Contact Sales

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Contact Sales

anonim Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Na tym polega praca w call center, do tych ludzi jednak trzeba zadzwonić i nie ma w tym nic dziwnego. Rozumiem, że jest szkolenie wstępne i płatne. Ile ono trwa zanim człowiek zacznie realnie pracować? Płatne jest tak samo jak normalny czas pracy? Jak ktoś nie wyrobi sprzedaży to istnieje faktycznie możliwość zwolnienia? Ktoś wcześniej napisał, że tak i trochę się nad tym zastanawiam.

1
Marzena
Kandydat

Powie mi ktoś jeszcze, jaki jest poziom tego stanowiska, na które było ogłoszenie kiedyś, profesjonalny doradca klienta? Chodzi mi tylko o to, czy to junior/senior etc. Jakie doświadczenie jest potrzebne?

Mateusz
Były pracownik
@Marzena

Profesjonalny doradca klienta to ładnie ubrana w słowa wychodząca linia w call center tj. dzwonienie do ludzi, gdzie bazę w jakiś 70% stanowią starsze osoby i wpychanie im umów. Doświadczenie nie jest potrzebne, zapewnione jest szkolenie i biorą wszystkich. Najlepiej nie mieć w sumie doświadczenia w sprzedaży, to wtedy łatwiej ulepią coś z tej gliny i się człowiek nauczy być robotem czytającym skrypt sprzedażowy. Wszystko pod dewizą „dopóki Uokik nie zabroni tak zrobić to jest to oficjalna procedura sprzedaży” za którą oczywiście można mieć naganę od koordynatora. Tutaj mam na myśli np.włączanie jakiś płatnych nieobowiązkowych usług czy pakietów tv klientowi, albo dosprzedaż akcesoriów do telefonu z firmy krzak mówiąc, że to składowa zestawu i nie da się kupić bez tego smartfona, ale lista takich akcji za które Orange dostaje kary od Uokik jest o wiele dłuższa. No i abonamenty tez dzięki temu drożeją,bo te kary poniekąd są przerzucane na klientów. Jeśli jesteś socjopatą i chcesz babci/dziadziusiowi z najniższą emeryturą wciskać pakiet Orange Love za 120zł (gdy aktualnie na bardzo starej umowie płaci 25zł i mówi,że nie potrzebuje nic więcej) i nie masz problemu jak ktoś regularnie na Ciebie przeklina to polecam XD Ale tak działa sprzedaż w takich miejscach typu call center, trzeba orać klientów i wycisnąć z nich jak najwiecej się da tj.sprzedać jak najwiecej. Jak to mówią konsultanci u nas o klientach „w 15dniu po podpisaniu umowy już się nie znamy” (do 14stu dni można odstąpić od umów zawieranych na odległość)

Sylwek
Inne
@Mateusz

Od tego, ile pakietów lub akcesoriów sprzedam, zależy wynagrodzenie? Jak taka umowa o pracę jest skonstruowana? Ile wynosi podstawa i jaki jest system premiowy, jeśli to nie tajemnica? Dobrze wiedzieć, ile potencjalnie można zarobić i czy nie byłoby tu dla nikogo problemem, jakby mi sprzedaż nie szła?

Viola
Były pracownik
@Sylwek

Jeśli ci sprzedaż nie będzie szła, to cię zwolnią w ciągu dwóch tygodni.

