Witam wszystkich ! I ostrzegam na początku! Przed Totota Nowakowski w Wałbrzychu !!!!!!!!! Moje auto zostało zakupione w serwisie Toyota w Belgi po 3 miesiącach postanowiłem założyć hak holowniczy.Po wcześniejszym umówieniu na montaż w T.N.w Wałbrzychu (Akurat byłem w Pl myślę będzie lepiej profesjonalnie cena bardzo podobna do BE ale myślę jakość lepsza ! Chodzi o montaż! Zamówiłem hak składany horyzontalny ! Oddałem auto w umówionym terminie jest tel auto gotowe do odbioru ,przyjechałem i co widzę hak jest zamontowany inny (na stale) ok myślę hak to hak pań z serwisu wie Pan bardziej taniej ????nie o to chodzi zamontowa została inna cześć jak chciałem!!! Odpuściłem zapłaciłem następnie coś do haka trzeba dokupić jadę po przyczepkę podpinam jadę. Po około trzech miesiącach jakde w DE mgła włączam światła wszystko niby ok ! Kolega dzwoni jedzie z mną wlacz przeciwgielne bo słabo cię widać u mnie na desce zero komunikatu!! Po sprawdzeniu w przyczepce nie ma w aucie nie ma światła (przciwguelne)hmm .Dzwonie zgłaszam problem ,umówiony przyjeżdżam do serwisu 1,5h czekania nic nie wiemy co jest ja z powodu braku czasu muszę wrócić do Belgii jeżeli nie umiecie naprawić to oddam auto w Belgii do serwisu gdzie kupiłem pań sczesliwy z T.N walbrzych ok da pań nam znać ????????????????????po 1h wada usunięta w Belgii koszt około 350€ koszt haka z montażem w Wałbrzych 1600zł przywiozłem fakturę I opis problemu co było źle teraz uwaga mam wszystko przetłumaczyć na J.Polski dopiero sprawa ruszy został uszkodzony też boczek w bagażniku przy mozntaxy jakiś kabli wszystko opisane w raporcie z garażu w Belgii mija rok zero zainteresowania i zwrotu kosztów. Ja PR,edstawilem jasno na biały co było źlewadliwie zamontowane + zdjęcia raport z autoryzowanego serwisu w BE ale to chyba nie wystarczy więc co jeszcze mam ponosić koszty tłumaczeń kto mi za to zwróci???
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Toyota?
W sierpniu 2023 roku sfinalizowałem zakup samochodu Toyota Yaris Hybryda w salonie Toyoty w Wałbrzychu.Wcześniej negocjoiwałem z Kia, Renault, Hyundai i Jeep. Chciałem oddać w rozliczeniu Toyotę RAV 4. Warunki zaproponowane przez salon Toyoty Wałbrzych przebiły wszystkie inne oferty. Bardzo wysoko oceniam kulturę obsługi, profesjonalne doradztwo oraz co dla mnie jest najważniejsze - szybkie odpowiedzi na moje wątpliwości. Skorzystałem z pełnej oferty - zakup samochodu, ubezpieczenie i rejestracja. W procesie odkupu starego samochodu, wyboru nowego, wyboru wyposażenia dodatkowego oraz usług spotkałem wielu pracowników, którzy z oddaniem doradzali, znosili z uśmiechem moje fanaberie i grymasy. To pozwoliło rozładować napięcia. Negocjacje cenowe trudne, ale nie beznadziejne. Jestem zadowolony z zakupu i obsługi. Polecam. Szczególne podziękowania dla pań; Marleny i Natalii oraz kolegi Kamila. Życzę powodzenia w pracy i wielu klientów.
Jak długo trwa proces awansu w Toyota?
Pani z karabinu podała swoje warunki w sensie firmowe : 2400 brutto premia 300 brutto, 2 zmiany, multisport coś tam dopłacają, opiekę coś tam dopłacają bla, bla... Umowa 3 miesiące agencja, następna z firmy. Szkoda czasu...
