Torimpex Trade sp. z.o.o.

2.7 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Torimpex Trade sp. z.o.o.

@klient Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 7 dni.
Inne
 Pytanie

1.Skoro to nie pana problem to po co to pan komentuje? 2. żadna strata taki klient, leć pan gdzie chce. 3. Są proste kasy samoobsługowe ale widać nie dla każdego. Pozdrawiam.

Stały klient, do tej pory Nowy wpis
Inne
 Pytanie

WIADOMOŚĆ DO PANA MICHAŁA!! TO CO WYPRAWIA SIE W SKLEPIE NA LIGI POLSKIEJ PRZECHODZI LUDZKIE POJECIE! SYTULACJA Z DZIS 06.04 STOJE W KOLEJCE ZA CHLEBEM W DLUGIEJ KOLEJCE 1 PANI UCZACA SIE OBSLUGUJE A AZ 3! AZ3!! PANIE EKSPEDIENTKI STOJA OBOK I SOBIE POGAWEDKI UDZIELAJA A LUDZIE CZEKAJA A CO TAM! ZERO POSZANOWANIA KLINETA, Z KTÓREGO ZYJECIE ???? I TYCH SYTULACJI JEST WIECEJ,NP KOLEJKA ZNOW BARDZO DLUGA DO MIESA PODCHODZI JAKAS PANI NIE Z KOLEJKI I PROSI ZNAJOMA PANI CO SPRZEDAJE ABY JEJ NAŁOŻYŁA TEGO MIESA I CO ? I DAJE A LUDZIE TO WIDZA I DALEJ CZEKAJA NA SWOJA KOLEJ. DRAMAT PO PROSTU DRAMAT!!! NIGDY NIE WIDAC NA SKLEPIE KIEROWNIKA ABY TO WSZYSTKO OPOWIDZIEC, ALE W SUMIE PO CO BEDA KRYC SWOICH. TAK WIEC PANIE MICHALE PROSZE SOBIE POPATRZEC NA KAMERACH CO SIE DZIEJE NA SKLEPIE. MAM NADZIEJE ZE COS SIE ZMIENI BO AZ ZAKUPÓW SIE NIE CHCE ROBIC!

Nowy wpis

Pracodawca

@Stały klient, do tej pory

Dzień dobry, przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja i bardzo za nią przepraszamy. Chcemy, aby nasi klienci czuli się dobrze w naszym sklepie i każdy był traktowany w ten sam sposób. Zwrócimy uwagę na obsługę w naszym sklepie i podejmiemy odpowiednie działania, żeby nasi klienci czuli się bardziej zaopiekowani. Prosimy o jeszcze jedną szansę i zapraszamy na kolejne zakupy! Pozdrawiamy!

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 55 dni.
 Pytanie

Na jakie wsparcie w Torimpex Trade sp. z.o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Torimpex Trade sp. z.o.o.? Można dołączyć rodzinę?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, tak - jest możliwość podłączenia członków rodziny do pakietu medycznego. Pozdrawiamy!

Była pracownica
Były pracownik
@Pytanie

Nie ma żadnego pakietu medycznego

anonim
Inne
@Była pracownica

Nie rozumiem tej zmiany zdania po w zasadzie miesiącu? Co to znaczy, że nagle nie ma pakietu? A co z innymi benefitami? Jakie wszystkie teraz przysługują tak dla jasności? czy co roku następują jakieś zmiany w ich zakresie?

Pracodawca

@Była pracownica

Dzień dobry, pakiet medyczny przysługuje pracownikom zatrudnionym na umowę o pracę. Pracownik po okresie próbnym może przystąpić do ubezpieczenia medycznego PZU i ubezpieczyć również członków rodziny. Jeśli podejmie decyzję o przystąpieniu do pakietu, musi zgłosić się do kadr. Pozdrawiamy!

anonim
Inne
@Torimpex Trade sp. z.o.o.

