Słyszałam ze są super benefity pracownicze, to prawda ?
jędza, akurat w TK MAXX jest sporo rzeczy do poprawy. Mówię to jako ex pracownik i jako klient. Przede wszystkim trzeba poprawić atmosferę w zespołach i podstawy. No i wprowadzać lepsze rozwiązania grafikowe.
W takim przypadku należało prosić kierownika. Stała klientka znaczy co? Lepsza? Często kupuję tam. Jest zbyt mało personelu. Pracownice są non stop na wysokich obrotach. Nie uważam aby personel mógł sobie pozwolić aby zwrócić się do klienta przez_ty_należalo sprawę rozwiązać na miejscu
M1 Zabrze Witam,bardzo mi przykro ale muszę stwierdzić że obsługa w Państwa sklepie jest okropna.Będąc dziś u Was na zakupach zapytałam jedną z pań stojących przy kasie gdzie znajdę dana rzecz i czy wogóle coś takiego państwo macie w tym kolorze.Usłyszałam odpowiedź,,idź sobie poszukaj ja nie pomogę"Nie wiem czy w dzisiejszych czasach tak własnie się traktuje klienta ale dzisiejszym zachowaniem pani byłam bardzo rozczarowana tym bardziej że jestem tam dość częstym klientem. Z poważaniem klientka.