Jakie są moje oczekiwania finansowe, czy te warunki mi odpowiadają.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Dzień dobry! W miesiącu marcu 2023r. kupiliśmy z mężem w salonie TOYOTY nasze kolejne auto, a drugie w tym miejscu. tym razem wybraliśmy TOYOTĘ YARIS-CROSS. Że dokonaliśmy trafnego wyboru utwierdził nas Wasz pracownik Pan Marcin Izydorczyk ,ktory wykazał się dużym profesjonalizmem i wysoką kulturą osobistą prezentując wybrany przez nas model auta. Zaopatrzeni w bogatą wiedzę na temat naszego pojazdu -gdy już dotarł do salonu w pięknym kolorze białej perły wyjechaliśmy,wierząc,że posluży nam jak poprzedni wiele lat. Zadowoleni klienci-Teresa i Krzysztof Chrąchol.
Polecam. Szczególnie Pana Marcina Izydorczyk. Dzięki jego zaangażowaniu,kompetencji i wyjątkowemu podejściu do klienta, kupiłam auto właśnie w tym salonie. Mimo iż auto posiadam od 2 lat, nadal mam wsparcie merytoryczne od Pana Marcina, gdy mam pytania lub problem do rozwiązania. Jako klientka salonu jestem bardzo zadowolona.Gdy przyjeżdżam do salonu czuję się zaopiekowana. Gratuluję pracowników.
Okej, łatwo napisać ze coś jest nieprawdą, ale widzę ze ciężej napisać dlaczego? Bez żadnych argumentów ten komentarz nic nie znaczy według mnie.
Człowieku co ty za bzdury piszesz?? Widać że jesteś z salonu i sam sobie wystawiasz opinie. Kupiłem nowe auto z salonu. Przed zakupem opieka i namawianie na inne gadżety do auta.Ogólmie skakanie przed klientem. Po zakupie tak jakbyśmy się nie znali z Panem Marcinem. Nawet dzień dobry nie odpowie starszemu człowiekowi od niego mimo że się dobrze znamy i omawialiśmy zakup samochodu. Ogólnie auto posiadam rok i zero szacunku na serwisie ogólnie w salonie. Pracownicy robią sobie podśmiechujki i obgadują do innych bo sam słyszałem. Ogólnie salonu i ludzi tam pracujących nie polecam. Toyoty po raz drugi już bym nie wybrał a tym bardziej nie w tym salonie. Odradzam każdemu nowemu klientowi zakup w tym salonie samochodu tak marnej jakości i z takimi ludźmi. Omijać Toyota i Dacia!!!!!!!! Nie dajcie się ściemnić że Toyota najlepsza i nie zawodna bo hybrydowa. Ta hybryda to ściema i więcej usterek niż pożytków. Nie pozdrawiam.
Czekaj, oni klienta tu też obgadują? W jego obecności?Xd No patrząc na filozofię toyoty to aż dziwne, że tyle usterek jest, o których piszesz. Ciekawa jestem czy to wina tej obsługi czy ogólnie samego salonu. Może spróbujesz też w innym i wtedy będzie wiadomo gdzie leży wina? Czy całkowicie już z tego serwisu rezygnujesz jednak?
Kup auto to się przekonasz. Na początku P.Marcin będzie ci obiecywał gruszki na wierzbie a jak kupisz auto to zlewka totalna. Tak traktują starszego klienta mimo że kupiłem najdroższa wersje wyposażenia.
No to teraz jestem bardzo zaskoczona. Oni chyba zdają sobie sprawę z tego, że już do nich nie wrócisz, co nie?
Szczerze mówiąc to oni mają to w wielkim powarzaniu!!!Toyota to kiedyś była naprawdę bardzo dobra. Teraz jakość wykonania aut jest gorsza niż Dacii. No masakra co ta Toyota oferuje klientom.
