Czy pracodawca Triumph International Polska Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
zamówienia: A0023765712 Numer Klienta: T0003647856 Dzień dobry, postanowiłam do Państwa napisać ponieważ dotychczasowe rozmowy z biurem obsługi nie przyniosły efektu. Krótki opis sprawy, Dokonałam zakupu stroju kąpielowego w sklepie internetowym. Dostawcą towaru była Poczta Polska. Zakupiony towar nie został mi dostarczony tylko z powrotem odesłany.do sklepu. W tej sprawy rozmawiałam telefonicznie z pracownikiem biura obsługi, który mnie zapewnił, że z chwilą otrzymania zwrotu towaru zostaną zwrócone pieniądze. Odczekałam kilkanaście dni. 17 marca na moją pocztę mailową przesłano wiadomość o otrzymanym zwrocie zakupionego towaru. Po 14 dniach oczekiwania na zwrot pieniędzy, których nadal nie otrzymałam. Ponownie zadzwoniłam ( 06.04,2021 r.) do biura obsługi . Pani, z którą rozmawiałam zobowiązała się do podjęcia kroków , które maja na celu zwrócenie mi pieniędzy. Do dnia dzisiejszego nadał nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Regulamin opracowany przez firmę zobowiązuje, a zwłaszcza Państwa do jego przestrzegania. Jestem zniesmaczona postawą i ignorancją klienta.