Opinie o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.
A ja bym chciała aplikować na etat specjalisty ds. sprzedaży na infolinii wychodzącej, istnieje cały czas ten etat? Bo jeśli tak to będę aplikować w ciemno. Wtedy stawka była na poziomie 23-35 zł, a teraz ile można dostać? Jako formę zatrudnienia podawano umowę o pracę, ale również umowę zlecenie i nie wiem na co się bardziej nastawić.
Niestety nie mogę polecić tej firmy, a dokładniej pracy na projekcie związanym z telewizją satelitarną. Cyrk zaczyna się już od momentu gdy czytasz ogłoszenie. Sama rekrutacja też pozostawia wiele do życzenia. Niby nie ma nacisku na sprzedaż, a kiedy przychodzi siadać na słuchawkę, ludzie dzwonią i na dzień dobry obrzucają cię wyzwiskami, chcą składać reklamację a kiedy prosisz o pomoc i radę to słyszysz, że masz im coś sprzedać. Szkolenie w żaden sposób nie przygotowuje do tego typu pracy, fakt informacje techniczne są przekazane w jasny sposób i dość wyczerpująco, ale zero praktycznych wskazówek, przez całe szkolenie odsłuchaliśmy raptem 3 rozmów. Pierwszy dzień tak naprawdę pokazuje realia tej pracy i jest idealnym odwzorowaniem tego ile rzeczy tam nie działa jak należy. Pierwszego dnia przychodzisz, wszystko jest przekazywane na szybko, nie masz nawet czasu na spokojnie uzupełnić umowy, już nie wspomnę o podpisywaniu na kolanie. W sali jest głośno i nie da się spokojnie pracować. Pierwszego dnia jesteś pozostawiony sam sobie, jak czegoś nie wiesz musisz biegać na drugi koniec sali, nikt z liderów nie fatyguje się żeby podejść i choć chwilę z Tobą posiedzieć, żebyś mógł się wdrożyć. Pytasz się o coś związanego np z numerem kanału to oni 5 minut trują o tym, że masz coś komuś sprzedać i tym samym klient się na ciebie wkurza, że na odpowiedź na która powinno się czekać raptem pół minuty, czekał znacznie dłużej. Kolejna sprawa to "liderzy" którzy definitywnie zostali wybrani z przypadku. Odpowiadają na twoje pytania z wielką łaską, kiedy masz kryzysową sytuację i prosisz o pomoc i podejście do stanowiska oni zamiast udzielić realnej pomocy, śmieją się z ciebie pod nosem i nie myślą nawet żeby przejąć słuchawkę, tylko mówią o sprzedawaniu pakietu, mimo że klient jest wkurzony na potęgę i grozi sądem. Mało tego dostajesz opieprz od innych pracowników za źle wykonany transfer, mimo że liderzy nie wytłumaczyli jak one działają, a inny pracownik udzielił ci błędnej informacji. Podziwiam każdego kto jest w stanie tam normlanie pracować. Absolutnie się nie dziwie, że ciągle mają aktywne oferty o pracę, skoro tyle osób stamtąd ucieka. Szkolenie przedstawiało tą prace w zupełnie innym świetle, szkoda że człowiek stracił na to tyle czasu, jak na to jakiego rozczarowania się doznało uważam, że powinno być ono normalnie wypłacane.
Nie mogę polecić tej firmy. Pracowałem w jednym z projektów Teleinvention i to było całkowite rozczarowanie. Kadrę można opisać tylko jednym słowem: katastrofa. Kierownik, który miał być autorytetem, okazał się koszmarem. Wyglądało to tak, jakby przyszedł tam z przypadku, nie miał żadnych umiejętności ani kwalifikacji do zarządzania ludźmi. Nie potrafiłby nawet poradzić sobie w roli konsultanta, a co dopiero kierownika. Lider projektu to człowiek bez empatii, brak umiejętności komunikacyjnych. A co do tabeli prowizyjnej, to w teorii jest, ale w praktyce to absolutna porażka. Nawet przy ogromnych wysiłkach ciężko jest zdobyć jakąkolwiek premię. Atmosfera w firmie? To po prostu toksyczna dżungla. Lepiej trzymać się z dala od tego miejsca, bo po prostu nie warto tracić czasu ani nerwów.