Mateusz Nowy wpis
Były pracownik
@Sylwek

@sylwek Podstawa to minimalna krajowa, jak jesteś do 26rż to zgodnie z podatkiem dla młodych brutto = netto. Umowa zlecenie i również o pracę jako wynagrodzenie ma zawartą stawkę godzinową/miesięczną ,którą jest minimalna krajowa. Dużo punktów o karach pieniężnych które możesz wyłapać i magiczny zapis,że kwota wynagrodzenia podstawowego może być powiększona o prowizje,która jest wypłacana na postawie tzw.procedury prowizyjnej która co miesiąc jest nowa i przedstawiona na koniec poprzedniego miesiąca przez kierownika(czyli co miesiąc cele rosną,albo procent wykonania planu i żeby nie mieć nic uciętego z prowizji,albo mieć cokolwiek zapłacone z prowizji trzeba sprzedawać konkretne rzeczy w danym miesiącu itp.)Więc tak, końcowe wynagrodzenie zależy od sprzedaży nie tylko umów,ale i akcesoriów czy dodatkowych usług. Gra nie warta świeczki bo koniec końców jak jesteś przeciętnym sprzedawcą wyrabiasz z 200zl brutto prowizji, a jak dobrym (czyt.wciskasz wszystko wszystkim bez ludzkich odruchów i póki uokik nie zakaże) to możesz wyrobić trochę więcej, jak to lubią mówić „sufit prowizji nie istnieje”. Podstawy nie mogą Ci uciąć wiec wynagrodzenie głównie zależy od liczby przepracowanych godzin(albo umowy o prace za minimalna o którą trudno), realnie premie którymi się chwalą wyrabia mały promil tej firmy. Słowo promil użyte nie bez przyczyny,bo duża część osob w zespołach jak i samych koordynatorów topi presję i ten mobbing przełożonych w alkoholu i hazardzie. Wystarczy wsłuchać się na sali,po jakimkolwiek meczu,nie ważne czy to polska czy liga angielska czy jeszcze coś innego jak koordynatorzy mówią ile pieniędzy przerąbali na zakładach bukmacherskich i jakiego kaca nie mają z tego powodu, może z tego powodu są tacy dla „zwykłych pracowników” ale to już wróżenie z kart. Wiadomo tylko ze nad gnoją koordynatorzy, koordynatorów warszawka a warszawke dyrektorka

Lili Nowy wpis
Inne
@Mateusz

Dzięki za ten komentarz... Mógłbyś napisać jeszcze w jaki sposób odbywa się ta opisywana sprzedaż? To jest telefonicznie czy na miejscu u klientów robi się jakieś pokazy? Firma szkoli z technik sprzedażowych?

Bruce Wayne Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Sylwek

Nie no co Ty, przecież jak pracujesz na słuchawce w sprzedaży i Ci nie idzie to na jakiej podstawie miałby ktoś mieć problem?

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Contact Sales można ubiegać się o podwyżkę?

Pracownik/klient
Były pracownik

Wypowiem się zarówno jako pracownik (na szczęście już były ) jak i klient usług 0r4n63 firma wywiera presję na pracowników, liczy się tylko wynik i okej ja to rozumiem, tak działa biznes ze musimy zarabiać, ale to jest aż śmieszne gdy trzeba dzwonić n-ty do klienta który wyraźnie zaznaczył ze prosi się nie kontaktować, słyszał już ofertę i się do niej odniósł. Bazy chyba zbierane najgorsze po innych dostawcach bo dzwonić się na tym nie da, typ klienta tragiczny ale nie ma się co dziwić ja mimo ze cierpliwość mam anielska mam już dość wydzwanianiaod przedstawicieli firmy. Pracy nikomu nie polecam szkoda nerwowo

Alicja
Kandydat
@Pracownik/klient

A powiesz w jaki sposób jest ta presja wywierana? Mówisz, że klient jest ciężki, a czy firma udziela jakiegoś wsparcia psychologicznego dla pracowników?

1
Pracownik/klient
Były pracownik
@Alicja

Szczerze to ja tego nie odczuwam, samo szkolenie było dobrze przeprowadzone ale później każdy musi sobie sam radzić :/

Monika
Inne
@Pracownik/klient

Ok, to można wiedzieć coś więcej o tym szkoleniu początkowym? Bo to mnie bardzo ciekawi. Ile ono trwało/ i jak wyglądało? W sensie, czy to była tylko teoria, jakieś wykłady, praktykowanie na konkretnych przykładach?

Renata
Kandydat
@Pracownik/klient

Klienci jak to klienci w dodatku przez telefon nie raz usłyszałam kilka epitetów w swoją stronę. Ale praca to praca, nie ma co się denerwować. A jeżeli chodzi o wynagrodzenie to powiesz coś o zarobkach? Ile jako świeżak można zarobić?

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo dziwna, rekruterka chodziła i mówiła jak robot ,na siłę chciała zrobić wyniosłość rozmowy i wrażenie że to super prestiżowa firma. Taki tani kit :)

Pytania

Nie było

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Mikołaj
Pracownik

Firma w której narzucasz nie korzystne umowy dla klientów Orange. Niska podstawa - najniższa krajowa. Słabe prowizje które dodatkowo ucinają na koniec miesiąca. Do tego dochodzą kary umowne i brak przestrzegania systemu wynagrodzeń. Pierwszy raz spotkałem się z taka parszywa firmą

Marzena
Inne

Cześć, spotkałam się z ofertą Profesjonalny Doradca Klienta do nich. Ktoś wie, czy dobrze płacą na tym stanowisku? Proszę o więcej szczegółów, jeśli jest taka możliwość.