Mowa o modelu Toyota Camry. Salon mega żenada ???? wcześniej miałem toyota corolla sedan. Pani chyba jest z salonu że tak pyta o szczegóły?
No właśnie nie bardzo, bo tak to bym się mogła domyślić o jaki model chodzi. ;) Po prostu to nie tania sprawa i warto się rozeznać wśród osób, które miały jednak doświadczenie w temacie. Tu w salonie mi powiedzą o ewentualnych wadach danego modelu czy raczej nie bardzo?
Aż tak? Ma Pan n myśli całą załogę czy jakieś pojedyncze osoby? Bo skoro tak to ciekawa jestem jaka atmosfera tam w środku między nimi panuje skoro klient takie rzeczy dostrzega
Jest pare osób miłych np Pani blondynka z serwisu bodajże jak się nie myle to Pani Monika. Mimo mojego wieku okazuje kulture i zawsze pomaga mi w problemach i wszystko rzetelnie tłumaczy i naprawde z sercem podchodzi do klienta. Naprawde polecam tą osobe. Dziwie się jak może pracować taki chłop z działu obsługi ds nowych aut a mowa tu oczywiscie o Panu Marcinie Izydorczykowi który jest chamski do klienta podchodzi olewająco do klienta i wogóle brak szacunku do klienta. Nie wiem czy do każdego tak się odnosi z zachowaniem? Robi dobre przekręty na umowach obiecuje złote góry a na papierze co innego wymyślone na poczekaniu. Nagle pojawiają się ukryte koszty a potem jak się człowiek zapyta to udaje zdziwienie szkoda tylko że mu to nie wychodzi. Według mnie to powinien dostać złotą butle że nabija ludzi bardzo dobrze w butle. Tylko dać mu flakon aby nabijał ludzi tak dalej wychodzi mu to że niemal idealnie. Przy konfiguracji auta proponuje to co najdroższe. Już nie mam zamiaru brać auta w tym salonie. Ponieważ ludzie tam pracujący są mega chamscy.
Czy firma czasami potrzebuje kogoś nowego do pracy, podpowiedzcie .
Po raz pierwszy jesteśmy klientami salonu Toyota. Dzięki p. Justynie dokonaliśmy zakupu rocznej Toyoty CHR. Potrafiła nas zachęcić i zorganizować zakup naszego wymarzonego samochodu. Bardzo miła i sympatyczna obsługa, zarówno pani Justyny jak i pani Ani, która pomogła nam w sfinalizowaniu zakupu. Dziękujemy i gratulujemy tak profesjonalnych pracowników.. Małgorzata i Sylwester
Posiadam Toyota auris kupioną w salonie toyoty w Wałbrzychu w 2012 roku jako samochód używany .W dniu 8.marca zgłosiłem w salonie awarię czujników cofania, licząc na usunięcie awarii . Sprawdzono że tak jest rzeczywiście i skasowano mnie na 200,00zł. Chciałbym się dowiedzieć za co .Uważam że serwis interesuje się tylko samochodami nowymi a starsze odstrasza cenami za usługi.
Kolejna toyota w domu,pozdrawiam i bardzo gorąco polecam dwóch sprzedawców w salonie Toyoty w Wałbrzychu. Obaj panowie M Pan Maciej Woliński i Pan Marcin Izydorczyk Duża wiedza i kompetencje,wysoka kultura osobista,rozmowa zawsze bardzo rzeczowa,na temat,wnosząca wiele przydatnych wiadomości,życzliwość w stronę klienta,elastyczność podczas umawiania się na jazdy próbne,pokaz wybranego modelu w salonie itp.
Tragiczna obsługa klienta.
Fajna praca, fajni ludzie i atmosfera jest dobra. W firmie jest jasne, że dobrze pracujesz i dobrze zarabiasz więc polecam.
