Witam Chciałem zapytać czy ktoś aplikował na stanowisko administracyjne z językiem holenderskim zmiana poranna/popołudniowaw UPS Łódź i czy dostał jakąś informację zwrotną lub został zatrudniony?
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w UPS-Polska? Chętnie zatrudniają?
Pracowałam UPS w Strykowie,polecam pracę wszystkim zainteresowanym,praca bardzo fajna, miła atmosfera
Czy zdarzają się nadgodziny w UPS-Polska?
Nie rozumiem jaki jest sens i co to za polityka firmy, że przeprowadzają udawane rekrutacje, tak jakby szkodzenie kandydatom nie spełniającym oczekiwań sprawiało jakąś chorą satysfakcję. Moim zdaniem to chore. Mam nadzieję, że firmy tego typu szybko znikną z polskiego rynku a osoby którym sprawia to chorą radość pozostaną bez pracy. Odradzam tę firmę i zalecam ostrożność podczas rekrutacji na stanowisko z językiem obcym.
W mojej opinii to co robi ta firma UPS podczas rekrutacji to zwykłe (usunięte przez administratora) Naciągają kandydatów na koszty karząc czekać wpierw dwa tygodnie, następnie informują że jest się przyjętym i karzą czekać następny miesiąc. Z opinii przeczytanych na ich temat wynika że stracony czas to dopiero początek. Następnie należy odbyć szkolenie na własny koszt. Wszystko pisane palcem na wodzie. Uwaga bezkarni złodz.
Hej, Czy ktoś pracuje/ pracował w Łodzi jako AR Administrator z językiem niemieckim? Jak wygląda sama praca, atmosfera? Dziękuję.
Witam, jakie zarobki wchodzą w grę administrator +norweski +zdalnie pozatym ciekawi mnie zakres zadań. Pozdrawiam
Jakich zarobków można oczekiwać na stanowisku administrator z językiem norweskim?
Witam, czy dwiedzialas się jakie zarobki wchodzą w grę, również myślałem o tym stanowisku, pozatym ciekawi mnie zakres zadań. Pozdrawiam
Jakie narzędzia pracy zapewnia UPS-Polska? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Pracowałam w dziale ERN UK półtora roku. W tym czasie nie zgłaszano większych problemów co do jakości mojej pracy. Miałam fajny zespół, który starał się sobie pomagać nawzajem jak tylko mógł. Umowę miałam do końca roku, i gdyby została przedłużona, byłaby teraz przedłużona na czas nieokreślony. Tak się jednak nie stało. Pod koniec października team leaderka (usunięte przez administratora)(nie wiem czemu 2x wybrano na to stanowisko osobę aspołeczną) osobiście przeprowadziła audyt, mimo, że w przypadku pozostałych osób z mojego zespołu robił to trener. Okazało się, że wyniki są niezadowalające, więc wyznaczono kolejny audyt za miesiąc. 2 tygodnie byłam na urlopie, a 2 tygodnie faktycznie pracowałam - i to był mój czas na poprawę. W tym czasie nikt z przełożonych nie zapewnił mi pomocy czy dodatkowego szkolenia. (usunięte przez administratora)dwa razy wręcz podkreślała, że takie błędy są zaskakujące jak na tak długo pracujacego pracownika. Nikt się nie zastanowił, skąd się wzięły. Po przedstawieniu wyników drugiego audytu pod koniec listopada, lepszych ale dalej niezadowalających, Kasia nawet mnie nie poinformowała, że najprawdopodobniej to koniec naszej współpracy. Później zostałam zaproszona na spotkanie z supervisor (usunięte przez administratora), która poinformowała mnie, że nie przedłużają mi umowy, bo nie są zadowoleni z mojej pracy. Dosłownie mnie zamurowało. Równocześnie zaproponowała, że wystawi mi rekomendacje gdybym chciała znaleźć pracę w innym dziale (sic!). Według informacji, które posiadam, w przypadku niezaliczonego audytu, pracownik powinien otrzymać miesiąc na poprawę (ja otrzymałam 2 tygodnie bo 2 tygodnie byłam na urlopie). Jeśli wyniki dalej nie są dobre, pracownik powinien otrzymać pomoc ze strony trenera i powienien zostać wdrożony plan naprawczy. Chyba, że te informacje nie są zgodne z prawdą, w co watpię, bo ich źródłem są trenerzy z doświadczeniem. Ani team leader (usunięte przez administratora), ani supervisor (usunięte przez administratora)nie zaoferowały pomocy w tej kwestii. Żadnego planu ani szkolenia nie wdrożono. Zarówno moja roczna jak i półroczna ocena była dobra. Podobnie jak wyniki, za które nam co tydzień dziękowali team leaderzy. Moi współpracownicy także mnie cenili. Równie ciekawe jest to że, audytu nie przeprowadził trener tak jak u większości osób, a team leader osobiście. Błędy nie miały wpływu na końcowy efekt procesu. Teraz umowa miałaby być przedłużona na czas nieokreślony. Nie została, mimo, że wnioskując z ogłoszenia, które pojawiło się na OLX ósmego grudnia, pracownicy w dziale ERN dalej są potrzebni. Jak widać UPS woli sie pozbyć doświadczonego pracownika i zatrudnić nową osobę. Tracić czas na wdrożenie i szkolenia, które koniec końców poza trenerem, będzie przeprowadzał ktoś z