Dzień dobry, wcześniej ktoś pisał także o umowie zleceniu i teraz zaczynam się zastanawiać czy są tu może stanowiska na których można jedynie na niej pracować skoro jest to podkreślane? I jeśli ktoś już się zatrudnia na zleceniu to jakie inne benefity mimo wszystko mogą przy tym przysługiwać?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, umowa zlecenie jest podpisywana na dłuższy okres z osobami uczącymi się. W innych przypadkach umowa zlecenie podpisywana jest w porozumieniu z kandydatem na uzgodniony okres. W przypadku zleceniobiorców nie przysługują żadne dodatkowe benefity. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem kadry@torimpex.pl. Pozdrawiamy!

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Torimpex Trade sp. z.o.o.?

1
Krystyna
Inne

Co może oznaczać stwierdzenie, że jest ono nieciekawie? Nie wiem jak to intepretować w stosunku do warunków pracy, które mogą być oferowane. Jeśli już to czy da radę opisać jakieś szczegóły? Prócz kierownictwa, to do kogo jeszcze można przyjść z jakimś problemem w trakcie pracy?

Pracodawca

@Krystyna

Pani Krystyno, zapraszamy po szczegóły i kontakt z naszymi kadrami pod adresem kadry@torimpex.pl. Tam też zawsze mogą zostawić wiadomość pracownicy, którzy mają jakiekolwiek zastrzeżenia do zakresu swoich obowiązków czy atmosfery w pracy. Dodatkowo, uwagi i wątpliwości zgłaszać można zawsze do Kierownika Regionu, który regularnie pojawia się w sklepach. Pozdrawiamy!

Klientka
Pracownik
@Krystyna

Torimpex na Ligi Polskiej kierownictwo to zmiany nie szanują człowieka krzyczą i nic im się nie podoba .

Pracodawca

@Klientka

Dzień dobry, będziemy wdzięczni za opisanie sytuacji, jaka Panią spotkała, na kadry@torimpex.pl, abyśmy mogli zareagować i podjąć odpowiednie kroki. Dziękujemy i pozdrawiamy!

Stojąc w kolejce
Inne
 Pytanie

No dobrze. Jest piątek godz 12:30 stoje sobie właśnie na Dziewulskiego w gigantycznej kolejce. Po podstawową rzecz. Chleb. Taka sama gigantyczna kolejka jest do działu mięsnego. Potem gdy ci wszyscy ludzie ruszą do kas to tam tez będą kolejki. Czynne Kasy są dwie. Nie możecie inaczej rozwiązać tego problemu na dziale z pieczywem??? Przecież jest to super proste. Rozdzielcie w końcu pieczywo od ciast. No czy to takie trudne do zrozumienia aby zobaczyć gdzie w sklepie tworzą się wąskie gardła??? To wam powiem - na pieczywie.

Pracodawca

@Stojąc w kolejce

Bardzo dziękujemy za opinię. Rzeczywiście nasze działy tradycyjne cieszą się dużym zainteresowaniem i czasami tworzą się tam kolejki. Postaramy się poprawić czas obsługi w tych miejscach. Zachęcamy również do korzystania z kas samoobsługowych. Pozdrawiamy serdecznie

Stojąc w kolejce
Inne
 Pytanie
@Torimpex Trade sp. z.o.o.

Czy ktoś robił badania na temat stosunku użycia kas samoobsługowych do tradycyjnych? Samoobsługowe ciągle stoją puste, natomiast do tradycyjnych wciąż są kolejki. Przecież na Rubinkowie w większości mieszkają starsze osoby, one sobie nie radzą z kasami samoobsługowymi, zresztą wolą "przy okazji" porozmawiać z kasjerem. Natomiast rozwiązanie dla kolejek na dziale pieczywo: 1. rozdzielenie działów pieczywa od ciasta. 2. rozwiązanie: osobna pani do krojenia chleba i osobna do ciast. Idą święta, kolejki będą coraz większe, naprawdę warto to rozważyć. Dzisiejsza wizyta w sklepie zajęła mi przeszło godzinę a naprawdę poszłam tylko po 5 produktów.

