TPA Sp. z o.o. Sp. k.

1.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o TPA Sp. z o.o. Sp. k.

Pracodawca

 Aktualność
Z przyjemnością ogłaszamy, że jesteśmy w gronie pracodawców na tegorocznym Festiwalu Targów Pracy Jobicon.
Już 26 i 27 października 2022 r. będziemy tam dla Was!
W nadchodzącej edycji nasi eksperci będą czekać na Was w 4 pokojach tematycznych: doradztwo personalne, księgowość, audyt i doradztwo podatkowe.

Przygotowaliśmy 2 webinary w formie spotkań grupowych:
1. „Kariera w finansach”, który poprowadzi Tomasz Manowiec, Dyrektor działu Corporate Finance Baker Tilly TPA
2. „Jak rozmawiać o podwyżce w czasach inflacji?”, który poprowadzi Marek Wenta, HR Manager.

Zajrzyj do naszego profilu i wybierz termin, który preferujesz. Ilość miejsc jest ograniczona!
Link do naszego stoiska: https://jobicon.pracuj.pl/wystawca/20184602
Stawiamy na dobre połączenia!

#TPA#BakerTillyTPA#Księgowość#DoradztwoPodatkowe#Audyt#Consulting#praca

Pytanie
 Pytanie

Na co się nastawić w trakcie rekrutacji w TPA Sp. z o.o. Sp. k.? Umieścili kilka ogłoszeń na Pracuj.pl.

Pracodawca

@Pytanie

Cześć, Dziękujemy za Twój wpis i pytanie czego możesz się spodziewać podczas rekrutacji w naszej organizacji. Spieszymy z odpowiedzią :) Proces rekrutacyjny rozpoczyna się od przeanalizowania Twojego CV (tutaj zwracamy uwagę na opis doświadczenia, znajomość języków obcych oraz obsługę programów potrzebnych w danym dziale). Następnie nasz dział HR kontaktuje się z Tobą i umawiamy się na wstępna rozmowę telefoniczną ok 15 min. Podczas wywiadu telefonicznego nastawiamy się na swobodną rozmowę, opowiadamy o naszej firmie, poznajmy się oraz przedstawiamy jak będą wyglądały kolejne etapy i w jakim czasie możesz spodziewać się informacji zwrotnej. Po akceptacji Hiring Managerów dzwonimy do wybranych kandydatów z zaproszeniem na spotkanie w formie stacjonarnej lub online. Na rozmowie będzie okazja do poznania swojego przyszłego przełożonego oraz szczegółów dotyczących zadań na danym stanowisku. W zależności od działu możesz spodziewać się również rozwiązania testu merytorycznego i językowego. Po zakończeniu wszystkich rozmów i pozytywnym feedbacku przedstawiamy ofertę pracy oraz przesyłamy list intencyjny. Zachęcamy Cię do udziału wybranej przez Ciebie rekrutacji. Jeśli chcesz z nami porozmawiać skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres: hr@tpa-group.pl umówimy się na rozmową telefoniczną. Nasz zespół HR możesz znaleźć również na portalu Linkedin. Już niebawem 26 i 27 października jesteśmy obecni na Targach Pracy Jobicon podczas, których będą dostępni nasi eksperci z obszaru: księgowości, doradztwa podatkowego, audytu i doradztwa personalnego. Zapraszamy!

NN
Były pracownik
@Pytanie

Można się spodziewać tego, że obietnice, które usłyszysz podczas rozmowy nie znajdą potwierdzenia w rzeczywistości. Jest duża rotacja. Pracownicy nie przedłużają umów po okresie próbnym. Trudno wynegocjować podwyżkę. Słabe miejsce.

