Przesyłka nadana UPS przez Amazon.de. Według portalu miała do mnie dotrzeć w poniedziałek 19.10. W piątek 16.10 ze strony Amazona dowiedziałem się ze kurier próbował już doręczyć paczkę, ale nie zastal mnie w domu, po czym odwiózł paczkę do pkt odbioru. Chciałbym tu bardzo wyraźnie zaznaczyć ze w czasie w który kurier zaznaczył swoją próbę doręczenia, byłem w domu. Po kontakcie z wasza infolinią zostałem dwukrotnie zapewnimy ze paczka zostanie dzisiaj, 19.10 doręczona. Jak można się domyślić- paczki nadal ani widu ani słychu. W rankingu na najgorszą firmę kurierska na polskim rynku możecie sobie przyznać złoty medal.
Pomóżcie innym, podzielcie się swoją opinią na temat firmy UPS Polska Sp. z o.o.! Obecnie prawie każdy przed podjęciem pracy lub rozmową kwalifikacyjną sprawdza opinie na temat przyszłego pracodawcy.