Pracodawca

@Stojąc w kolejce

Tak, mamy badania jaki procent korzysta z kas samoobsługowych. Staramy się też nie zapominać o tradycyjnej obsłudze, która na Rubinkowie jest rzeczywiście bardzo potrzebna. Dziękujemy raz jeszcze za uwagi i zastanowimy się jak usprawnić temat kolejek. Pozdrawiamy serdecznie

Stojąc w kolejce
Inne
 Pytanie
@Torimpex Trade sp. z.o.o.

Ktoś dodał opinię do mojego wpisu (otrzymałam mail) ale opinia została przez Was usunięta. Oto treść: "Pracownik 27.11.2022 00:06 Osobna osoba do krojenia osoba do ciasta jak czasami nie ma kogo wstawić na dane stanowisko ,pracowników jest za mało , odchodzą ponieważ mają dość chorej..." - Niestety nie dowiemy się pozostałej części wpisu, ponieważ został on usunięty. Wolność mediów? Nie od dziś wiadomo, że Torimpex to trudny pracodawca. Podobno pracownicy muszą telefony komórkowe pozostawiać w szatni, czy to prawda?

Agata
Inne
 Pytanie
@Stojąc w kolejce

Nie ma możliwości przy tak dużej kolejce o zawołanie kolejnej osoby do obsługi? Jak tam sytuacja wygląda, ilu jest pracowników?

Pracodawca

@Agata

Pani Agato, podczas dużych kolejek i dni weekendowych najczęściej są 2 lub nawet 3 osoby na stoisku piekarniczym. Produkty cieszą się dużym powodzeniem i często zbiera się tam kolejka. Staramy się, aby klient miał szeroki asortyment w rozsądnej cenie. Niemniej jednak postaramy się oczywiście poprawić sytuację na tym stoisku. Pozdrawiamy serdecznie

Pracodawca

@Stojąc w kolejce

Dzień dobry, Informujemy, że Nasi Pracownicy nie używają telefonów komórkowych podczas obsługi kas, stoisk sprzedaży czy obsługi Klientów, ponieważ czynności te wymagają koncentracji i uwagi pracowników na należytym wykonywaniu swoich zadań oraz z uwagi na wymogi sanitarne jakie obowiązują na stanowiskach sprzedaży żywności. Pozdrawiamy serdecznie

Karolinka
Inne
@Stojąc w kolejce

Te opinie które nie pasują pracodawcy są usuwane.ogolnie wiadomo że praca w firmie Torimpex to niestety żadna przyjemność mówiąc delikatnie.pracownicy tak jak szybko się przyjmują do pracy tak szybko odchodzą.wiadomo że wszędzie trzeba się napracować i nikt tego nie neguje ale żeby jeszcze pracownik był traktowany odpowiednio ale niestety jest inaczej.Firma pisze że chce żeby były godne warunki dla pracowników tylko że to niestety tylko czcze pisanie.Jak najdalej od Torimpexu.

Pracodawca

@Karolinka

Pani Karolino, usuwane są jedynie opinie, które uderzają bezpośrednio w naszych pracowników i pozwalają na ich identyfikację. Wszystkie sygnały, jakie dostajemy na temat warunków pracy oraz współpracy między pracownikami, są omawiane oraz podejmowane są odpowiednie kroki, mające służyć poprawie sytuacji. Pracownicy mogą również na bieżąco zgłaszać swoje uwagi do Kierownika Regionu oraz do kadr. Pozdrawiamy!

Po rozmowie kw.
Kandydat
@Agata

Jest zakaz używania tel. Kom Na terenie sklepu, nawet przy sobie ich, nie można mieć. Jest zakaz opuszczania sklepu w trakcie pracy ( więc w przerwie nie można wyjsc na powietrze) . Tłumaczą to względami bezpieczeństwa, ale nawet głupi zrozumie o co chodzi.

anonim
Inne
@Po rozmowie kw.

Masz na myśli palenie tytoniu? Czy to oznacza, że osoby z nałogami mogą mieć problemy, żeby się dostać? swoją drogą nie ma może tego obecnie w wymogach? I co do tego bezpieczeństwa to jak wygląda teraz szkolenie BHP?

Pracodawca

@Po rozmowie kw.