Pracodawca

@NN

Dzień dobry, Dziękujemy za zamieszczenie wpisu, każda opina jest dla nas ważna. Aby dać pełniejszy obraz sytuacji w odpowiedzi na powyższą opinię, opisujemy jak wygląda to z naszej perspektywy. Jeżeli chodzi o sam proces rekrutacji, w ogłoszeniach, które zamieszczamy na Pracuj.pl staramy się na ile możemy, żeby proces opisany w ogłoszeniu miał w jak największym stopniu przełożenie na rzeczywistość. W przypadku etapu rozmowy rekrutacyjnej z przyszłą osobą przełożoną rekomendujemy zwrócić uwagę na zakres obowiązków i wymagania zawarte w ogłoszeniu o pracę, aby dobrze przygotować się do rozmowy pod kątem merytorycznym. Rozmowa rekrutacyjna z osobą przełożoną jest też szansą na wstępną negocjację warunków (również tych odnoszących się do przyszłości). Za każdym razem przy składaniu oferty potwierdzamy z kandydatem słownie i pisemnie, czy warunki są dla niego satysfakcjonujące. Warto jednak wspomnieć, że cały proces odbywa się z poszanowaniem potrzeb i możliwości zarówno potencjalnego pracownika, jak i pracodawcy, co oznacza, że naturalną sytuacją jest, że czasami rozbieżność między potrzebami jest na tyle duża, że nie pozostawia pola do negocjacji. W takiej sytuacji otwarcie to komunikujemy. Naturalną rzeczą jest również to, że potrzeby pracownika i pracodawcy zmieniają się z biegiem czasu. Z tego powodu w trakcie zatrudnienia zachęcamy do podejmowania się konstruktywnej komunikacji potrzeb i negocjacji z osobą przełożoną.

Nowy
Pracownik
@Pytanie

Ogłoszenia są publikowane regularnie, ponieważ jest duża rotacja. Podczas rozmowy rekrutacyjnej zwyczajnie zostaje się okłamanym co do zakresu obowiązków, benefitów i atmosfery.

Maja
Inne
@Nowy

A co to znaczy duża rotacja? Piszesz, że ustalenia na rozmowie się różnią od rzeczywistości, ale o co właściwie chodzi, czemu nie napiszesz wprost?

była Nowy wpis
Były pracownik
@NN

potwierdzam, ludzie odchodzą, bo warunki pracy fatalne; niby miejsce wypas, ale niektórzy pracownicy gnieżdżą się na małej przestrzeni i w hałasie, że trudno się skupić lub w open space, gdzie wciąż ktoś nad głową śmiga; pracowników traktuje się jak (usunięte przez administratora) a zarząd jak feudałowie; atmosfera i organizacja (usunięte przez administratora) modelowy przykład najgorszych cech korpo

Nowy wpis

Pracodawca

@była

Dzień dobry, Warto, żebyśmy odnieśli się do Pani/Pana komentarzy – nie tylko tego, ale i innych, które zostały zamieszczone pod różnymi wpisami. Chcemy podkreślić kilka istotnych kwestii, które pokazują naszą spojrzenie na tematy, które zostały poruszone. Po pierwsze, w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby naszego zespołu i preferencje dotyczące elastyczności miejsca pracy, w naszej firmie obowiązuje hybrydowy model pracy. Dzięki temu nasi pracownicy mogą cieszyć się większą swobodą i komfortem pracy. Nasi koledzy i koleżanki korzystają z tego rozwiązania. Mówiąc wprost- w biurze jest dużo wolnej przestrzeni i nikt nie „śmiga nad głową”. To prawda, w dziwach znajdują się czytniki kart i kontrola dostępu. To dla bezpieczeństwa, Po drugie, traktowanie naszych pracowników z szacunkiem i budowanie z nimi relacji partnerskich jest dla nas priorytetem. Wierzymy, że sukces organizacji zależy od zaangażowania i zadowolenia każdego członka zespołu. Regularnie organizujemy spotkania z pracownikami, aby słuchać ich opinii i wspólnie szukać najlepszych rozwiązań. Prowadzimy Badanie Satysfakcji i Zaangażowania, a drogowskazy wyznaczone przez pracowników wyznaczają nasz kierunek działania. Nasz zarząd jest zawsze otwarty na feedback i komunikację. Każdy ma wyznaczonego przełożonego, także dział HR jest otwarty na rozmowy. Rozumiemy, że każda opinia jest subiektywnym odczuciem i szanujemy prawo do wyrażania własnych przekonań. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że nasze działania i zaangażowanie w tworzenie pozytywnego środowiska pracy mówią same za siebie.

