Zastanawiam się jak można rozumieć pojęcie rozwoju zamieszczone w tej dostępnej ofercie na sprzedaż flotową. Chodzi mi o to, że szukają dwóch osób, a przynajmniej na to wychodzi z opisu. ciekaw jestem czy to rotacja czy bardziej może właśnie ktoś awansował?
Awanse są więc możliwe? ja też oglądam się za sektorem sprzedaży flotowej i widziałem właśnie, że kierownika do siebie poszukują. W ofercie wpisano widełki od 5 do 20 tys, co mnie przyciągnęło. Słychać w salonie, że takie wyniki są osiągalne?
Chciałem zapytać jak wygląda praca w dziale sprzedaży samochodów? Na jakie zarobki można liczyć? Atmosfera w zespole?
Atmosfera jak najbardziej na plus, zarobki na początku w zależności od doświadczenia 10k +.
Zgadzam się z Tobą w zupełności. Ale te 10 k to jest 'goła' podstawa sprzedawcy aut, jak rozumiem. Możesz z grubsza nakreślić, jakie do tego dochodzą prowizje bądź premie za jakąś uśrednioną sprzedaż kilku egzemplarzy w miesiącu?
Cos tu na księgowość narzekali ale jak to może wyglądać od strony obsługi klienta? kiedyś taka ofertę na Knurowską już widziałam. nie było w niej jednak wskazanych szczegółów takich jak chociażby stawki. Wiecie może jakie będą obowiązywać teraz od nowego roku? i czy będą kogoś szukać?
Masakra tu pracowac w ksiegowosci jest ktos co uwaza sie ze be zniego firma padnie ale juz padla jak sie sprzedala jak ten co kupil ten przbytek z ta ferajna ludzi i nie zrobi porzadku w prowadzeniu kasy to tez polynie .Powodzenia zeglarze.jak na razie nie polecam tu pracowac.
Ktoś pytał o prace jako księgowy w ubiegłym roku i mu tego odradzono pod argumentem braku szacunku. Czy to odnosiło się do tego działu czy ogółu i czy do dziś jest to uzasadnione? jest po prostu dostępna teraz oferta dla doradcy serwisowego klienta w ASO i się nią wstępnie interesuję. W sumie dwie osoby są potrzebne i zastanawia mnie powód. Na kogo potencjalnie można awansować i po jakim czasie? Czy opiszecie także warunki finansowe?
Zastanawiam się nad aplikowaniem do firmy Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o. - aktualnie poszukują osób na stanowisko Księgowa. Jak oceniacie tego pracodawcę?
Daj sobie spokój. Jeśli jesteś osobą, która ma do siebie szacunek, nie warto tracić czasu.
Masakra z tym zarzadem pieniadze uciekaja przez palce
A uciekają z jakich konkretnie przyczyn? Gdzie według Ciebie ten potencjał tu ucieka, co z tym zarządzaniem jest nie tak? :( Pracownicy to wpływu na nic tu nie mają?
Byłem jakiś czas temu na rozmowie ws. pracy na dział sprzedaży. Rozmowa z dyr. handlowym, który stwierdził, że "jakieś tam doświadczenie w branży moto mam" ( a mam prawie 20-letnie ...pfff ) Zaproponowana pensja - najniższa krajowa (bo wszyscy tak tam mają) + "x" dodatków i premii do pensji, które zapewne mało kto otrzymuje. Mimo poinformowania mnie, że odpowiedź będzie w następnym tygodniu, to nikt nie był łaskawy oddzwonić z informacją zwrotną = BAAAARDZO SŁABE podejście... Ogólnie nie polecam - strata czasu, szczególnie dla ludzi z doświadczeniem.
Ogólnie to dramat. Praca jak i chaos który panuje na warsztacie. Dużo pracowników nie ma pojęcia nawet co robić, dodatkowo skargi klientów.
No właśnie ja tych relacji z klientem to ciekawa jestem. Piszesz, że skargi, faktycznie w interakcji z nimi jest tu tak ostro?
Pracując na warsztacie nie ma Pan styczności z klientem. ( chyba że w wyjątkowych sytuacjach - ale przypuszczam, że wtedy kierownik przejmuje takie sprawy ) Po drugie proszę nie oceniać pracy innych ludzi w jakiejś firmie patrząc przez swój pryzmat. Od lat korzystam z usług danej firmy i nie mogę się zgodzić z Pana opinią.
w sumie to nie napisał, że skargi kierowane są do niego wprost, może chodziło mu o to, co "gadają" na zewnątrz? I też nie wiem czy to ocena tych pracowników tu jest widoczna tylko chodziło mu o sytuację, że po prostu jest chaotycznie a nie, że źle robią? Fajnie byłoby jakby ktoś kto we się do tego odniósł albo on po prostu doprecyzował?
