Opinie o UPS-Polska w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie UPS-Polska. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie UPS-Polska o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UPS-Polska w Łódź

Aplikant Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 46 dni.
Inne
 Pytanie

Witam Chciałem zapytać czy ktoś aplikował na stanowisko administracyjne z językiem holenderskim zmiana poranna/popołudniowaw UPS Łódź i czy dostał jakąś informację zwrotną lub został zatrudniony?

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 55 dni.
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w UPS-Polska? Chętnie zatrudniają?

Nick Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałam UPS w Strykowie,polecam pracę wszystkim zainteresowanym,praca bardzo fajna, miła atmosfera

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w UPS-Polska?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie UPS-Polska? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Łódź
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Łódź
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Łódź
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mark
Inne

Nie rozumiem jaki jest sens i co to za polityka firmy, że przeprowadzają udawane rekrutacje, tak jakby szkodzenie kandydatom nie spełniającym oczekiwań sprawiało jakąś chorą satysfakcję. Moim zdaniem to chore. Mam nadzieję, że firmy tego typu szybko znikną z polskiego rynku a osoby którym sprawia to chorą radość pozostaną bez pracy. Odradzam tę firmę i zalecam ostrożność podczas rekrutacji na stanowisko z językiem obcym.

Mark
Inne

W mojej opinii to co robi ta firma UPS podczas rekrutacji to zwykłe (usunięte przez administratora) Naciągają kandydatów na koszty karząc czekać wpierw dwa tygodnie, następnie informują że jest się przyjętym i karzą czekać następny miesiąc. Z opinii przeczytanych na ich temat wynika że stracony czas to dopiero początek. Następnie należy odbyć szkolenie na własny koszt. Wszystko pisane palcem na wodzie. Uwaga bezkarni złodz.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hej, Czy ktoś pracuje/ pracował w Łodzi jako AR Administrator z językiem niemieckim? Jak wygląda sama praca, atmosfera? Dziękuję.

Trevor
Kandydat
 Pytanie

Witam, jakie zarobki wchodzą w grę administrator +norweski +zdalnie pozatym ciekawi mnie zakres zadań. Pozdrawiam

Norske dama
Kandydat
 Pytanie

Jakich zarobków można oczekiwać na stanowisku administrator z językiem norweskim?

Trevor
Kandydat
@Norske dama

Witam, czy dwiedzialas się jakie zarobki wchodzą w grę, również myślałem o tym stanowisku, pozatym ciekawi mnie zakres zadań. Pozdrawiam

Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia UPS-Polska? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Miki
Były pracownik
@Pytanie

Nie zapewnia, ogólnie w tej firmie jest ze wszystkim problem.