Dzień dobry, nasi Pracownicy nie używają telefonów komórkowych podczas obsługi kas, stoisk sprzedaży czy obsługi Klientów, ponieważ czynności te wymagają koncentracji na należytym wykonywaniu swoich zadań. Obsługują oni w trakcie pracy urządzenia, przy których obsłudze odpowiednia koncentracja uwagi jest absolutnie niezbędna. Używanie telefonów komórkowych podczas wykonywania wspomnianych czynności wiązałaby się ze zwiększeniem ryzyka urazów u pracowników oraz błędów i pomyłek podczas transakcji płatniczych. Używanie telefonów zakazane jest również z uwagi na wymogi sanitarne, jakie obowiązują na stanowiskach sprzedaży żywności, gdyż stwarza ryzyko zanieczyszczenia mikrobiologicznego żywności. Dziękujemy za zrozumienie i pozdrawiamy serdecznie!

Jolanta
Inne
@anonim

Chyba jednak z paleniem tytoniu nie ma problemu nie ma problemu :) jedna z pracownic sklepu na Grudziądzkiej notorycznie swój czas spędza na fajce ????Bodajże Pani Dorotka ???? Przynajmniej tak do niej mówią ????

Pracodawca

@Jolanta

Dzień dobry, kryteria doboru i zatrudnienia pracowników w Firmie Torimpex w żaden sposób nie są wiązane z "nałogami" pracownika. Nie uzyskujemy na ten temat żadnych informacji od pracowników na etapie rekrutacji. Dbamy jednak o to, żeby pracownicy przestrzegali zasad higieny i bezpieczeństwa pracy. Pozdrawiamy!

anonim
Kandydat
@Torimpex Trade sp. z.o.o.

Czyli w trakcie przerw nie ma problemu, żeby udać się na „fajkę”? widzę teraz dostępna od dwóch dni ofertę pracy na pewnym portalu i zastanawiam się w nawiązaniu do tego całego wątku z jakich przyczyn obecnie dochodzi do rezygnacji ze współpracy od strony Pracodawcy?

Pracodawca

@anonim

Zapraszamy do kontaktu pod adresem kadry@torimpex.pl - postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania i rozwiać wątpliwości ;)

Aneta
Inne
@anonim

Nie wiem jakie standardy higieny posiadacie, ale obsluga działu mięsnego Np. Na Grudziądzkiej wola o pomstę do nieba a właściwie rzesy do nieba posklejane i brudne od 3 dniowego makijażu …

anonim
Inne
@Aneta

Czy to ten sklep, do którego jest ta aktualna oferta pracy? Widzę w opisie tylko, że jest to stanowisko dla sprzedawcy w jednym z dziewięciu firmowych sklepów. Jest tam podany adres czy mi się przeoczył? Co do tego wspomnianego makijażu to regulamin sklepu na niego na spokojnie zezwala? Gorzej będę mieć z paznokciami? Trzeba mieć krótkie?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, według ustalonych standardów higieny paznokcie nie powinny być zbyt długie, to znaczy nie powinny przeszkadzać w obsłudze urządzeń tj. kasa, waga, oraz w noszeniu rękawiczek jednorazowych. Paznokcie mogą być pomalowane, ale na neutralne kolory. W kwestii makijażu nie mamy odgórnie określonych wymogów odnoszących się do zasad BHP i kwestii sanitarnych, gdyż nie stanowi on zagrożenia dla bezpieczeństwa żywności. Wszystkie przypadki rozpatrujemy więc indywidualnie na płaszczyźnie estetycznych wrażeń, kierując się między innymi odczuciami klientów. Po szczegółowe informacje odsyłamy pod adres kadry@torimpex.pl. Pozdrawiamy! :)

Stojąc w kolejce po chleb
Inne
 Pytanie

Dziewuslkiego. No stoje dobie i stoje to napisze pare słów. Weźcie pomyślcie o organizacji stanowiska z chlebem. Nie pierwszy raz już to puszę. No rozdzielcie kurde pieczywo od ciasta!!! Za mną kolejka gigant aż do monopolowego i cześć ludzi rezygnuje. Na całym sklepie 4-5 pań wykłada towar. Po co? A przy chlebie jedna Powolna Ania. Obie kierowniczki przechodzą, żadna nie zwróci uwagi. Nie, najważniejsze wyłożyć serki, bo cztery kupki tych samych serków to za mało. Powolnej Ani skończył się papier, stoisko zostawiła i poszła szukać takiej co to papier potrafi wymienić. Przyszła, papier wymieniła ale koleżance w kolejce gigant nie pomogła, bo serki czekają. Podłoga brudna. Jedna pani czekała 20 min aż ktoś podejdzie i przekroi jej arbuza, bo wcześniej nikt nie pomyślał by to zrobić. Organizacja jest fatalna!!!

