sprzedażowych Spółki.
- dobra dykcja oraz komunikatywność;
- wykształcenie minimum średnie;
- zdolność kojarzenia faktów i szybkiego podejmowania decyzji;
- obsługa programu Microsoft Excel będzie dodatkowym atutem;
- odporność na stres.
W dniu 8 maja 2019 r. w warszawskiej siedzibie Business Centre Club odbyła się gala finałowa X edycji konkursu „Firma Dobrze Widziana”. Wyróżnienie w imieniu Votum S.A. odebrał Wiceprezes Zarządu Kamil Krążek.
Celem konkursu „Firma Dobrze Widziana” jest promowanie firm, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny oraz szerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez firmę działalności społecznej.
Tematyka konkursu Firma Dobrze Widziana koresponduje z tym, czym na co dzień zajmuje się Votum S.A. dlatego też cieszymy się, że nasze zaangażowanie zostało zauważone i docenione.
Podczas finałowej Gali w imieniu Votum S.A. Dyplom uznania dla pracodawcy za wsparcie idei II edycji Konkursu „Pracownik Roku” oraz za okazywany szacunek i uznanie dla codziennej pracy tych, którzy współtworzą sukces firmy odebrała Magdalena Kryska, Dyrektor Departamentu Organizacyjnego, Członek Zarządu Votum S.A. będąca jednocześnie przełożonym nagradzanego Pracownika.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową Votum S.A.
W dniu 26 lutego 2019 r. opublikowany został Raport Okresowy dotyczący IV kwartału 2018 r.
Zapraszamy do zapoznania się z treścią Raportu.