Masakra haos wszedzie nie da sie tak pracowac , pracownicy miedzy soba dra koty nie da sie dogadac .
Około miesiąc temu kupiłam w Waszym salonie samochód używany. Jestem bardzo wdzięczna za udzieloną pomoc przy wyborze pojazdu, za cierpliwość, zaangażowanie i profesjonalizm jakim wykazał się doradca Pan Marcel Piętka. Polecam Salon JA-NOW-AN na 100% Panie Marcelu pierwszy tysiąc przejechany, wybór pojazdu znakomity, miał Pan rację jestem bardzo zadowolona :P Tak trzymać.
Wczoraj byłem w firmie u sprzedawcy aby skonfigurować cenę corolli sedan u Pana Piotra i jestem zadowolony z obsługi.
Widać, że obsługa to fachowcy i mają doświadczenie w tym co robią? A nie, że są to osoby pierwsze lepsze , bez jakiegokolwiek pojęcia ?
Wszystko ok
MAsakra nie ma mozliwosci poskladac sobie wyposazenia dla auta tylko pakiety to nie jest chandel wogole za takie pieniadze ide gdzie indziej.
Andrzej Dramski Nowy wpis08.11.2021 22:04 Klient Z usług salonu TOYOTY Ja+NOW +AN korzystam już z dobrych 15 lat i szczerze powiedziawszy nie ma żadnych zastrzeżeń. Praktycznie znam większość osób z widzenia i nie mogę powiedzieć by byli jacyś opryskliwi lub trudni do rozmowy. Wg mnie wszystko jest OK a co do jakości serwisu to jeszcze nigdy nie zdarzyło się by miałem jakieś problemy techniczne. Jakieś szczegóły, jak kontrolka zaciągnięcia hamulca ręcznego < gdy tarcze sprawdzali> się świeciła. W sumie mamy już 11 samochodów Toyoty w rodzinie i nie słyszałem narzeka na serwis. Więc jak Pani Urszula dzwoni o jakość usługi zawsze odpowiadam całkowicie zadowolony. A mam porównanie z salonami innych marek, gdzie jest ...., więc ten wątek zamknijmy. Co do warunków pracy to nie mogę się donieść ale gdyby osoby obsługujące były tak niezadowolone z pracy to nie były by tak miłe w obsłudze klienta, a ci są różni, sam byłem świadkiem jak w sobotę podjechałem o 7,45 czekając na otwarcie. Byłem drugi w kolejce i wymienialiśmy z tą pierwszą osobą poglądy nt. motoryzacji. Krótko prze 6 drzwi salonu się otwarły i jakiś BURAK BEZ KOLEJKI SIĘ WCISNĄŁ.Normalnie to można by go wywalić ale był GŁUCHY i pan Jacek rozłożył ręce bo co z taka hołotą poradzić. No a teraj jeszcze jeden watek: muszę już zmienić samochód i moja decyzja wymagała wsparcia doradcy co do wyposażenia i poziomu wykonania samochodu. I lekka konsternacja, pani Anna .P doskonale przygotowana znała odpowiedzi na wszystkie moje pytania, nawet te techniczne. 2 oferty do wyboru, punkty z TOYOTA MORE uwzględnione, pełny profesjonalizm. Prawie brak asertywności z jej strony, na wszystko co chciałem w wyposażeniu i co miało przełożenie na cenę rozpatrzone WIN-WIN. No i jeszcze jeden punkt pozostał , a mianowicie rozliczenie z uwzględnieniem obecnego samochodu. No to wędrówka do doradcy zajmującego się wycena samochodów, wchodzimy do pomieszczenia gdzie są jacyś państwo nie znani mi nawet z widzenia. Byłem więc pewien, że to pan się tym zajmie a tu niespodzianka, miła pani prosi o dowód i kluczyki mówiąc, że musi wszystko sprawdzić, nawet kolokwialnie mówiąc . Koniec świata kobiety decydują o wszystkim. Po kwadransie dynamiczne zatrzymanie mojego samochodu i wychodzi z niego pani Monika S. negocjacje co do jego wartości, wszystko również na zasadzie WIN-WIN, żadnego kręcenia, ściemniania, rzetelna wycena. Mogę z całą odpowiedzialnością polecić salon JA+NO+WAN innym klientom. No i że pan Dominik R taki TEAM znalazł to gratulacje dla TEAMU. pozdrawiam i wszystkim szerokości życzę. A na marginesie już prawie jeden milion km przejechałem Toyotami i wszystko bez uwag.