Ryszard
Inne

Czy firma normalnie działa? Taki spokój na forum, nie zamieszczacie zupełnie opinii.

Space
Inne
@Ryszard

Firma ma dość spore problemy z funkcjonowaniem, czego można dowiedzieć się z wypowiedzi powyżej. Strach pomyśleć co muszą przechodzić klienci tej firmy w Poznaniu. Można wywnioskować bardzo niski poziom obsługi, wręcz tragiczny.

QST
Kandydat
 Pytanie
@Space

Co to znaczy spore problemy z funkcjonowaniem? Zastanawiam się nad aplikowaniem do firmy, widziałem kilka ofert pracy i chętnie poznam szczegóły :)

Pracodawca

@Ryszard

Dzień dobry Panie Ryszardzie, Firma nadal działa w 3 miastach w Polsce: Poznań, Warszawa i Katowice. Jeśli chodzi o nasze konto na portalu GoWork była przeprowadzana modernizacja już jesteśmy na bieżąco tutaj dostępni. W razie pytań zachęcam do kontaktu z działem HR : hr@tpa-group.pl

Życzliwy

Co za klamstwa piszecie.nikomu nie polecam tej firmy.praca po godzinach,w święta.weekendy to norma.wg mnie brak umiejętności zarzadzania u top menadzerow.w ksiegowosci struktura masakra.masz kilku przełożonych kierowników ktorym sie w głowie od wladzy przewraca.o urlopie pomarz.brak zastępstwa.wracasz po urlopie i siedzisz bo za ciebie nikt nic nie zrobi.a nagorsze ze nowi pracownicy nie maja zadnego wsparcia bo nikt nie ma czasu. Zdecydowanie kazdemu odradzam accounting

marta
Kandydat
@Życzliwy

tak to jest akurat chyba w każdym biurze rachunkowym :D

Pracodawca

@Życzliwy

Dzień dobry, Dziękujemy za wpis na naszym profilu. Chcielibyśmy zaktualizować oraz odnieść się do powyżej treści. Na początek podkreślmy, że opinia została przesłana w 2016 roku. W naszej firmie każdemu pracownikowi przysługuje urlop, który jest uzgadniany wewnątrz w zespołowo - taka organizacja ma również na celu zapewnić zastępowalność. Zaprojektowaliśmy wdrożenie, które zapewniamy już od momentu przyjęcia naszej oferty przez przyszłego pracownika. Udostępniamy zarówno pracownikowi jak i Managerowi dostęp do platformy onboardingowej, która ma zapewnić efektywne wdrożenie nowego pracownika. Cały proces jest rozłożony w czasie, ponieważ jesteśmy świadomi, że czas przyswojenia zarówno wiedzy jak i adaptacji w nowej firmie przebiega indywidualnie. Pracujemy w małych zespołach klienckich i stawiamy na codziennie wsparcie.

Nick Nowy wpis
Pracownik
@Życzliwy

zgadzam się w pełni, lata mijają, rynek się zmienia, a tam wciąż feudalizm, przerost formy nad treścią, puste procedury, które istnieją, ale treści i przełożenia na sytuację pracowników nie mają; (usunięte przez administratora) organizacyjny i informacyjny, niejasna struktura podległości, żeby pracownik nie wiedział do kogo się zwrócić