Wiadomo kto
Były pracownik

Pracowałam w dziale ERN UK półtora roku. W tym czasie nie zgłaszano większych problemów co do jakości mojej pracy. Miałam fajny zespół, który starał się sobie pomagać nawzajem jak tylko mógł. Umowę miałam do końca roku, i gdyby została przedłużona, byłaby teraz przedłużona na czas nieokreślony. Tak się jednak nie stało. Pod koniec października team leaderka (usunięte przez administratora)(nie wiem czemu 2x wybrano na to stanowisko osobę aspołeczną) osobiście przeprowadziła audyt, mimo, że w przypadku pozostałych osób z mojego zespołu robił to trener. Okazało się, że wyniki są niezadowalające, więc wyznaczono kolejny audyt za miesiąc. 2 tygodnie byłam na urlopie, a 2 tygodnie faktycznie pracowałam - i to był mój czas na poprawę. W tym czasie nikt z przełożonych nie zapewnił mi pomocy czy dodatkowego szkolenia. (usunięte przez administratora)dwa razy wręcz podkreślała, że takie błędy są zaskakujące jak na tak długo pracujacego pracownika. Nikt się nie zastanowił, skąd się wzięły. Po przedstawieniu wyników drugiego audytu pod koniec listopada, lepszych ale dalej niezadowalających, Kasia nawet mnie nie poinformowała, że najprawdopodobniej to koniec naszej współpracy. Później zostałam zaproszona na spotkanie z supervisor (usunięte przez administratora), która poinformowała mnie, że nie przedłużają mi umowy, bo nie są zadowoleni z mojej pracy. Dosłownie mnie zamurowało. Równocześnie zaproponowała, że wystawi mi rekomendacje gdybym chciała znaleźć pracę w innym dziale (sic!). Według informacji, które posiadam, w przypadku niezaliczonego audytu, pracownik powinien otrzymać miesiąc na poprawę (ja otrzymałam 2 tygodnie bo 2 tygodnie byłam na urlopie). Jeśli wyniki dalej nie są dobre, pracownik powinien otrzymać pomoc ze strony trenera i powienien zostać wdrożony plan naprawczy. Chyba, że te informacje nie są zgodne z prawdą, w co watpię, bo ich źródłem są trenerzy z doświadczeniem. Ani team leader (usunięte przez administratora), ani supervisor (usunięte przez administratora)nie zaoferowały pomocy w tej kwestii. Żadnego planu ani szkolenia nie wdrożono. Zarówno moja roczna jak i półroczna ocena była dobra. Podobnie jak wyniki, za które nam co tydzień dziękowali team leaderzy. Moi współpracownicy także mnie cenili. Równie ciekawe jest to że, audytu nie przeprowadził trener tak jak u większości osób, a team leader osobiście. Błędy nie miały wpływu na końcowy efekt procesu. Teraz umowa miałaby być przedłużona na czas nieokreślony. Nie została, mimo, że wnioskując z ogłoszenia, które pojawiło się na OLX ósmego grudnia, pracownicy w dziale ERN dalej są potrzebni. Jak widać UPS woli sie pozbyć doświadczonego pracownika i zatrudnić nową osobę. Tracić czas na wdrożenie i szkolenia, które koniec końców poza trenerem, będzie przeprowadzał ktoś z zespołu, kosztem własnej pracy. Oto jak team leaderzy delegują własne obowiązki. Całą sytuację opisałam i powiadomiłam o niej management. Nikt mi nie odpisał. Do momentu kiedy w przedostatni dzień pracy wysłałam maila o tytule "prośba o odpowiedź". Wówczas dostałam wymijającego emaila z HR bez jednoznacznej odpowiedzi na zadane pytania. W międzyczasie, ponieważ byłam na L4, wysłałam maila do swoich współpracowników z zespołu, dziękując im za współpracę i streszczając sytuacje. Pod moją nieobecność supervisor (usunięte przez administratora)przepraszała, za to, że tego maila wysłałam, że nie miałam do tego prawa. Pomijam fakt, że ten mail wysłałam prywatnie i supervisor (usunięte przez administratora)nie było na liście adresatów. Dyskredytowanie pracowników na forum publicznym pod ich nieobecność jest bardzo nieprofesjonalne i żenujące. Być może jestem naiwna, ale spodziewałam się lepszego potraktowania, po takim czasie pracy. Nie usłyszałam nawet słowa podziękowania na odchodnym. Okazuje się, że cała praca, którą wkładałam przez ten czas w procesowanie, była nic nie warta. Podobnie jak oceny wystawione przez zwierzchników. (Zdając sprzęt, mimo orzeczenia o niepełnosprawności z powodów ruchowych, supervisor (usunięte przez administratora)nawet nie zaproponowała pomocy przy zwróceniu krzesła, komputera i monitora.) To historia dwóch osób, którym się nie podobałam, więc zrobiły sobie podkładkę w postaci audytu, przeprowadzonego tak, by błędy znaleźć. W odpowiednim momencie, żeby nie zapewnić pomocy i pozbyć się niechcianego pracownika. Być może przyczynił się do tego fakt, że wcześniej poskarżyłam się do HR w sprawie nierównego traktowania. Załamanie nerwowe to piękny prezent na przedświąteczny czas. Serdecznie za to dziękuję i mam nadzieję, że kiedyś karma wróci. Pracy w dziale ERN UK nie polecam. Pasywna agresja ze strony team leaderow, wyśmiewanie publicznie wyników innych, heheszki na czacie z tytułów piosenek słuchanych na YT ze screenem z EPICa, mało motywujące maile na temat tego, co się robi źle, bardzo mało pochwał. Warto znaleźć miejsce z lepszą kulturą pracy, bo niestety mimo, że UPS twierdzi We Appreciate You, albo, że dba o etykę pracy, to tylko frazesy. Liczą się jak zawsze układy i widzimisię zwierzchników, czego jestem żywym przykładem.