No, ale w starej ofercie sprzed kilku miesięcy na specjalistę ds. sprzedaży piszą o pełnym wsparciu, każdego dnia, więc może to tylko się tyczy danej osoby? Może tak napisane jest tylko na zachętę. Podana godzinówka wynosiła 35zł/h to chyba jest realne do wyrobienia?
Firma ponoć tak dobrze prosperująca i tak cudownie zorganizowana, że umawiając się na rozmowę w sprawie rekrutacji do pracy dostałem informacje o godzinie oraz miejscu gdzie ma się odbywać rozmowa, otrzymałem również dwa numery telefonu na które miałem dzwonić w sprawie problemów i kłopotów, bo przecież najważniejsze jest aby zrobić dobre pierwsze wrażenie. No cóż pierwsze wrażenie wyglądało tak, że przyszedłem na określoną godzinę do określonego miejsca, nikt nie potrafił mnie nigdzie pokierować wszyscy kazali mi czekać, do tego nikt nie miał bladego pojęcia o żadnej rekrutacji. Próbowałem skontaktować się telefonicznie, natomiast odpowiadała mi poczta głosowa dobre kilkanaście razy. Ja rozumiem że coś może być opóźnione, ale czekałem przez 30 min na jakąkolwiek informacje a nie otrzymałem nic oprócz kompletnego braku zainteresowania moją osobą ze strony rekrutera, bądź rekruterki, bo nie miałem nawet okazji się z nim/nią zapoznać. Po przeczekaniu prawie 40 minut na korytarzu wyszedłem, a jedyna wiadomość zwrotna jaką dostałem to telefon z przeprosinami dwie godziny po planowanej rozmowie kwalifikacyjnej od pani która nawet nie wiedziała jak mnie potraktowano. Zresztą w sumie nie dziwie się skoro prawie nikt nie wiedział że byłem umówiony na rozmowę kwalifikacyjną( w tym wydaje mi się że osoby odpowiedzialne za rekrutacje też nie wiedziały, bo kiedy ja czekałem na spóźnioną już rozmowę oni wrzucali sobie posty na fb gdzie zachęcają do dołączenia do zespołu, szkoda że jak ktoś jest faktycznie zainteresowany to macie na niego wywalone i traktujecie w mało profesjonalny sposób). Nie była to moja pierwsza rekrutacja do pracy, natomiast pierwsza gdzie tak duża firma pokazała swoją niekompetencje i brak zaangażowania w stosunku do przyszłych pracowników. Zero profesjonalizmu i jakiejkolwiek sumienności ze strony firmy. Oczywiście przeprosiny fakt otrzymałem. Szkoda że od osoby która w sumie nie zawiniła. Zmarnowaliście mój czas i pokazaliście się z jak najgorszej strony, a macie czelność jeszcze zachęcać ludzi do aplikowania o pracę. Już w sumie nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Mam tylko nadzieje że osoby odpowiedzialne za to ,,nieporozumienie” zostaną odpowiednio pociągnięte do odpowiedzialności, bo takie wypadki nie powinny się zdarzać przy firmie tak dużej jak Lockus. Mam nadzieje że na przyszłość nikt nie będzie musiał czekać po pół godziny żeby w ogóle się nim zainteresowali lub że po prostu zaczną wysyłać informacje o opóźnieniu bądź informować że będzie opóźnienie.
Na razie dał feedback. Czy to za mało, by wyciągnąć wnioski? Przeglądam firmową zakładkę kariera i są tam wymienione etapy, takie jak: 1. Pokaż nam siebie (prześlij CV). Kto więc ma największe szanse do Was dołączyć? Czy liczy się przede wszystkim doświadczenie w telefonicznej obsłudze, czy i bez tego można uzyskać zatrudnienie? 2. Zabłyśnij na rozmowie (o ile do niej dojdzie). Mogę wiedzieć na czym ma ten błysk polegać? Czego szukacie u kandydata i wokół jakich tematów krąży rozmowa? 3. Zacznij swoją przygodę. Czyli kiedy otrzymałbym ewentualną odpowiedź z wynikiem rozmowy i decyzją? Już na etapie spotkania, czy telefonicznie / mailowo po rozmowie?