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy praca w TPA jest stresująca, podchodzi pod korporację? Czy panuje miła atmosferq. Idzie się dogadać np gdy trzeba wcześniej wyjść z pracy/w ciągu dnia?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Dobra atmosfera jest naszym dużym atutem, który wskazują obecni oraz byli pracownicy (wg wskaźników zebranych podczas exit interview). Rozpoczynamy elastycznie pracę między godziną 8:00 a 9:00 ( w szczególnych przypadkach można ubiegać się o zmianę tych godzin). W sytuacjach związanych z potrzebą wcześniejszego wyjścia z pracy lub w ciągu dnia mamy możliwość tzw. "wyjścia prywatnego" , który jest ewidencjonowany w naszym systemie kadrowym. Po wcześniejszych ustaleniach z przełożonym można skorzystać z takiej opcji nieobecności w pracy. Pozdrawiamy TPA

Nick Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

niby niezbyt wielki zespół, ale najgorsze cechy korpo; atmosfera kwaśna, pomieszczenia ciasne, wrażenie więzienia, przez mnogość drzwi odblokowywanych identyfikatorami; nie pomogą owoce i benefity, ryba psuje się od głowy

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie TPA Sp. z o.o. Sp. k.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu TPA Sp. z o.o. Sp. k.?

Pytanie
 Pytanie

Czy w TPA Sp. z o.o. Sp. k. możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Project Manager?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Na stronie Pracuj.pl jest zamieszczona oferta na stanowisko Starsza Księgowa. Czy można pracować na tym stanowisku 100% zdalnie? Czy jest elastyczny czas pracy? Jeżeli tak to w jakich godzinach rozpoczyna się prace? Na jaki okres proponuje firma umowę? Na jakim systemie księgowym pracujecie?

1

Pracodawca

@Kandydat

Dzień dobry, Dziękujemy za wpis oraz powyższe pytania- spieszymy z odpowiedzią. Jesteśmy otwarci na rozmowy o pracy w pełni zdalnej. Dla osób mieszkających bliżej naszych biur w Poznaniu, Katowicach lub Warszawie możemy zaproponować elastyczną hybrydę ( praca 2 dni tygodniowo z biura, 3 z domu). Chętnie o tym więcej opowiemy szczegółowo w ogłoszeniu podajemy numer telefonu – zapraszamy do kontaktu. Tak, godziny są elastyczne – zaczynamy pomiędzy 8 a 9. Należy pamiętać, że pracujemy z klientami i czasami trzeba uwzględnić w planowaniu obowiązki służbowe. Pierwszą umowę proponujemy na okres próbny 3 miesięcy a kolejne umowy zależą od dalszej współpracy oraz preferencji. Większość kolejnych umów zawieramy na czas nieokreślony. Pracujemy na systemie księgowym Enova 365 - znajomość tego programu jest wartością dodaną. Dla osób nie mających styczności z tym programem przeprowadzamy szkolenie w pierwszych dniach pracy oraz dysponujemy wewnętrznymi materiałami instruktażowymi. Zapraszamy do kontaktu aby szerzej porozmawiać i udzielić wyczerpujących odpowiedzi. Pozdrawiamy! Zespół TPA/ Baker Tilly TPA hr@tpa-group.pl

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w TPA Sp. z o.o. Sp. k.? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na Pracuj.pl pojawiło się 12 grudnia kilka ogłoszeń.

Pracodawca

@Pytanie

Cześć, Dziękujemy za Twój wpis i pytanie o porady związane z rozmową rekrutacyjną w naszej firmie. Pierwsza rozmowa rekrutacyjna odbywa się w formie telefonicznej- nasz dział HR ustala uprzednio preferowany termin takiej rozmowy, która trwa ok.15 -20min. Podczas wywiadu telefonicznego nastawiamy się na swobodną rozmowę, opowiadamy o naszej firmie, poznajemy się oraz przedstawiamy jak będą wyglądały kolejne etapy i w jakim czasie możesz spodziewać się informacji zwrotnej. Po akceptacji Hiring Managerów dzwonimy do wybranych kandydatów z zaproszeniem na spotkanie w formie stacjonarnej lub online. Na rozmowie będzie okazja do poznania swojego przyszłego przełożonego oraz szczegółów dotyczących zadań na danym stanowisku. W zależności od działu możesz spodziewać się również rozwiązania testu merytorycznego i językowego. Co możemy poradzić to podczas rozmowy wykazywać pozytywne nastawienie oraz przygotować listę najistotniejszych dla Ciebie pytań - postaramy się odpowiedzieć na wszystkie :) Polecamy zajrzeć na nasz profil firmowy na Linkedin oraz Facebook. Jeśli chcielibyście poszerzyć z nami temat związany z rekrutacją w TPA zachęcamy do kontaktu: hr@tpa-group.pl Pozdrawiamy!