Pracodawca

@Stojąc w kolejce po chleb

Dziękujemy za opis sytuacji i przykro nam, że spotkały Panią/Pana takie niedogodności. Obsługa klienta oraz jego zadowolenie z zakupów jest dla nas bardzo ważne, stąd obiecujemy przyjrzeć się organizacji pracy na naszym sklepie, a zwłaszcza na stoisku piekarniczym. Pozdrawiamy!

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, cenimy wszystkie opinie, bo pomagają nam one reagować i wprowadzać zmiany w naszych sklepach. Archiwizowane są jedynie te opinie, które pozwalają na bezpośrednią identyfikację naszych pracowników i obrażają ich. Pozdrawiamy!

Marcin
Kandydat
 Pytanie

Stanowisko kierowca jakie godziny pracy i wynagrodzenie ??

Pracodawca

@Marcin

Panie Marcinie, prosimy o kontakt pod adresem kadry@torimpex.pl, gdzie uzyska Pan odpowiedzi na wszystkie pytania. Pozdrawiamy! :)

Pytanie
 Pytanie

Czy urlop w Torimpex Trade sp. z.o.o. jest płatny 100%?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, prosimy o kontakt z działem kadr pod adresem kadry@torimpex.pl, gdzie udzielimy wszystkich informacji :)

Lusja
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego w tej firmie tak jest ? Dlaczego nie szanujcie pracowników ?

1

Pracodawca

@Lusja

Witamy serdecznie, Torimpex na rynku toruńskim działa już ponad 30 lat. Zdajemy sobie sprawę, że jest ciągle wiele do poprawienia ale około 50% pracowników firmy pracuje dłużej niż 5 lat co daje nam powód do zadowolenia oraz pozycjonuje nas na rynku pracy jako stabilnego partnera. Pozdrawiamy serdecznie

Kasia.
Były pracownik
@Lusja

Święta Prawda.. Ten kto się podlizuje to zostaje.. Ale drugiemu szansy nie dają.. Tylko zwalniaja.. Ale Karma wróci i do nich. Totalna Żenada.

Miki2107
Inne
@Lusja

Dokładnie zero szacunku dla pracownika czy to przy klientach czy to poza klientami.A widząc po odpowiedziach z firmy jest to lekceważone.Nie polecam pracy w firmie Torimpex

Pracodawca

@Miki2107

Dzień dobry, opinie naszych pracowników są dla nas bardzo ważne, stąd zachęcamy ich, aby zawsze informowali nas o podobnych sytuacjach. Kiedy dochodzą do nas niepokojące sygnały, podejmujemy rozmowy i działania służące poprawie atmosfery pracy. Pozdrawiamy!

Wierny klient.
Inne
 Pytanie

Chciałbym dowiedzieć się dlaczego kierownictwo krzyczy na swoich pracowników? Robię zakupy w 3 sklepach na Rubinkowie. To jest Leszczynowa, Dziewulskiego i Ligi Polskiej. Na tym ostatnim drą sie niemożliwie na pracowników. Na Dziewulskiego rzadziej ale też się zdarza. Na Leszczynowej jedynie kasjerki krzyczą do siebie (choć mają dzwonek bo nie raz go słyszałem). Czy klienci naprawdę muszą słuchać krzyków na pracowników i darcia się pracowników do siebie? Zróbcie coś z tym bo przez takie sytuacje tracicie klientów. Ostatnio wyszedłem z jednego z waszych sklepów i poszedłem do Biedronki bo nie da się słuchać tego darcia pyska. Pozdrawiam

Pracodawca
Pracodawca
@Wierny klient.