Wystarczy że umiesz powiedzieć cokolwiek i się przedstawić, to masówka.
Odnośnie wcześniejszego doświadczenia które jest bez znaczenia tutaj.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Mam pytanie, odnoście pracy w firmie i chodzi mi głównie o stanowisko Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej. Podali stawkę 18,30 zł brutto za godzinę, ale tez napisali, że poza stawką stałą są prowizje. Ok. A ile z takich prowizji można uzyskać pieniędzy? Czy swobodnie można zarobić z tego około 1000 zł?? Czy wgl te cele, które są wyznaczane i o których mowa w ofercie, są realne i są osiągalne?
Tak z prowizji sprzedażowej można sporo zarobić. Najlepsi konsultanci którzy robią bardzo dobre wyniki potrafią zarobić dodatkowo 2000 zł i więcej. Jest jeden warunek trzeba chodzić do pracy to ta a dwa nauczyć się sprzedaży i to robić. Tak naprawdę najlepiej się zarabia w projektach sprzedaży :) sprawdziłam na własnej skórze :)
I ta prowizja jest wypłacana razem z podstawą, tego samego dnia? Czy początkowo można liczyć na jakieś wsparcie sprzedażowe ze strony firmy, szkolenia, kursy czy coś? Ile trwa jeden taki projekt, o którym piszesz?
Czy infolinia jest również czynna w takie święta jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Itp.
Czy doradca klienta na infolinii przychodzącej ma szansę na pracę z domu? Wiem, że firma szukała w przeszłości ludzi na takie stanowiska. Mam spore doświadczenie, ale praca stacjonarna mi nie pasuje do końca. Przynajmniej 100% stacjonarnie.
Wtedy pracodawca zapewnia sprzęt czy pracuje się na swoim komputerze? Chciałabym też się dowiedzieć czy duża część zespołu tak pracuje i czy to jest 100% zdalnie czy jakoś hybrydowo tylko?
Pół firmy pracuje zdalnie. Czasami trzeba przyjść do biura. Pracodawca zapewnia sprzęt do pracy zdalnej.
A z logowaniem, czy przychodzeniem do biura to trzeba to robić o jakiś określonych godzinach, czy można o dowolnej porze, byle wyrobić te 7 godzin - domyślam się, że jest jakaś przerwa? No i co z kontrolą, pracownicy są jakoś sprawdzani, czy pracują?
Niestety XD nie ma czegoś takiego jak przerwa, jedyne co ty istnieje to 5min na każdą godzinę przy pracy przy komputrze. Nie dają więcej przerwy od siebie. Dodatkowo, jeżeli idziesz do ubikacji, również musisz skorzystać z tej przerwy. Jeżeli chodzi o przychodzenie, to na tydzień wcześniej musisz się zagrafikowac i po potwierdzeniu godzin musisz być tyle ile sam wpisałes, możesz być 3 a możesz nawet 12h. Telefony same przychodzą, więc łatwo sprawdzają kto pracuje. Jeżeli jesteś za długo w ubikacji w domu, też dostajesz wiadomość czemu tak długo. Ogólnie odpuść sobie lepiej tą firmę, szkoda życia
Czy w tym grafiku, do którego trzeba się zapisać, to można godziny sobie ustalać, jak się chce? Chodzi mi, czy można zacząć prace o dowolnej godzinie, czy raczej zawsze jest stała godzina startu np. 8 rano?