Z usług salonu TOYOTY Ja+NOW +AN korzystam już z dobrych 15 lat i szczerze powiedziawszy nie ma żadnych zastrzeżeń. Praktycznie znam większość osób z widzenia i nie mogę powiedzieć by byli jacyś opryskliwi lub trudni do rozmowy. Wg mnie wszystko jest OK a co do jakości serwisu to jeszcze nigdy nie zdarzyło się by miałem jakieś problemy techniczne. Jakieś szczegóły, jak kontrolka zaciągnięcia hamulca ręcznego < gdy tarcze sprawdzali> się świeciła. W sumie mamy już 11 samochodów Toyoty w rodzinie i nie słyszałem narzeka na serwis. Więc jak Pani Urszula dzwoni o jakość usługi zawsze odpowiadam całkowicie zadowolony. A mam porównanie z salonami innych marek, gdzie jest ...., więc ten wątek zamknijmy. Co do warunków pracy to nie mogę się donieść ale gdyby osoby obsługujące były tak niezadowolone z pracy to nie były by tak miłe w obsłudze klienta, a ci są różni, sam byłem świadkiem jak w sobotę podjechałem o 7,45 czekając na otwarcie. Byłem drugi w kolejce i wymienialiśmy z tą pierwszą osobą poglądy nt. motoryzacji. Krótko prze 6 drzwi salonu się otwarły i jakiś BURAK BEZ KOLEJKI SIĘ WCISNĄŁ.Normalnie to można by go wywalić ale był GŁUCHY i pan Jacek rozłożył ręce bo co z taka hołotą poradzić. No a teraj jeszcze jeden watek: muszę już zmienić samochód i moja decyzja wymagała wsparcia doradcy co do wyposażenia i poziomu wykonania samochodu. I lekka konsternacja, pani Anna .P doskonale przygotowana znała odpowiedzi na wszystkie moje pytania, nawet te techniczne. 2 oferty do wyboru, punkty z TOYOTA MORE uwzględnione, pełny profesjonalizm. Prawie brak asertywności z jej strony, na wszystko co chciałem w wyposażeniu i co miało przełożenie na cenę rozpatrzone WIN-WIN. No i jeszcze jeden punkt pozostał , a mianowicie rozliczenie z uwzględnieniem obecnego samochodu. No to wędrówka do doradcy zajmującego się wycena samochodów, wchodzimy do pomieszczenia gdzie są jacyś państwo nie znani mi nawet z widzenia. Byłem więc pewien, że to pan się tym zajmie a tu niespodzianka, miła pani prosi o dowód i kluczyki mówiąc, że musi wszystko sprawdzić, nawet kolokwialnie mówiąc . Koniec świata kobiety decydują o wszystkim. Po kwadransie dynamiczne zatrzymanie mojego samochodu i wychodzi z niego pani Monika S. negocjacje co do jego wartości, wszystko również na zasadzie WIN-WIN, żadnego kręcenia, ściemniania, rzetelna wycena. Mogę z całą odpowiedzialnością polecić salon JA+NO+WAN innym klientom. No i że pan Dominik R taki TEAM znalazł to gratulacje dla TEAMU. pozdrawiam i wszystkim szerokości życzę. A na marginesie już prawie jeden milion km przejechałem Toyotami i wszystko bez uwag.
CHore to jest w okresie pandemi tak dlugo pracowac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Stykac sie z tyloma ludzmi z ulicy, a co najlepsze jaki pracownicy sa chorzy i sie szfedaja po firmie .Brawo !!!!!!!!!!!!!bo by cza bylo zamknac kram ale tego sie nie da zrobic bo liczy sie tylko KASA!!!!!!!!!!!!!!!!!. Ludzie - pracownicy rzacz nabyta przyjda moze inni jak sie straca swoi.
Pracowalem w tej firmie nie polecam tu pracy ,obiecywanie gruszek na wierzbie .Wtej sytuacji epidemi to dopiero nikt nie informuje o zakazonych i chorych pracownikach najlepiej zeby bylo cicho bo .....
To prawda ze w firmie nie ma organizacji?
Dobra kawa. Tak to jedyna zaleta...reszta beznadziejna. Totalny brak szacunku dla pracownika, jego wątpliwości i zarzutów. Brak umowy o pracę, warunki finansowe inne niż obiecywane (oczywiście dużo niższe). Praca po 9-10 godzin - płaca za 8. Zapomnijcie o wolnych sobotach a czasami nawet niedzielach. A jeżeli macie problem to dyrektor was oleje... zostanie tylko modlitwa.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.