Witam. Będąc na wczasach w okolicach Wałbrzycha byłem zmuszony zrobić przegląd swojego auta,aby nie stracić gwarancji. Jakież było moje zaskoczenie. Pracownicy bardzo odpowiedzialni, przemiła i fachowa obsługa. Na czas przeglądu dostałem auto zastępcze, tak więc mogłem pozwiedzać z rodziną Zamek Książ.Ceny bardzo konkurencyjne (na Pomorzu koszt przeglądu wyceniono mi na 1500 zł,w Wałbrzychu zapłaciłem niecały 1000 zł). Salon posiada super promocje dnia,miesiąca, dzięki takiej promocji zakupiłem orginalne, aluminiowe felgi za korzystną cenę. Polecam ten salon w 100%.
Jasne i na wczasach torby wywaliles z bagażnika a felgi z promocji dałeś do środka lej tak dalej wodę
Jeśli ktos nie ma weny do pracy to każda praca będzie straszna. Dobrze, że firma zbiera dobre opinie, polecam.
W wątku już od dawna nie pojawiały się wpisy pracowników, czy to znak, że jesteście zadowoleni z pracy w Toyota? Przypuszczam, że warunki zatrudnienia mogły się zmienić w ciągu ostatniego roku. Może pracodawca podniósł wysokość wynagrodzenia? Chętnie dowiem się, co najbardziej Wam odpowiada w pracy w tym miejscu.
Od ponad 20 lat jestem klientem Toyoty Najpierw w Świebodzicach potem w Wałbrzychu. I przez ten cały czas nie mogę nachwalić się obsługi i serwisu. Z początku było lepiej bo jeszcze w Świebodzicach dostawało się przy wizytach w salonie lub serwisie suweniry takie jak zapachy samochodowe. breloki do kluczy a nawet torby na narzędzia. Dzisiaj to tylko wspomnienie dawnych dobrych czasów.
Polecam Firmę Toyota Nowakowski Wałbrzych. Profesjonalne podejście do klienta, pomoc i fachowe rady. Podziękowania dla Pana Dawida z serwisu, dla miłych Pań konsultantek... Życzliwość pracowników- bezcenna! Lubię atmosferę w Toyota za: Pracujące osoby są życzliwe, uśmiechnięte...
Auto na naprawie gwarancyjnej , przez 2 tygodnie zero informacji odnośnie naprawy, po 2 tygodniach okazuje że uwaga w samochodzie nie zrobiono właściwie nic. Jest to pojazd firmowy informowalem że straty finansowe bez samochodu są ogromne. Nikogo to jednak nie interesuje. Ponadto mechanicy dokonują nie autoryzowanych napraw za które chcieli mnie obciążyć. Po długiej rozmowie udało sie obciążyć serwis. To wszystko spowodowało duży niesmak i o ile macie świetnego Flotowca o tyle serwis leży! Albo coś Państwo poprawicie albo stracicie klientów. Bo chociażby dolewanie adblue bez mojej wiedzy za 5l 250 zł jest żartem. Potem wymiana filtra paliwa bez mojej wiedzy. Ciekawe czy coś jeszcze zostanie wymienione. W Toyocie Dobrygowskim takich problemów nie miałem. Mam 4 Toyoty i chyba żadnej więcej a szkoda. Nie POLECAM!!
Toyota (usunięte przez administratora). Dostajesz do podpisania papier , że za lipne szkolenie jak się będziesz zwalniać masz zapłacić 10 tys. a potem zmieniają ci warunki wynagrodzenia na gorsze. Prawda Panie (usunięte przez administratora) ?
W m-cu lipcu dokonaliśmy zakupu kolejnego ( już 4 samochodu marki TOYOTA ) w Waszym salonie W tym miejscu serdecznie dziękujemy p.Marcinowi Izydorczyk za profesjonalną obsługę i duże zaangażowanie w celu spełnienia wszystkich szczegółów naszego zamówienia ( fotele w kolorze czerwono-czarnym - super) rodzeństwo Grażyna i Robert
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Toyota?
Kandydaci do pracy w Toyota napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.