Wpisujesz sobie sama jakie godziny chcesz od 8 do 21, możesz wpisać 8-15, 10-13 czy 19-21.jak tylko chcesz, ale też nie masz pewności że na pewno dostaniesz swoje godziny
Jeden z przedmówców informował, że swoją dyspozycyjność podaje się z tygodniowym wyprzedzeniem. Jeśli więc nie mogą mi dać takiego grafiku w 100 %, jak bym chciał, to w miarę szybko dają znać, że tak się ma sprawa, byśmy coś razem wymyślili? Żeby nie było, że życzyłem sobie godzin porannych, a tymczasem mam w dany dzień na popołudni, kiedy mam już wizytę u lekarza umówioną?
Dajesz dyspo i w innych godzinach Cię nie wpiszą - no chyba że się zgodzisz. Na szkoleniu jedna osoba mówi że w umowie jest punkt że mogą Cię wpisać - spokojnie, umowa dokładnie przeczytana i ani słowa tam nie ma - ta osoba chyba chciała zagrozić (?) A o grafik dają znać do końca tygodnia, czasem jest ti czwartek, najczęściej piątek, ale zdarza się sobota.
A gdy zdarzają się przypadki losowe to przychylnie zmieniają te godziny? Bo wiadomo życie bywa różne. Na serio nie można długo być w wc? Co jaki czas trzeba pojawiać się w biurze jeśli pracuje się zdalnie?
Co do godzin to taka trochę loteria ale radzę się nie przejmować tą niby kadrą bo to zleceniówka a nie umowa o pracę więc co oni mogą ci zrobić zabrać premie której i tak nigdy nie dadzą? xd I tak na serio WC to siku szybciutko i wracasz bo kolejka jest i pamiętajmy kochany średni czas rozmów bo masz perfekcyjnie obsłużyć klienta ale no szybko bo nie ma czasu czyli masz go po prostu zbyć najlepiej żeby pozytywny NPS wleciał żeby nie było opierniczu w mailu od najlepszej pani "trener "<3 W firmie musisz się pojawić jeśli: a) gorzej ci idzie twoje wyniki poszły w dół b) na firmie nie ma ludzi co źle wygląda i nie ma się nad kim pastwić c) jesteś zbytadry stosujesz triki dzięki którym nielegalnie wydluzasz sobie przerwę żeb móc coś zrobić w domu zwłaszcza jeśli masz dzieci psa itd d) ktoś z kadry albo z góry stwierdzi że masz być na firmie danego dnia bo tak im się podoba i już
Wspomniałeś/aś coś na temat premii, że są ale i tak pracownik ich nie dostaje. Chodzi o to że statystyki są zawyżone i ciężko im sprostać? Inne jakieś benefity się znajdą chociażby Multisport?
Znasz jeszcze jakieś powody, by aplikować na ich ogłoszenia? Jaka jest obecnie stawka godzinowa dla specjalisty ds. sprzedaży? Dwa lata temu zapisali w ogłoszeniu 18,3 zł brutto / godz. No było również o indywidualnej ścieżce kariery i faktycznej możliwości awansu. Doświadczyłeś może tego na sobie, tego awansu choćby?
A co z premiami na dzień dzisiejszy? Jeśli są to w jakiej wysokości? Jeśli ich nie ma to dlaczego, wskaźniki nie pozwalają jej osiągnąć? I czy firma wykonuje jakieś gęsty wobec załogi, choćby z okazji świąt?
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Rozważam dołączenie do firmy, interesuje mnie oferta na infolinię techniczną, ta z lipca. Widzę, że obowiązki głównie się opierają na rozwiązywaniu problemów i analizowaniu usterek, rozumiem że to wszystko się odbywa przez telefon? Czy są jakieś wyjazdy do klienta? To bym tylko chciała wiedzieć.
Czy dla nowych osób jest jakieś szkolenie z tej obsługi technicznej, żeby wiedzieć co i jak klientom tłumaczyć? Są potem jakieś odsłuchy z tych rozmów?
Jest szkolenie techniczne, odsłuchy rozmów są praktycznie codziennie. Każda rozmowa jest zapisana
Ej a na czym polegają te odsłuchy rozmów? To jest jakieś spotkanie i wspólne słuchanie tego, czy jak to wygląda? Kto bierze udział w tych odsłuchach i jakie konsekwencje z tego płyną?