Nieważme
Były pracownik
 Pytanie

Czy polecam? odpowiedź jest prosta NIE, a dlaczego ? otóż już tłumaczę... pracowałam na projekcie firmy ORANGE. UZ stawka na godzinę 19,70 brutto. Na początku szkoleń zachwalał system premiowy, okazało się, ze i on jest daleki do ideału. Tak naprawdę można było dorobić max 300-500 zł na samej prowizji ponieważ jej stawki były delikatnie mówiąc śmieszne. Zawsze na koniec miesiąca wypłata mi się nie zgadzała, a własciwie ilosc godzim,, tu brakowało 2, tutaj 5. Wypłata 10 kazdego miesiaca ? śmiech na sali.... mają zapis w umowie, ze wypłata następuje w terminie do 7 dnia od zaakceptowania pasku w ERP, a on jest wystawiany ok. 10 dnia miesiąca. Moje wypłaty zawsze były opóźnione, listopadową dostałam 14/11, bo świeta. Żeby cokolwiek zarobić w tej firmie trzeba pracować po 200 h msc .miec status studenta (brutto=netto) w przeciwnym razie radze uciekac jak najdalej :)

Byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie

OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM!( cala firme, ja pracowalam na kampanii orange) Ja zaluje ze nie posluchalam sie opinii, tylko zaryzykowalam. Totalnie strata czasu i nerwow. Zacznijmy od tego ze mamy tygodniowe szkolenie ( ktore wyplacane jest 50% po 50h i kolejne 50% po 100h). Codziennie siedzisz po 6h i uczysz sie rzeczy ktore w wiekszosci nie sa potrzebne i mozna byloby je wytlumaczyc szybciej. ( np caly dzien na tlumaczenie czym jest rodo). Jesli nie zrobisz 2 umow w ciagu 5 dni to Cie zwalniaja… ja mialam zrobiona 1 i w ostatni dzien mialam awarie internetu( praca zdalna) przez co pracowalam tylko pol dnia i mnie zwolnili :))) wiec super, bo nie dostalam nawet szansy zeby odrobic te godziny. Wiec jezeli zalezy Ci na pracy to prawdopodobnie bedziesz zestresowany tym ze jezeli nie zrobisz umowy to mozesz zaczac szukac nowej pracy :))) ale nawet jak zrobisz umowy to i tak moga Cie zwolnic. Zrobienie umowy nie jest proste bo na poczatek daja Cie to gorszej bazy, gdzie kontaktujesz sie w 90% z starszymi osobami, np 85 letnim panem ktory placi 20 zl za abonament a Ty mu proponujesz abonament z internetem mobilnym za 89.99. Gdzie pan nie umie tego obslugiwac i wez go namow. Sama w zyciu bym tego nie kupila a gdzie komus to wcisnac, zwlaszcza starszej osobie…Zwalniaja prawie wszystkich, zaplaca Ci za te 5 dni „wsparcia” ( gdzie to wsparcie bylo, to nie wiem). Natomiast caly tydzien szkolen po 6 godzin godzinnie pozostaje bezplatny bo nie przepracowales 50h. Nie interesuje ich czy masz jakies wydatki, dom na utrzymaniu, rodzine. Zwolnia. We wczesniejszej firmie jak pracowalam to mieli zasade” nie brac nowych osob a szkolic tych co sa „. Tu jak widac do pracy ciagle szukaja zeby zwalniac i brac kolejnych ( logiczne myslenie co nie?) . Warto dodac ze system na ktorym sie pracuje jest tak do bani ze ciagle sie zacina i trzeba go reseteowac. Warto tu wspomniec o pani Beacie ktora jest szkoleniowcem a zachowuje sie jakby byla niewiadomo kim. Czulam sie jak w jakims (usunięte przez administratora) Wyszlam do lazienki, zapomnialam zablokowac ekran w laptopie to wiadomosci co pare sekund ze mam to zrobic, nie zdazylam odpisac to „ dlaczego nie odpisujesz??!” mimo ze nawet minuta nie minela XD. Problemy doslownie o wszystko. Wmawianie mi ze przez moj jednodniowy problem z internetem ( awaria operatora bo dzwonilam) wszyscy maja problem z systemem( gdzie z nim zawsze byl problem). Zwalnianie z usmiechem na twarzy. Potem gdy inna osoba tez napisala ze ma problem z internetem i jej system sie zacina to Pani szkoleniowiec juz nie miala problemu. Gdy zapytalam grzecznie jak system mogl sie innym zacinac skoro to „ przeze mnie sa problemy” to mnie usunela z grupy XD. Smiech na sali. Pani Beata za bardzo sie wczula, bo tak jak powiedziala musialo byc, zazyczyla sobie ze mam usunac aplikacje teams w telefonie bo tak nie widziala moich rozmow ( do laptopa moja podglad) „prosze w tej chwili usunac aplikacje”, minuta pozniej „ dlaczego Ty odpisujesz z telefonu??? Kazalam Ci usunac?? Wiekszosc osob korzystalo z telefonu bo jak rozmawiasz z kims na sluchawce i patrzysz w ekran jakie ma uslugi to latwiej odczytac z telefonu niz na laptopie ale no taki kaprys ze nie mozna. Natomiast sa wybrane osoby do ktorych od poczatku jest problem o wszystko. Nie rozumiem jak osoby bez empatii moga pracowac z innymi osobami? W tej firmie nie ma czegos takiego jak wsparcie, wspolczucie, wyrozumialosc. Tutaj chcialabym zaznaczyc ze wielka osoba jest pan Marcin( od wstepnego szkolenia). Zawsze mozna bylo liczyc na jego pomoc. Byl wyrozumialy i zawsze poprawial humor.