zespołu, kosztem własnej pracy. Oto jak team leaderzy delegują własne obowiązki. Całą sytuację opisałam i powiadomiłam o niej management. Nikt mi nie odpisał. Do momentu kiedy w przedostatni dzień pracy wysłałam maila o tytule "prośba o odpowiedź". Wówczas dostałam wymijającego emaila z HR bez jednoznacznej odpowiedzi na zadane pytania. W międzyczasie, ponieważ byłam na L4, wysłałam maila do swoich współpracowników z zespołu, dziękując im za współpracę i streszczając sytuacje. Pod moją nieobecność supervisor (usunięte przez administratora)przepraszała, za to, że tego maila wysłałam, że nie miałam do tego prawa. Pomijam fakt, że ten mail wysłałam prywatnie i supervisor (usunięte przez administratora)nie było na liście adresatów. Dyskredytowanie pracowników na forum publicznym pod ich nieobecność jest bardzo nieprofesjonalne i żenujące. Być może jestem naiwna, ale spodziewałam się lepszego potraktowania, po takim czasie pracy. Nie usłyszałam nawet słowa podziękowania na odchodnym. Okazuje się, że cała praca, którą wkładałam przez ten czas w procesowanie, była nic nie warta. Podobnie jak oceny wystawione przez zwierzchników. (Zdając sprzęt, mimo orzeczenia o niepełnosprawności z powodów ruchowych, supervisor (usunięte przez administratora)nawet nie zaproponowała pomocy przy zwróceniu krzesła, komputera i monitora.) To historia dwóch osób, którym się nie podobałam, więc zrobiły sobie podkładkę w postaci audytu, przeprowadzonego tak, by błędy znaleźć. W odpowiednim momencie, żeby nie zapewnić pomocy i pozbyć się niechcianego pracownika. Być może przyczynił się do tego fakt, że wcześniej poskarżyłam się do HR w sprawie nierównego traktowania. Załamanie nerwowe to piękny prezent na przedświąteczny czas. Serdecznie za to dziękuję i mam nadzieję, że kiedyś karma wróci. Pracy w dziale ERN UK nie polecam. Pasywna agresja ze strony team leaderow, wyśmiewanie publicznie wyników innych, heheszki na czacie z tytułów piosenek słuchanych na YT ze screenem z EPICa, mało motywujące maile na temat tego, co się robi źle, bardzo mało pochwał. Warto znaleźć miejsce z lepszą kulturą pracy, bo niestety mimo, że UPS twierdzi We Appreciate You, albo, że dba o etykę pracy, to tylko frazesy. Liczą się jak zawsze układy i widzimisię zwierzchników, czego jestem żywym przykładem.
Czy w UPS-Polska jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Nie ma reakcji na zgłoszony problem, mimo traktowania niezgodnego z wewnętrznymi procedurami. Management nawet nie odpisze na maila, a nie ma też żadnej desygnowanej osoby, do której można przyjść i o tym porozmawiać.
Mi jest przykro że odrzucili moja kandydaturę włożyłem masę starań i własnego czasu w proces rekrutacji a oni bawią się ludźmi, jak po kilku zdaniach mogą ocenić twój angielski , praca z holenderskim? Mój holenderski jest zaj...sty???? bo nauczyłem się rozmawiać z ludźmi w tym języku i jak ktos może oceniać po kilkuminutowej rozmowie czy ktoś się nadaje następnym razem pasuje nie być skromnym tylko chamem ! Teraz przygotowywałem Się czekając na tel że szkoły językowej a oni skreślili moja szanse jednak lepiej mieszkać za granicą , tam miałem kontrakt holenderski i byłem doceniony za nauczony jezyk tą firma mnie skreslia .opinia negatywna ????
Nie do końca rozumiem, to oceniali angielski czy holenderski? Czy obydwa języki? Może coś innego im nie pasowało skoro dobrze oceniasz swoje umiejętności?
Hejka szukam info o pracy na stanowisku Pracownik administracyjny z językiem niderlandzkim Wiecie czy osoba rekrutująca tez zna język niderlandzki w tym języku jest prowadzona rekrutacja? Są jakieś testy weryfikujące językowe umiejętności?
Łódź. Największy problem moim zdaniem polega na tym, że nie ma kto cię wyszkolić. Każdy zajęty swoimi obowiązkami, dla nowego brak czasu, a później pretensje, że czegoś nie wiesz. Wyśmiewanie innych pracowników. Najśmieszniejsze było to, że dostałam dresscode od HRki, która go nie przestrzegała, a jak zwróciłam uwagę, że wewnętrzny regulamin jest niezgodny z kodeksem pracy, to nic nie zrobili tylko i tak musiałam podpisać. I te premie za obecność. Nie można zachować - więc ludzie łażą zasmarkami z gorączką.
Jaka jest kultura pracy w UPS-Polska?
Obecnie UPS szuka pracowników z płynnym angielskim za najniższą krajową, czyli jakby nie patrzeć wynagrodzeniem równym temu dla pracowników technicznych (daw. sprzątaczy i sprzątaczek). Nie polecam, chyba, że chcesz poczuć się jak chłop feudalny na folwarku swego Pana Szlachcica 200 lat temu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w UPS-Polska?
Zobacz opinie na temat firmy UPS-Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.