Jestem byłym pracownikiem projektu RTV AGD i polecam gorąco! Zawsze na projekcie była przemiła atmosfera czy to w grupie konsultantów czy w grupie liderów. Nigdy nie spotkałem się z niemiłą sytuacja w tej firmie i na tym projekcie. Wychodzę z założenia ze każdy musi pracować w takiej pracy sam na siebie- jeśli myślicie o dołączeniu do tego teamu to gorąco polecam!
Hhahahahahahahahahaha!!!! A to żart! Co prawda to prawda - ludzie z TLV mają zabawne poczucie humoru :) ale ten komentarz to naprawdę wybitny żart. Gratuluje poczucia humoru ;) O tym projekcie fakt jest jeden - niekompetentni ludzie na niewłaściwym stanowiskach spowodowali drastyczne zmniejszenie zapotrzebowania = brak pracy dla ludzi.
Mówisz, że na najwyższym szczeblu są niekompetentni ludzie. Czy wiedza oraz doświadczenie są jakoś weryfikowane na rozmowie o pracę? Co jest ważne aby móc się dostać na stanowisko wyżej postawione, mam na myśli stanowisko związane z zarządzaniem?
Musisz być lubianym/lubianą maskotką zarządu, wkopać kogoś, aby zając jego miejsce - zwyczajnie kłamać lub oczerniać, możesz w sumie tez zostać wykorzystany/na mając widoczny potencjal, a potem Cię i tak sprowadza do parteru. Chociaż ostatnio zostało zauważone, ze ludzie z zewnątrz to nawet „koledzy po znajomosci”, którzy probuja swoich sił na różnych stanowiskach „bo skoro na tym się nie sprawdził to może tu go damy…. Niestety, nie nadaje sie na żadnym stanowisku, a ludzie maja go za maskotkę w tym babińcu :)
Nie polecam tej firmy! Najpierw motywują, ze możesz daleko zajść, Starszy Konsultant, Lider, Trener po czym zanim awansujesz to Ci nie przedłużają umowy, bo „brak zapotrzebowania”. Człowiek stara się z całych sił odwalą cała robotę nawet za Liderów po czym jak już jesteś bezużyteczny to Cię zwalniają. „Śliczne” uśmiechy, obiecywanki, a potem PARTER, bo podczas gorącego okresu trzeba było się przepracowywać i dać wykorzystywać, a później „nie mamy dla Ciebie miejsca w kadrze”…. Projekty peakowe głaskają Cię po wszystkim, obiecują i schlebiają, a jak peak sie skończy to wyrzucają Cię w jaki sposób? - na pewno nie rozmowa w 4 oczy i uargumentowanie takiego wyboru… before na msg XDDDDDD
Dobrze zrozumiałam że wypowiedzenie odbywa się przez komunikator? A jakieś dokumenty dają podpisać? Okres wypowiedzenia jakiś jest?
Nie, nie tak to wygląda. Wypowiedzenie jest w formie pisemnej i zgodnie z umową jest 7 dniowy okres wypowiedzenia. Może też być za porozumieniem stron.
A to ciekawe bo ja dostałam informacje na mesengerze, ze najprawdopodobniej „bedzie musiała mnie zwolnić, ale nie chce tego robić, tylko taka decyzja od góry” po czym jak przyszłam to dostałam porozumienie z godziny na godzinę ;) Nie ma okresu wypowiedzenia… w teorii tak mówią, ale ja i moi koledzy z godziny na godzinę zostajemy bez pracy….