6
Pytanie
 Pytanie

Czy w UPS-Polska jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

1
Nie
Były pracownik
@Pytanie

W skrócie nie, nie ma żadnej reakcji, co najwyżej atak na Ciebie za zgłoszenie.

greg
Były pracownik
@Pytanie

Nie ma reakcji na zgłoszony problem, mimo traktowania niezgodnego z wewnętrznymi procedurami. Management nawet nie odpisze na maila, a nie ma też żadnej desygnowanej osoby, do której można przyjść i o tym porozmawiać.

KaRMA WRACa
Kandydat
 Pytanie

Mi jest przykro że odrzucili moja kandydaturę włożyłem masę starań i własnego czasu w proces rekrutacji a oni bawią się ludźmi, jak po kilku zdaniach mogą ocenić twój angielski , praca z holenderskim? Mój holenderski jest zaj...sty???? bo nauczyłem się rozmawiać z ludźmi w tym języku i jak ktos może oceniać po kilkuminutowej rozmowie czy ktoś się nadaje następnym razem pasuje nie być skromnym tylko chamem ! Teraz przygotowywałem Się czekając na tel że szkoły językowej a oni skreślili moja szanse jednak lepiej mieszkać za granicą , tam miałem kontrakt holenderski i byłem doceniony za nauczony jezyk tą firma mnie skreslia .opinia negatywna ????

Karolina
Inne
@KaRMA WRACa

Nie do końca rozumiem, to oceniali angielski czy holenderski? Czy obydwa języki? Może coś innego im nie pasowało skoro dobrze oceniasz swoje umiejętności?

stv
Były pracownik
@KaRMA WRACa

Lepiej dla Ciebie, bo niestety praca tam by Cię rozczarowała.

Irena
Inne

Hejka szukam info o pracy na stanowisku Pracownik administracyjny z językiem niderlandzkim Wiecie czy osoba rekrutująca tez zna język niderlandzki w tym języku jest prowadzona rekrutacja? Są jakieś testy weryfikujące językowe umiejętności?

Była
Były pracownik

Łódź. Największy problem moim zdaniem polega na tym, że nie ma kto cię wyszkolić. Każdy zajęty swoimi obowiązkami, dla nowego brak czasu, a później pretensje, że czegoś nie wiesz. Wyśmiewanie innych pracowników. Najśmieszniejsze było to, że dostałam dresscode od HRki, która go nie przestrzegała, a jak zwróciłam uwagę, że wewnętrzny regulamin jest niezgodny z kodeksem pracy, to nic nie zrobili tylko i tak musiałam podpisać. I te premie za obecność. Nie można zachować - więc ludzie łażą zasmarkami z gorączką.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w UPS-Polska?

Niewolnicza
Były pracownik
@Pytanie

Niewolnicza.

Wawrzyn
Kandydat

Obecnie UPS szuka pracowników z płynnym angielskim za najniższą krajową, czyli jakby nie patrzeć wynagrodzeniem równym temu dla pracowników technicznych (daw. sprzątaczy i sprzątaczek). Nie polecam, chyba, że chcesz poczuć się jak chłop feudalny na folwarku swego Pana Szlachcica 200 lat temu.

Zostaw merytoryczną opinię o UPS-Polska - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w UPS-Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy UPS-Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UPS-Polska
Przejdź do nowych opinii