Pracodawca

 Aktualność
Z przyjemnością ogłaszamy, że jesteśmy w gronie pracodawców na tegorocznym Festiwalu Targów Pracy Jobicon.
Już 26 i 27 października 2022 r. będziemy tam dla Was!
W nadchodzącej edycji nasi eksperci będą czekać na Was w 4 pokojach tematycznych: doradztwo personalne, księgowość, audyt i doradztwo podatkowe.

Przygotowaliśmy 2 webinary w formie spotkań grupowych:
1. „Kariera w finansach”, który poprowadzi Tomasz Manowiec, Dyrektor działu Corporate Finance Baker Tilly TPA
2. „Jak rozmawiać o podwyżce w czasach inflacji?”, który poprowadzi Marek Wenta, HR Manager.

Zajrzyj do naszego profilu i wybierz termin, który preferujesz. Ilość miejsc jest ograniczona!
Link do naszego stoiska: https://jobicon.pracuj.pl/wystawca/20184602
Stawiamy na dobre połączenia!

#TPA#BakerTillyTPA#Księgowość#DoradztwoPodatkowe#Audyt#Consulting#praca

Pracodawca

 Aktualność
Pracujesz w Dziale Audytu i w Twojej głowie kiełkuje myśl o zmianie pracy? 

A może całkiem niedawno zacząłeś/aś pracę w innym obszarze finansów i stwierdzasz, że to jednak nie ten kierunek? Chcesz postawić na audyt.

Chętnie opowiem Ci, jak taka praca wygląda u nas w Baker Tilly TPA. Żebyś świadomie mógł/mogła zdecydować czy to jest miejsce dla Ciebie i czy chcesz zaangażować swój czas w rozmowy z nami.

Obiecuję dużo KONKRETÓW 

Ty i My to dobre połączenie, jeśli:

✔ Nie lubisz pracować z kilkoma różnymi Managerami na kilku projektach jednocześnie. Tak wygląda praca w systemie pool (macierzowym). Już od kilku lat praktykujemy system sekcyjny, gdzie pracujesz z jednym przełożonym na określonych projektach. To współpraca w jednej sekcji i Ci sami ludzie, z którymi masz okazję budować fajne relacje.

✔ Lubisz wiedzieć, czy Twoja praca zmierza w dobrym kierunku. Zespoły nie są duże, dlatego możesz liczyć na dostępność Managerów i Seniorów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i dbają o feedback.

✔ Szukasz pracodawcy na dłuższy czas, który chętnie inwestuje w Twój rozwój. Możesz liczyć na dofinansowanie do egzaminu na Biegłego Rewidenta, wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia merytoryczne, udział w kursach językowych.

✔Oprócz kariery, cenisz sobie także życie prywatne. Managerowie dbają o rentowność projektu i mają świadomość, że zmęczony pracownik nie jest efektywny, dlatego nadgodziny w sezonie odbierane są w formie dni wolnych. Praca w audycie czasem wiąże się z zostawaniem po godzinach, ale u nas nie jest to regułą i są też okresy mniej intensywne zadaniowo np. wakacje ☀

✔ Wiesz, że w pracy audytora nie liczy się tylko twarda wiedza, ale też miękki skill. Dobra współpraca z zespołem i kontakt z klientem wymagają odpowiednich umiejętności komunikacyjnych. W zeszłym miesiącu odbyły się 2-dniowe warsztaty soft-skill z Iwona Hirowska-Kania dla naszych Seniorów, a już niebawem szkolić się będą Managerowie i Supervisorzy.