Dziękujemy za informacje. Chcemy, żeby nasi klienci czuli się w naszych sklepach dobrze i swobodnie, dlatego przyjrzymy się bliżej tej sytuacji. Zachęcamy do ponownego odwiedzenia naszych sklepów!

Pobliski mieszkaniec
Inne
 Pytanie

To co się dzieje na stoisku z pieczywem od ostatnich dwóch dni (po długim weekendzie 06-08/01/2023) to jest tragedia. Wracając z pracy po 15:00 nie da się kupić chleba. Nie ma nic! Półki świecą pustkami, a panie krzątają się zadowolone po drugiej stronie lady. Co się stało? Przez 15 lat nie było takiego problemu. Czy u Was ktoś nowy zaczął robić zamówienia pieczywa? Jeśli tak to ewidentnie sobie nie radzi. Niech ktoś zrewiduje zamówienia i poprawi tą sytuacje.

Pobliski mieszkaniec
Inne
@Pobliski mieszkaniec

Przepraszam bardzo, ale z tego zdenerwowana zapomniałem napisać, o który sklep TORIMPEX chodzi. Mowa o sklepie przy ulicy Dziewulskiego na II Rubinkowie.

Pracodawca

@Pobliski mieszkaniec

Dziękujemy za informacje. Zwrócimy uwagę na ilość zamawianego pieczywa w naszym sklepie i zweryfikujemy ją tak, żeby świeżego pieczywa starczyło również dla klientów robiących zakupy w popołudniowych godzinach. Pozdrawiamy serdecznie

Klient
Inne
@Pobliski mieszkaniec

Niestety chyba na wszystkich sklepach na Ligi Polskiej tak samo o16.00 jest jeden bochenek chleba i to razowego.

Pracodawca

@Klient

Dziękujemy za opinię. Wszystkie informacje są dla nas cenne, gdyż dzięki nim możemy się zmieniać i podwyższać nasze standardy. Pozdrawiamy!

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Torimpex Trade sp. z.o.o. podczas okresu próbnego?

Ooooo
Były pracownik
@Pytanie

Umowa zlecenie jak się sprawdzisz masz 3 mce probne jak nie papa

Dominika
Inne
@Ooooo

statystycznie w praniu jak to wychodzi tak naprawdę? ile z przykładowych 10 osób by się dostało a ile nie? selekcja jest spora?

Stała klientka
Inne
 Pytanie

Nie wiem już kogo pytać, ale gdzie się podziały wędliny Niewieścina u Państwa w sklepach??? Ta przepyszna Pasztetowa, którą uwielbiają moje dzieci na śniadanie i rewelacyjna Szynka dziadka??? Objechałam prawie wszystkie Torimpexy i nie ma nic na żadnym sklepie już od jakiegoś czasu szkoda, jestem załamana, bo zawsze kupowałam do tego świeże bułeczki i pomidorka. Teraz chyba będę musiała iść do sklepu firmowego. Nie chciałabym rezygnować z zakupów w waszym sklepie, bo jest mi po drodze i zawsze miła atmosfera. Czy będzie możliwość jeszcze zakupu tej Pysznej pasztetowej i szynki dziadka??? Zróbcie coś z tym!!! Stała klientka

klient
Inne
 Pytanie

Witam ! jest w tej chwili godzina 7.20. Dlaczego o tej godzinie w sklepie Torimpexu przy ul. Głowackiego nie ma bułek ? Chodzi mi o bułki najzwyklejsze. Rozumiem że bułki pieczone w sklepie potrzebują czasu, bo to sam piec trzeba nagrzać a i samo pieczenie też wymaga czasu. Panie w sklepie są od godziny 5 . Czy przez 2,5 godziny naprawdę nie ma czasu aby włączyć piec ? to nie wymaga więcej jak 5 sekund. Po za tym proszę zwrócić uwagę obsłudze aby bułki były naprawdę wypieczone bo często się zdarza że w środku po prostu czuć surowe ciasto. Klient

Pracodawca

@klient

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Przekażemy informację kierownikowi sklepu i na pewno zwrócimy uwagę na opisany problem. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy ponownie

Drawde1
Inne
 Pytanie

Czyżby tak zabolał mój komentarz, że tak szybko go usunęliście?