Taka prawda a nawet jak masz siedmiodniowy okres wypowiedzenia to często ci nie dają grafiku na ten ostatni tydzień i tak czy tak nic nie zarabiasz jesteś bez pracy z dnia na dzień
Powiem tak kary pieniężne o byle głupoty dodatkowo w hallowen jeden człowiek chodził po biurze nago o było widać jego paskudne jądra poza tym nie raz przychodził do pracy pijany nie wiem jak może on zajmować wyższe stanowisko niż konsultant i to tak długo bez żadnych konsekwencji. Jest też kilka osób faworyzowanych więc wiecie jak macie np siostrę kierowniczkę to już staniesz się kimś ważnym. Firma to dno i działają tylko dla tego że nowi nieświadomi studenci idą tam do pracy. Kadra zarządzająca poważna jakby miała kij w (usunięte przez administratora) nie mówię tu o kierownikach projektów chociaż oni też bywają różni mówię tutaj o tych osobach wyżej. W wszystkim problem do tego często zwalniają bo np nie do końca dobrze i dzieci sprzedaż jakichś produktów albo się nie lubią i tyle. serdecznie nie polecam pracy tam. A firmie życzę szybkiego upadku chociaż pewnie nie nastąpi to tak Prędko bo są grupą z unima2000 a oni pracują tak że pieniądze się kręcą bo to inna branża.
Czy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. zatrudnia studentów?
Projekt RTV AGD jestem tu nie najstarsza stażem, mimo że poprzedniej kierowniczki nie znam to mam nadzieje, że obecna zmieni się tak szybko jak jej poprzedniczka. Faworyzowanie swoich „koleżanek” i udawanie, turbo miłej i fałszywy uśmiech po obgadywaniu konsultantów jest mega słabe. Do pracy przychodzę żeby zarabiać, myślałam, ze w takich firmach naprawdę jest inaczej niż w „minikorpo”. Chociaż korpo w obecnej sytuacji tutaj trochę lepiej wypada… ktoś kiedyś powiedział, ze „jesteś takim Managerem jak silny masz zespół” tutaj koło Managera chyba nikt nigdy nie stał. Żałosne zachowanie i duma stanowiska, na którym nawet człowiek nie potrafi się zachować jest po prostu wizytówka projektu…
Jak zachowanie kierowniczki wpływa na atmosferę między wami pracownikami? Próbowaliście się z tym udać gdzieś wyżej i porozmawiać, żeby zaszły jakieś zmiany?
Jakie godziny pracy obowiązują w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
O, serio, zależy od projektu. To skoro godziny zależą od projektu, to czy pracownik może wybierać sobie projekt, czyli pośrednio wybrać godziny pracy? Jak wygląda generalnie przydzielanie projektów? Kto o tym decyduje właśnie?
To zależy od tego na jaki projekt jest rekrutacja i na jaki ty się będziesz rekrutować ;)
Czy polecam pracę? Jeżeli chce ktoś dorobić ( na chwilę )- oczywiście, jednak nie rozumiem ludzi którzy pracują tam dłużej. Na samym początku zaznacze że firma nie ma żadnego szacunku do pracowników Przerwy tak naprawdę nie ma wcale. Jedyne co, to 5min na każdą godzinę pracy -czyli to czego wymaga sanepid. Firma nie daje nic od siebie, nawet 15minut - takie coś powinno nie być legalne. Nawet podczas korzystania z toalety, podejścia po picie trzeba było zaznaczyć że to własna przerwa) Na sali są chore przepisy, nie wolno nic jeść, mieć kawę w kubku nawet. W momencie gdy nie ma połączeń (a zdarza się tak) nie ma co robić, trzeba się patrzeć prosto w swoje odbicie na kompie, bo nawet strony są zablokowane. Na szczęcie, ludzie którzy są zwykłymi pracownikami są super i jak jest przerwa od połączeń można dużo sobie pogadać i pośmiać się. W momencie kiedy ktoś zachoruje to wielkie wyrzuty że nie ktoś nie może przyjść. Trzeba sobie szukać zastępstwa. Dając umowę na zlecenie powinni wiedzieć że pracownicy mają takie prawo. Ale nie - pracownicy nie mogą nic. Ogólnie praca fajna tylko na chwilę, później można depresji dostać.