…wciąż się wahasz?  Dorzucam garść informacji.

W Poznaniu obsługiwane są różnorodne branże między innymi: nieruchomości, transport, produkcja. Na czele zespołu stoi Michał a jego wsparciem jest Konrad, spotkają się z Tobą już na drugim etapie rozmów.

Bardzo się cieszę, że dotarłaś/eś do końca. Już mniej więcej wiesz, jak się u nas pracuje. Jeśli masz poczucie, że dobrze wpiszesz się w to miejsce to zachęcam do kontaktu!

#bakertillyTPA#audyt#kariera

Pracodawca

 Aktualność
Summer is coming – pierwsza edycja za nami!

Ponad 100 osób z naszej organizacji dołączyło do zabawy pokonując na rolkach, rowerze czy spacerze niesamowite liczby - 16 000 km łącznie, 3711 aktywności, a z nich prawie 900 to aktywności związane z podróżą do biura!


Poznaliśmy najaktywniejsze osoby @Filip@Monika@Ania- Gratulacje! Wasze wyniki są imponujące, brawo dla Was.

Gratulacje dla całej pierwszej 10, ale również dla wszystkich, którzy dołączyli!

II edycja Lato z TPA!
Nie zwalniamy tempa , rozpoczynamy rywalizację zespołową i zbieramy punkty już dziś. Zwycięski zespół będzie mógł przeznaczyć zdobyte pieniądze na dowolny cel charytatywny.

#TPA#BakerTillyTPA
Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa TPA Sp. z o.o. Sp. k. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Pracodawca
Pracodawca
@Pytanie

Cześć! Kierownictwo w TPA angażuję się i całe zespoły w najróżniejsze akcje charytatywne, sportowe i integracyjne. Kilka przykładów: pomaganie w domu dziecka, wewnętrzne licytacje charytatywne. wspólne gotowanie, warsztaty z rękodzieła (ceramiczne), treningi sportowe m.in z Robertem Korzeniowskim, siatkówka na sali i plażowa włącznie z udziałem w turnieju charytatywnym (w skład drużyny wchodzą nie tylko pracownicy ale również Partnerzy Zarządzający). Oczywiście atmosferę robią wspólne imprezy/wyjścia integracyjne (wyjścia działowe, imprezy ogólnofirmowe).

8
Maja
Inne
@Pracodawca

Hej, a czy pracownicy coś z tego mają?

Jolanta
Inne
@Pracodawca

No tak fajnie jak tak wszyscy się angażują. Ale ogólnie jest to dobrowolne? Bo w sumie nie każdy chce się angażować w takie rzeczy.

Pracodawca

@Jolanta

Oczywiście nie wszyscy - udział jest dobrowolny. Każdy może wybrać coś, w co się chce autentycznie zaangażować.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Cześć jakie są obecnie warunki w firmie? Atmosfera okej? Możliwości rozwoju?

Były pracownik
Były pracownik
@Kandydat

Nie polecam, atmosfera i poziom jest słaby dlatego ludzie odchodzą. Szukają wielu kandydatów do pracy od zaraz.

Pracodawca

@Były pracownik

Cześć, obecnie, po czasach pracy zdalnej wracamy do pracy ale w trybie hybrydowym - dość elastycznym pogodzeniu pracy z domu i biura. Jeśli chodzi o możliwości rozwoju to zależą od działu i poziomu doświadczenia. Natomiast jest on dla nas bardzo ważny, a żeby to nie były puste słowa to może tylko podpowiem, że wśród dzisiejszych naszych Partnerów są osoby, które zaczynały karierę na juniorskich stanowiskach w TPA. To prawda, szukamy pracowników, mamy opcję szybkiego rozpoczęcia nowej pracy.