niespełniona

Ja odradzam to call center!!! Najgorsze w jakim pracowałam. Przez tydzień w ramach "szkolenia" pracujesz za darmo a w następnym tygodniu jak się nie sprawdzisz to cie wywalają. A pod drzwiami rekrutacji kolejki nowych na Twoje miejsce, przemiał jakiego nie ma nigdzie. Codziennie zaczynając prace masz świadomość, że już kogoś na Twoje miejsce szukają. To były najbardziej stresujące 2 tygodnie w moich dotychczasowych pracach za którą dostałam psie pieniądze a za zszargane nerwy nikt mi nie zwróci.

seba
@niespełniona

Albo tak dużo się zmieniło, albo wymyślasz bo się nie sprawdziłaś. Przez 3 miesiące pracy widziałem ludzi, których nikt nie pamięta - tak rzadko się pojawiają, a jednak są i nikt ich nie wyrzuca jeżeli tylko CHCĄ PRACOWAĆ. Wniosek jest prosty, nie chciało Ci się, albo byłaś aż tak słaba..

fhkk
@seba

jasne,to dlaczego ci dziękują za współpracę ,jeżeli nic nie sprzedasz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lolo
@fhkk

hmmm nie wiem może dlatego, że ta praca polega na SPRZEDAŻY? :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maria
Kandydat
 Pytanie
@niespełniona

Za szkolenie nie płacą????Dlaczego ???Czy ktoś pytał się???Jak można się nie sprawdzić w pracy po szkoleniu ???Czyli jedno można stwierdzić =osoba, która szkoli nie umie przekazać dokładnie wiedzy ????

Maria
Kandydat
 Pytanie
@seba

Czy ta firma tylko rekrutuje ludzi do sprzedaży????

Rozgoryczona
Były pracownik
@niespełniona

To prawda miałam taką samą sytuację, zabrakło mi 5 zł do dziennego celu i do widzenia!!! Co chwilę naciski trzymanie się skryptu człowiek daje z siebie ile może a i tak jest źle nie polecam

Jan
Inne

Przeczytałem, że pracownicy nie dogadują się między sobą. Czyli co, nie można liczyć na żadną pomoc w przypadku kłopotów?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Telekadra mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?

Nick
Pracownik
@Pytanie

Tak

Aleksander
Inne
@Nick

Napiszesz w jakich? Są imprezy firmowe albo jakieś wycieczki? Dają coś jeszcze jako benefit z socjalu?

lol
Pracownik
@Aleksander

Ubezpieczenie jest z benefitów

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Telekadra dogadują się między sobą?

Szuflada
Były pracownik
@Pytanie

nie

ciekawy
 Pytanie

Czy koordynator/ka grupy sprzedażowej ma realne możliwości awansu w strukturach firmy? Czy przed objęciem tego stanowiska również konieczne jest tygodniowe nieodpłatne szkolenie? Jak firma zapatruje się na złożenie aplikacji na kilka różnych stanowisk?