Nie rozumiem co złego jest w takiej ilości przerwy. Może powinni Ci dać 10 albo 15 minut na godzinę. Taka ilość będzie ok? Kawy nikt Ci nie broni trzymać na biurku. Wystarczy mieć kubek z pokrywką. Roszczeniowe pokolenie Z...
Panie @XD, jesli dla ciebie 5 min przerwy na godzinę jest ok, to nie znaczy, że ktos chce jesc posilek w 5 czy 10 min jak ty.
W końcu ktoś napisał szczerą opinie. Szkoda, że osoby na górze nie widzą (albo nie chcą widzieć), że Pan S. jedyne co potrafi robić to wprowadzać chaos i zament, nie zna się na pracy z ludźmi a przypisywanie sobie pomysłów innych to tylko jedna z licznych jego atutów. Szkoda, że nie ma na jego miejscu osoby, która pozytywnie wpływałaby na prace innych ;)
Tak naprawdę to jest jedna firma, w których ludzie na wysokich stanowiskach są tutaj po znajomosci ;) nie mając umiejętności menadżerskich, No ale w tej firmie to przecież norma.
Zauważalne jest to, ze ludzie wylewają tutaj żale o wszystko nawet o coś co jest normalne wśród innych firm i tak być nie powinno - fakt. Natomiast mimo, ze nie jestem osoba, która jest pro-woderem tych wszystkich negatywnych opinii pozwolę wyrazić swoje kilka zdań na temat Teleinvention. Projekt RTV AGD rządzi się swoimi prawami… kierownictwo nie widzi, ze kierownik projektu sobie nie radzi, tylko sama P. Się degraduje (trzeba to wprost napisać), a kierownictwo tego nie widziało, ze dziewczyna sobie nie radzi? To gdzie było? Czym się zajmuje? A teraz stery przejmuje osoba, o której kierownictwo zbierało opinie wśród innych ludzi i wypowiadało się nie najciekawiej (co za profesjonalizm)… Projekt Canal+ infolinia są ludzie, którzy ciężko pracują i tu czapki z głów dla Łukasza, Hliba i nie tylko. Kierownik? Jak na każdym projekcie obrabianie tylka gorze, No ale pupilek musi jakiś być w tej firmie. Chciałabym z tego miejsca powiedzieć tez trochę głośniej o zachowaniu Pana S. który przypisuje sobie wszystkie zasługi. Bierze pomysły ludzi i przyznaje je jako swoje. Można powiedzieć maskotka firmy. Ktoś tu kiedyś wyleciał podobno za obgadywanie Pani B i M na „fajce” szkoda, ze w tym przypadku jest to niewidzialne. Jeżeli ktoś chce więcej usłyszeć na temat zarządzania, wystarczy naprawdę wyjść na papierosa - dowiesz się wszystkiego lub zasiąść w kuchni w porze obiadowej :) ewentualnie wejść na Canal+ jak już nikogo nigdzie nie zauważysz… Nie byłoby dnia, żeby czegoś nowego się nie dowiedzieć z serii (usunięte przez administratora) w tej firmie”. Wystarczy posłuchać opinii ludzi. Dlaczego do Teleinvention dostanie się KAŻDY? to jest bardzo proste i prawdziwe pytanie wraz z odpowiedzią. Bo inteligentni ludzie maja jakieś ambicje, a reszta byleby coś mieć i narzekać w jakiej kupie w brzydkim tego słowa znaczeniu się pracuje.
Jeden wielki nepotyzm ! Kierownictwo stawia na stanowiska swoich znajomych, rodzinę, przyjaciół. Kierownicy projektów nie mają pojęcia o zarządzaniu. Do pracowników podchodzi się bez jakiegokolwiek szacunku. Osoby, które nie przytakują Panią B oraz M są traktowane poniżej godności. Kierowniczka projektu RTV-AGD nie ma pojęcia o "swoim" projekcie, pali e-papierosa na sali, śmieje się ze swoimi "ulubieńcami" z konsultantów nie obecnych na sali. Nie polecam ! Omijać tą firmę szerokim łukiem !
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 11 to opinie pozytywne, 58 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Kandydaci do pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.