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Torimpex Trade sp. z.o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, w firmie Torimpex pracuje około 200 osób w chwili obecnej. Pozdrawiamy serdecznie

Gogo
Inne
 Pytanie

Kupuję produkty w Torimpex na ul .Dziewulskiego. Stoisko mięsne jest najgorzej zorganizowanym stoiskiem. Co sie dzieje,że o każdej porze obsługuje tylko jedna osoba ,ponieważ druga albo coś układa,albo donosi wędlinę,której jest w dostatku nie zważając,że jest długa kolejka,tak dzieje się codziennie o każdej godzinie,a popołudniami w szczególności. Czy nie ma kogoś pilnującego tego miejsca? Kobiety tam pracujące od wielu lat wykorzystują młode a same czyszczą maszyny do krojenia o godz 17!!!!!!!!!! Coś nieprawdopodobnego. Proszę z tym zrobić porządek.

Pracodawca

@Gogo

Dziękujemy za komentarz. Jako firma z ponad trzydziestoletnim stażem możemy zapewnić, że obsługa klienta jest dla nas kluczowym elementem dlatego na pewno przyjrzymy się zaistniałej sytuacji. Zapewniamy również, że postaramy się wyciągnąć wnioski i poprawić jakość obsługi. Pozdrawiamy serdecznie

Madzia
Inne
@Gogo

Zgadzam się z opinia po części tylko . Akurat zła organizacja pracy w tym sklepie to nie wina Pan pracujących a tylko kierownictwa . Jestem w rym sklepie codziennie i widzę co się dzieje . Ostatnio na zmianie policzyłam 7 dziewczyn . 7 na zmianie na mięso kasy pieczywo i ser plus dokładanie towaru. To jest kpina . Nie raz stoję w kolejkach i spędzam w rym sklepie ponad pół godziny a na sali wykładają towar dwie osoby zamiast podejść i „rozwalić „ kolejki na mięsie i pieczywie . To nie wina pracowników , dziwie się tym kobietom ze jeszcze ram pracują za takie traktowanie i takie pieniądze Stała klientka Magda Murawska ( pisze nazwisko aby dyrekcja nie pomyślała ze ro któraś z pracownic )

Xxx
Inne
 Pytanie

Myślę, że pani Karolina powinna zostać na sklepie. Zwracanie komuś uwagi o koszyk nie jest powodem żeby kogoś przenosić na inny sklep (jak pisała osoba w innym wpisie?). Osoba ewidentnie się na nią uwzięła. Pani Karolina jest bardzo dobrym pracownikiem z doświadczeniem. Hipokryzją jest,że na waszych sklepach brakuje ludzi a jeszcze zwalniacie,przenosicie i nie wiadomo co jeszcze. Potem jedna pracownica musi robić za 5 osób. Robiąc zakupy widzę jak jedna pani jest na piekarni, potem siedzi na kasie, dokłada warzywny.. Prawda jest taka, że torimpex nigdy nie kierował się dobrem swoich pracowników. Tylko zawsze ważny klient. Nieważne co zrobił. Prędzej z pracownika zrobią złodzieja niż z klienta, bo nie obchodzi ich czy klient nas wyzywa/oczernia zawsze jest wina pracownika i co za tym idzie wyciągane są konsekwencje. Przeniesienia, zabieranie premii, a nawet zwalniają pracownika gdy tylko jedna rzecz im się nie podoba.

Kasia.
Pracownik
@Xxx

Święta Prawda. Popieram Panią. Ja tak właśnie zostałam zwolniona.

4
Toja
Inne
@Xxx

Wszystko pięknie, tylko żeby jeszcze było po polsku! Nie na sklepie, a w sklepie, w piekarni, w stoisku itd. To paskudne "na" jest rusycyzmem! Po polsku się tak nie mówi.

Zostaw merytoryczną opinię o Torimpex Trade sp. z.o.o. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Torimpex Trade sp. z.o.o.
Przejdź do nowych opinii