Były

Ciekawe czy pracuje tam jeszcze Pan Minionek. P. PTAK XD, który tylko szuka kogo by tu uwalic za identyfikator czy kanapki ????????

Agnieszka
Inne
@Były

Forum GoWork.pl nie jest dobrym miejscem na dyskusję na temat zachowania konkretnego pracownika - jego głównym celem jest wymiana opinii na temat warunków zatrudnienia. Jako były pracownik może powiesz coś na ten temat? Jak oceniasz atmosferę w firmie Telekadra?

Olop
@Były

Pracuje i ma się dobrze

Agata
Inne
@Olop

@Olop A Tobie jak się pracuje w Telekadra? Firma stawia na rozwój swoich pracowników poprzez szkolenia?

Pan w koszuli i w koularach
@Były

Minionek pracuje XD

Nick

Polecam dobrze przemyslec zatrudnienie. Nie placa nic za szkolenie, choc bez tego szkolenia nie mozesz podjac tej pracy. Jezeli sie nie myle jezeli bez tego szkolenia nie moge podjac pracy to szkolenie musi byc traktowane jak godziny pracy. Drugie - slabe wynagrodzenie, jako student mozna sobie dorobic i np kelnerem lub kurierem i wiecej zarobic. Praca jest dosyc stresujaca, nie rzadko klienci przeklinaja i mowia jak im sie nie podoba uslugi tej firmy. Nie polecam, przemyslcie to

Franciszek
Inne
@Nick

Napisałeś o niskim poziomie wynagrodzenia. Nie ukrywam, że chciałbym dowiedzieć się, ile można zarobić, dlatego mógłbyś podać konkretną kwotę, którą pracownikowi oferuje firma Telekadra? Z góry dzięki za pomoc.

Jeff
@Franciszek

Chłopie, to zatrudnij się i będziesz wiedział, ile zarobisz. Z resztą przynajmniej oficjalnie na warunki finansowe podpisujesz poufność, także oficjalnie nikt nic nie powie ;)

Aleksander
Inne
@Jeff

Ok, rozumiem że zarobki są poufne. A możesz chociaż powiedzieć, jak wygląda kwestia benefitów, czy premii?

Z ogłoszenia na FB
@Aleksander

Na początek dostaniesz gwarantowane 17 zł i oczywiście prowizje za wyniki. W momencie, w którym zdobędziesz wymagane doświadczenie (zazwyczaj już po miesiącu) umowę o pracę, 21 zł + prowizje. Taka informacja jest na ogłoszeniu publicznym ;)

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Telekadra?

Olop
@Pytanie

Zlecenie, niezko o umowe o prace, a jak już dostaniesz to na czas określony z przedłużaniem

Marek
Inne

Może ktoś ma wiedzę o ewentualnej rekrutacji w firmie?

Agnieszka
Inne
@Marek

Też chciałabym się dowiedzieć. Czy może w sierpniu udało Ci się coś na ten temat ustalić? Jeśli tak, proszę, daj znać tutaj na forum GoWork.pl. Może być więcej osób zainteresowanych tematem naboru do Telekadry.

spalonaona

Też polecam telekadrę. Sama praca nie jest pracą na całe życie, ale za to na uczciwych warunkach i za dobre pieniądze.

bodzio

Praca na słuchawce nie taka zła :) trzeba dużo się nauczyć, szczególnie na początku, są szkolenia, bez których niestety nie da rady ruszyć, ale ludzie pomagają jak mogą, sama atmosfera tez jest w porządku, a ludzie w większości młodzi. Myślę, że jak się chce dorobić studiując czy coś w tym stylu to zgłoszenie się do telekadry jest dobrym pomysłem, tym bardziej, że działają szybko i grafiki są elastyczne, a wypłata zawsze w terminie.

:D
@bodzio

Brzmi jak praca dla mnie :D nie powiem, zachęciłeś mnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zgadzam się

Ja tam polecam telekadrę. Myślałem, że będzie ciężej na tej słuchawce, ale jakoś mi idzie. Nie powiem, swoje jakieś wyniki już mam. A mogę was zapewnić, że idzie na tym dobrze zarobić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
garo
@zgadzam się

Też się nie spodziewałem, że uda mi się tyle wyciągnąć ile zarabiam obecnie. Jak widać praktyka czyni mistrza :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Sales - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Sales?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Sales tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Sales?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Sales?

    Kandydaci do pracy w Contact Sales napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Contact Sales
Przejdź do nowych opinii