Pracodawca

@Były pracownik

Każda opina jest dla nas ważna tym bardziej byłych pracowników. Z każdym pracownikiem w ostatnim dniu pracy przeprowadzamy exit interview aby poznać jego szczegółową opinie o pracy w naszej organizacji. Przykro nam, jeśli Pana/Pan doświadczenia nie są pozytywne. Atmosferę tworzą ludzie, a my jako firma wspieramy inicjatywy pracowników, zwłaszcza w obszarze integracji i rozwoju.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat

Szkolenia przeprowadza zewnętrzny doradca albo konsultanci. Warunki są takie, że pracownicy zwalniają się z tpa. Zostaje kadra zarządająca i kilku nowych pracowników najniższego szczebla, którzy na pewno szybko nie odejdą (ale to wynika z braku alternatyw). Warto zapytać podczas rozmowy rekrutacyjnej dlatego tyle osób zwalnia się z tpa? Żadnych kroków w kierunku integracji w tpa nie było, polecam poczytać poprzednie wpisy, które dobrze oddają klimat tego miejsca.

Magdalena
Inne

W firmie jeszcze niedawno panował podobno dość duży bałagan oraz ogólne problemy czym zainteresowani byli sami użytkownicy tutaj. Głównym powodem były problemy z zarządzaniem. Czy do teraz się to trochę unormowało? Bo widzę, że kolejny kandydat chyba chce aplikować, więc ciekawe czy się rozczaruje?

1
Aplikant

Mają bałagan w organizacji . Wysyłałam swoje Cv , zostałam zaproszona na rozmowę rekrutacyjna przez skaypa ale zrezygnowałam a firma dziękuje mi mailowo w spotkaniu rekrutacyjnym z automatyczną starą śpiewką że nie odzwierciedlam ich potrzeb .

Kandydat
Kandydat
@Aplikant

Ze mną omówiono się na spotkanie telefoniczne o konkretnej godzinie i już nie zadzwoniono. Także profesjonalizm w pełni

Autograph
Inne
@Aplikant

Chyba zdecydowanie warto zrezygnować z rekrutacji w tak słabo zarządzanej firmie. Jak to możliwe że taka firma może normalnie funkcjonować. Ciekawe czy klientom też wysyłają standardowe formatki z błędami i bezsensowną treścią.

aplikantka
Kandydat

Ja rekrutację wspominam całkiem dobrze, chociaż finalnie nie dostałam się. Pierwszy telefon odebrałam kilka dni po zaaplikowaniu, Pani z HR chciała umówić się na rozmowę telefoniczną. Dość długo pracowałam w jednym miejscu pracy więc nie miałam zbyt dużego doświadczenia w rozmowach tego typu, ale pytania raczej były standardowe - o doświadczenie zawodowe, o wynagrodzenie, powiedziała też trochę o firmie, zadała kilka rozluźniających pytań. Spodobało mi się "ludzkie" podejście i za to duży plus. Można było i o covidzie porozmawiać, co robią w firmie w związku z obecną sytuacją i generalnie czułam, że rozmawiam z osobą, a nie robotem :) Po kilku dniach dostałam informację, że nie mogą zaprosić mnie do następnego etapu, ale nie zrażam się, zaaplikuję za jakiś czas.

2
Katarzyna
Inne
@aplikantka

Hej, czy nie byłoby to problemem gdybyś napisała dlaczego nie udało Ci się dostać pracy w Tpa Horwath? Czy podano Ci powód? Zastanawiam się czym trzeba się wyróżniać aby przejść pomyślnie rekrutację.

Michał
Inne

Macie tam delegacje?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenie można liczyć na stanowisku młodszej księgowej lub księgowej? Jak wygląda ścieżka rozwoju w Tpa ? Jest możliwość awansu?

Olga
Inne

@Aplikant O jakie stanowisko chciałaś się ubiegać? Wiesz może na jakie szukają pracowników?

Zainteresowany

Widziałem ogłoszenie na Accountanta na pracuj.pl, jak obecnie wygląda sytuacja w firmie? Może ktoś coś napisać?

Zostaw merytoryczną opinię o TPA Sp. z o.o. Sp. k. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TPA Sp. z o.o. Sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy TPA Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

TPA Sp. z o.o. Sp. k.
Przejdź do nowych opinii